-7-

2.9K 260 13
                                    

Tančila jsem snad se všemi. S Bellamym, tátou, Tommy, Charliem, Maxem, Jordanem a prostě skoro ze všemi. Jen jeden stále chyběl. "Běž za ním," zašeptal mi Bellamy do ucha. Zmateně jsem se na něho podívala, protože jsem si nebyla jistá, jestli jsem slyšela dobře.

"Co?" zeptala jsem se.

"Běž za Calem. Vidím to na očích. Vím že tě to trápí a nechci aby si byla na své svatbě smutná," pousmál se a pohladil mě po tváři. "Zachvíli odjede.Měli byste se rozloučit." 

"Vážně?" vydechla jsem. "Jsi si jistý že to nevadí?"

"Ne," zakroutil hlavou a políbil mě. Když se odtáhl usmával se. "A teď už běž. Půjdu si zatančit s Mel a Katie." 

"Dobře," přikývla jsem. "Miluju tě," usmála jsem se.

"Já tebe taky."

Vydala jsem se ke Calovi, který seděl u stolu. "Ahoj," usmála jsem se na něho.

"Ahoj," odpověděl.

"Cale nechceš jít někam jinam?" zeptala jsem se. "Třeba dozadu? Myslím že bychom si měli promluvit," vysvětlila jsem. Cal se na mě zamyšleně podíval a potom přikývl. Stoupl si a my jsme šli za budovu, kde nikdo nebude.

"Tak si chtěla?" zeptal se.

"Chtěla jsem se rozloučit," udělala jsem krok k němu. "Máme už jen dnešek," zašeptala jsem a vzala ho za ruku. "Jeden tanec, prosím," podívala se mu do očí. 

"Máš pravdu," povzdychl si a ruce omotal kolem mé pasu a přitáhl si mě k sobě. "Nikdy na tebe nezapomenu víš to?" usmál se.

"A já nikdy nezapomenu na tebe. Ale nemusíme se vidět naposledy ne? Můžeš kdykoliv přijet," namítla jsem.

"Asi ano," přikývl. "Příští léto pojedu zase na tábor. Možná jako instruktor," pokrčil rameny. 

"Děti tě budou mít rádi," usmála jsem se. "Stejně jako já," dodala jsem. Cal mě pohladil po tváři. "Děkuju, že si mi ukázal co je to láska," špitla jsem.

"To já děkuju, že jsi mě nechala tě milovat," zašeptal a sklonil se. Jemně se dotkl mých rtů. Nebyl to nějaký žhavý polibek. Jen polibek na rozloučenou. 

"Vždycky tě budu milovat," ujistila jsem ho.

"Já tebe taky," přikývl s úsměv. Pak jsem si položila hlavu na jeho rameno a nechali se unášet hudbou, která k nám doléhala.


"Tak si to tam užijte," objal mě brácha.

"Děkuju," usmála jsem se. Potom jsem objala mámu a táty a vyslechla si jak na sebe mám dávat pozor. Potom jsme mohli nasednout do limuzíny, která nás měla zavést na letiště. Vybrali jsme si malý ostrov, daleko od všeho. Bellamy mě vzal za ruku a já si položila hlavu na jeho rameno.

"Jsem unavená," povzdychla jsem si.

"Tak klidně spi," zašeptal a políbil mě do vlasů. Zakroutila jsem hlavou.

"Chci být s tebou," podívala jsem se na něho. Bellamy se zasmál a políbil mě. Když se odtáhl, musela jsem se usmívat. Bellamy byl na tom stejně.

"Co?" zeptali jsme se zároveň. Bellamy se potichu zasmál.

"Hrozně ti to sluší," vysvětlil. "Teda v těch svatebních šatech si byla kouzelná, ale teď.. Jsi ještě krásnější," pohladil mě po tváři.

"To dělá to, že jsem si tě vzala víš," prozradila jsem. "A jsem šťastná," doplnila jsem.

"To jsem rád," ušklíbl se Bellamy a objal mě okolo ramen. Zase jsem si položila hlavu na jeho rameno. "Ale víš jakou mi uděláš největší radost?" 

"Hmm?" 

"Že se trochu vyspíš. Na letiště to je zhruba dvě hodiny. Prostě zavři oči a na chvíli si zdřímni." 

"Dobře," přikývla. "Ale jenom proto, že ti to udělá radost," řekla jsem rychle. Bellamy se zasmál a přehodil přes mé holá ramena jeho sako.


"Dobrou noc, princezno." zašeptal.


Nevím jak se mu to povedlo, ale probudila jsem se až na ostrově. Prvně jsem myslela, že jsem u sebe v komnatě, ale potom mi došlo, že toto rozhodně není můj pokoj. U postele byli naše věci, ale po Bellamym tu nebylo ani stopy. Vylezla jsem z postele a vydala se do obyváku.

Bellamy seděl u televize a díval se na fotbal. Potichu jsem se problížila z ním a zakryla mu oči.

"Hádej kdo," špitla jsem.

"Ta nádherná brunetka, která vypadala před chvílí jako anděl?" zasmála jsem se a přelezla gauč a posadila jsem se obkročmo na něho. Ruce jsem omotala kolem krku.

"Bude ti vadit, že se přestaneš dívat na fotbal?" zeptala jsem se.

"A co místo toho budu dělat?" nedzvedl obočí. 

"Toto," zašeptala jsem a políbila ho. "A taky toto," rukou jsem zajela na jeho hruď a začala mu rozepínat knoflíky. Bellamy mě chytl za boky a přitáhl si mě plíž.Potom mi rukou zajel na zápínání mých šatů a jedním pohybem je rozepnul. Potom si stoupl a mě nadzvedl z ním. Omotala jsem nohy okolo jeho pasu. Bellamy se usmál a vydal se do ložnice. Potom mě položil na postel a opatrně ze mě sundal šaty. Zajímavé bylo, že jsem se vůbev nestyděla.

Sedla jsem si a sundala mu košili. Potom jsem si lehla a on si lehl na demně. Rukou jsem mu zajela na záda a jednu nohu jsem omotala okolo něho. Bellamy mi sundal gumičku a rozpletl vlasy. Potom mi do nich vjel rukou. Když se odtáhl byl udýchaný.

"Nemusíme pospíchat, jestli nechceš. Já počkám," usmál se. Přitáhla jsem si ho k sobě a dlouze políbila. Když jsem se odtáhla na tváři jsem měla úsměv.

"Chci to," zašeptala jsem. 

"Ale kdyby sis to rozmyslela, jen mo to řekni," pohladil mě po tváři.

"Dobře," přikývla jsem. "Ale teď mě už zase polib," zasmála jsem se a přitáhla ho k sobě.



-Takže máte to tu :) Čtvrtou kapitolu za dnešek :D Potlesk!! :D

Princess..? Oh no! II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat