-19-

2.4K 217 10
                                    

  Když jsem se probudila pozdě v noci, pomalu jsem se zvedla s postele a došla k postýlce, kterou jsem měli zatím u sebe v komnatě. Ti dva spokojeně spali a vypadali tak rozkošně. Scar se ze spaní usmívala a držela Bena za prstík. Opatrně jsem se natáhla pro foťák a vyfotila je. Potom jsem se obrátila k posteli a vyfotila spícího Bellamyho. Schovala jsem foťák zpět na jeho místo a vyšla na chodbu. Vydala jsem se do kuchyně, pro mléko s medem.  

Cestou jsem přemýšlela nad tím, jak jsem teď šťastná. Mám milujícího manžela a dvě rozkošné děti. Ale pořád tu byl ten strach, který jsem nemohla zničit. 

"Ahoj," ozvalo se za mnou potichu a já se otočila. Stál tam táta a usmíval se. "Mléko s medem?" nadzvedl obočí a já jsem s úsměvem přikývla. "Máme stejný plán," ušklíbl se a objal mě okolo ramen. Potom jsme šli dolů do kuchyně. "Sedni si, připravím to," usmál se a já se posadila ke stolu. Táta vytáhl dva hrny a dal se do přípravy. Potom je položil předemě.

"Tak jak se cítíš?" zeptal se. 

Napila jsem se a až potom odpověděla. "Je to zvláštní pocit starat se o Bennyho a Scar, ale mám se dobře," usmála jsem se. "A čím déle se na ně koukám, uvědomuju si jak rychle rostou. Jsou na světě dva týdny a už jsou tak velicí," objala jsem hrnek prsty a podívala se na tátu. "Takže takové to je být rodič?" 

"Ano přesně takové," přikývl táta a položil ruku na mou. "A než se naděješ tak ti budou odmlouvat," zasmál se. "A vy s Bellamym nebudete vědět, co dělat," dodal a až potom si uvědomil co řekl. 

"On už tu nebude," zašeptala jsem a z oka mi vytekla slza.

"Promiň zlatíčko," táta mě objal a pohladil mě po vlasech. "Neměl jsem to říkat." Neodpověděla jsem mu. Jen jsem ho objala a plakala mu do košile.


Byla jsem s příšerkama na zahradě. Měla jsem je v kočárku a procházela se po cestičkách. Když v tom jsem na konci cesty spatřila Katniss. Co tady dělá? Vydala se ke mě a já zkontrolovala Bennyho a Scar. "Nestloustla si?" zeptala se, když se přiblížila. Odmítala jsem se s ní bavit, ale zeptat jsem se musela.

"Co tu děláš?" vypálila jsem naní otázku a ona se ušklíbla mezitím, co se dívala na příšerky.

"Jsou po tátovi," řekla a potom se podívala na mě. "Řekla jsem si, že se pojedu podívat na svou starou známou," vysvětlila a hrála si s nechty.

"Bezva. Viděla si mě, tak vypadni," zasyčela jsem. "Nechci tě poblíž mého manžela a mých děti. Rozumíš?" 

Katniss se zasmála. "S mateřstvím jsi dostala novou kuráž, jak vidím," řekla a prohlídla si mě. "Ale nemusíš se bát," pokračovala, když se mi znovu podívala do očí. "Jen musím něco zařídit s tvým manželem," mrkla na mě.

"Jestli se o něco pokusíš tak tě zabiju," řekla jsem a otočila kočárek k zámku. Rychle jsem se dala do kroku.

"Uvidíme," zavolala za mnou. 

Když jsem vjela do zámku vytáhla jsem příšerky z kočárku a vydala se nahoru. "Tady jste!" usmála se máma, kterou jsem potkala na schodech. "Můžu?" ukázala na příšerky.

"Jo," přikývla jsem a podala jí Scar. "Věděla si, že má přijet Katniss?" zeptala jsem se mezitím, co jsme se vydali k příšerkám do komnaty. Položila jsem Bennyho na přebalovací pult a sundala jsem mu svetřík. Máma udělala to stejné se Scar. Čekala jsem na její odpověď, která ale nepřícházela. Pohladila jsem Bennyho po hlavičce a potom ho dala do jeho postýlky. Potom jsem od mámi vzala Scar a dala jí do to té její. "Takže?"  podívala jsem se na mámu. Máma si povzdychla.

"Ano věděla," odpověděla mi.

"Takže jsem byla jediná, kdo nevěděl že přijede?" zasmála jsem se a vyšla z dětské komnaty. Máma šla za mnou.

"Zlatíčko," snažila se mě uklidnit. "Nechtěli jsme te rozptylovat," položila mi ruku na rameno a já se zastavila.

"Nechci jí tady, pokud jsou tady mé děti," řekla jsem a nechala jsem mámu na chodbě.


Seděla jsem u sebe v komnatě a četla knihu. Na stole jsem měla dětkou vysílačku, ale oba spali. "Zítra odjede," řekl Bellamy, když vešel do komnaty. Ani jsem se na něho nepodívala a dělala že pořád čtu. "Budeš na mě naštvá?" zeptal se znovu.

"Víš jak jí nesnáším," řekla jsem a zvedla svůj pohled na něho. "Ale i tak si jí pozval," řekla jsem a stoupla si. Odhodila jsem knížku na gauč a stoupla si před něho. 

"Tess," natáhl ke mě ruku, ale uhnula jsem. 

"Proč si jí pozval?" zeptala jsem se. Bellamy se na mě chvíli díval a potom uhnul pohledem. "Aha," zamumlala jsem. Došla jsem k židli a vzala jsem si složenou noční košili.

"Kam jdeš?" zeptal se bezmocně.

"Jdu si lehnout k dětem," odpověděla jsem bez zajmů a vyšla jsem ven z komnaty.

"Jdu si lehnout k dětem," odpověděla jsem bez zajmů a vyšla jsem ven z komnaty

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Princess..? Oh no! II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat