Uběhl týden a konala se svatba. Ano možná je to urychlené, ale s Bellamym už nám nezbývá moc času. Ten už je z toho pádu v pořádku. Všichni soutěžící tu ještě zůstali na svatbu a zítra ráno odjíždí. Tím pádem odjídí i Cal. Jsem připravená na jeho odchod? Ne tak docela. Ale už od rána tu běhali všichni sluhové a chystali svatbu. Chtěla jsem mít všechno perfektní.
"Myslím že je čas se obléct," došla ke mě máma. Seděla jsem u sebe v komnatě před zrcadlem a pozorovala se.
"Máš pravdu," přikývla jsem s úsměvem a stoupla si. Nechala jsem ze sebe spadnout župan a to už u mě byli služebné, aby mě dostali do šatů. Když mě máma viděla usmála se.
"Jsi nádherná," zašeptala mezitím, co by upravovali šaty. Vlasy jsem měla spletené do copu, přičemž jsem měla dva volné pramínky, které mi dopadaly do tváře (multimedia). Ve vlasech jsem měla vsunutou korunku a dlouhý závoj. "Nemůžu uvěřit, že se opravdu vdáváš," řekla máma a já se na ní podívala.
"Já taky ne," usmála jsem se a přitom jsem si hrála s prstýnkem na mé ruce. Máma si toho všimla a nadzvedla obočí.
"Kde si vzala ten prsten?" podívala jsem se na svou ruku s diamantovým prstenem. Potom jsem se podívala zpět na mámu.
"Dal mi ho Bellamy," vysvětlila jsem. "Předává se po generacích."
"Je nádherný," usmála se máma.
"Já vím," přikývla jsem. "Neměli bychom už jít?" vykoukla jsem z okna.
"A jsi připravená?"
"Tak jako jsem nikdy ještě nebyla," usmála jsem se.
(pusťte si písničku)
Dojeli jsme přes kostel, který měl zavřené dveře a čekal jen na nás. Podívala jsem se na mámu. "Měla bych jít dovnitř a říct jim, že jsme tady," řekla a já přikývla. Potom vystoupila a nechala mě v autě. Když se otevřeli dveře kostela bylo to znamení, že je čas. Řidič mi otevřel dveře a pomohl mi vystoupit.
Vydala jsem se po bílém koberci ke kostelu. Tam jsem se zastavila a nadechla se. Začala hrát hudba a všichni se pomalu začali otáčet. Odněkud jsem slyšela obdivující výdechy, ale můj pohled patřil osobě přímo předemnou. Stál tam a nervozně si upravoval sako. Vypadal roztomila. Pomalu jsem se vydala k němu.
Věděla jsem, že někde tady sedí i Cal, ale neviděla jsem ho. Nebo jsem se možná pořádně nedívala. Když se na mě Bellamy podíval, usmála jsem se na něho, protože jsem doufala, že ho to trochu uklidní. A povedlo se. Došla jsem k němu a on mě vzal za jednu ruku a pomohl mi po schůdku. Teď jsem stáli vedle sebe a dívali se na tátu, který k nám došel.
"Thereso, Bellamy," na každého se usmál. Potom se podíval na hosty. "Všichni víme, proč jsme tu. Má dcera se vdává a stává se vaší královnou. "Začneme se sliby. Bellamy," podíval se na něho a Bellamy nepatrně přikývli. Stoupli jsme si čelem k sobě a Bellamy mě vzal za ruku.
"Thereso," začal. "Teď a tady před samotným bohem ti slibuji věrnost a lásku po celý život. Nikdy tě neopustím. V dobrém i ve zlém, ve zdraví i nemoci. Zůstanu jen s tebou, dokud nás bůh a smrt nerozdělí."
Mel s Katie k nám přiběhli s prstýnky a Bellamy si od nich jeden vzal. Natáhla jsem prsty a on mi ho nevlékl. Nemohla jsem si nevšimnout jak se mu klepou ruce.
"Thereso," oslovil mě táta a já přikývla.
"Bellamy, teď a tady před samotným bohem ti slibuji věrnost a lásku po celý život. Nikdy tě neopustím. V dobrém i ve zlém, ve zdraví i nemoci. Zůstanu jen s tebou, dokud nás smrt nerozdělí." usmála jsem se a vzala si prsten, který jsem navlékla Bellamy. Když jsem to udělala zářivě se na mě usmál. Potom jsme se otočili zpět na tátu.
"Poklekněte," vyzval nás. Poslechli jsme. Opatrně sundal z hlavy tu svou a zvedl jí do výšky. "Na našeho budoucího krále!" zvolal. Jako na povel to všichni zopakovali. Potom jí položil na Bellamyho hlavu. Potom se přemístil ke mě. Sundal mi mou korunku a položil jí na polštář, který tu byl nachystaný. To k němu přišla máma s zářivým úsměvem. Opatrně jí vzal korunu z hlavy a stejně jako tu předním vyzvedl do výšky. "Na budoucí královnu!" zase to všichni z opakovali. Táta mi jí položil na hlavu. Potom jsme si mohli zase stoupnout.
Táta došel ke mě a políbil mě na obě tváře. "Tímto vám žehnám.." řekl. Potom přišel k Bellamyho, kterého poplácal po zádech. Potom ke mě přišla máma a políbila mě na čelo.
"Tímto vám žehnám," řekla. U Bellamyho se nepozastavovala a dala mu pusu na obě tváře. Otočili jsme si k hostům a všichni si stoupli.
"Ať žijí král s královnou!" vykřikli.
Podívala jsem se na Bellamyho a všimla si, že se na mě kouká. Usmála jsem se. Takhle to má být.
-Myslíte, že zvládnu ještě jeden díl? :D