Bellamy,
Chybíš mi. Je to už půl roku, co si zmizel z mého života. Scar má po tobě černé vlasy, ale nevím kde zdědila modré oči jako nebe. Je přímo kouzelná. Za to Benny. Ten má stejně nádherné oči jako ty. Jsou tak dokonalý. Každou noc se na ně dívám a přeji si aby si tu mohl být.
Bojím se toho okamžiku až se mě zeptají, kde jsi. Co jím má říct? Že tě zavraždila psychopatka, která nechtěla abych byla šťastná. Na stolku mám tvojí fotku. Nedokázala jsem dát pryč ani tvé oblečení. Spávám s tvým trikem, které stále voní jako ty a já se bojím okamžiku, kdy přestane.
Nechci aby Benny zažil to co já. Co když se mu stane to stejné? A nebo Scar? Nejradši bych zmizela a dělala, že tento svět neexistuju, ale nezvládnu opustit svou rodinu. Bez ní bych to nezvládla. Kdykoliv se zhroutím jsou tu pro mě. A věř mi stává se to celkem často. Tento dopis zanesu k tvému hrobu. Nevím, proč ale prostě cítím že to potřebuju.
Vždycky tě budu milovat Bellamy.
Tvá Tessa.
O 5 později
"Mami koukej!" vykřik Benny, který ke mě běžěl. Za ním běžela Scar. Podívala jsem se do Bennyho dlaně a zjistila, že drží malou žabku.
"Kde si jí našel Benny," pohladila jsem ho po vláskách a on ukázal k jezírku.
"Mami?" ozvala se Scar a já se na ní podívala. Její modré oči mě vždy dokázali okouzlit. "Kde je táta?" vypadlo z ní. Čekala jsem na tuto otázku spoustu let, ale i tak jsem nevěděla, co odpovědět. Poplácala jsem vedle sebe na lavičce a každý se posadil z jedné strany. Potom jsem je objala okolo ramen.
"Váš tatínek byl úžasný člověk a určitě ho moc mrzí, že tu nemůže být," pohladila jsem je po vláskách. "Ale teď je tam nahoře," ukázala jsem na tebe. "A má se tam nádherně a oba dva pozoruje," vysvětlila jsem. Benny se na mě se Scar chvíli dívali a potom ukázali k zámku.
"Teta Gwenny!" vykřikl Benny a oba se za ní rozběhli. Zvedla jsem se z lavičky a vydala se jí naproti.
"Gwenny vrátili jste se," usmála jsem se a objala jí. S Tommym odjeli na rok do Paříže.
"Ano," přikývla. "Musím ti něco říct," usmál se.
"Povídej," pobídla jsem jí a podívala se na Bennyho, který se snažil vyděsit Scar tou žabkou.
"Jsem těhotná, Tesso," špitla Gwenny a já se na ní překvapeně podívala.
"Vážně?" vydechla jsem.
"Ano," přikývla.
"Panebože Gwenny!" vykřikla jsem nadšeně. "Gratuluju," objala jsem jí. "Můj brácha má štěstí, že tě má," zašeptala jsem. Gwenny se zasmála a odtáhla se.
"Co ty? Pořád žádný muž?" zeptala se opatrně a já zakroutila hlavou.
"Nějak jsem to ještě nedokázala," vysvětlila jsem. "Když každý den vidím Bennyho a Scar vidím i Bellamyho. Jakoby tu pořád byl se mnou," povzdychla jsem si a prohrábla si vlasy.
"To chápu," přikývla Gwenny a podívala se na příšerky. "Jsou nádherní," usmála se.
"To jsou," přikývla jsem. "Benny! Scar!" zakřičela jsem. Doběhli ke mě.
"Ano mami?" zeptali se zároveň.
"Bude večeře," řekla jsem. "Takže si utíkejte umýt ruce," oba přikývli a rozběhli se k hradu. "A Benny?!" zakřičela jsem za ním. Otočil se. "Tu žábu nech venku," řekla jsem.
"Ale mami," protáhl. "Chci si jí nechat," žadonil.
"Ne," zakroutila jsem. "Té žabce bude lépe tady," vysvětlila jsem. "Chceš snad aby umřela?" zeptala jsem se. Benny smutně zakroutil hlavou. "Tak vidíš. Pusť jí," Benny poslechl a pustil jí na trávník. Potom se znovu rozběhl do zámku. Rozhlédla jsem se po zahradě a můj pohled padl na zapadající slunce a hlavou mi prolétla jedna myšlenka.
Vždycky tě budu milovat
-Já myslím, že Tessyn příběh už je na čase ukončit, protože rozhodně nevím, co by se jí mělo dít dál.