-20-

2.2K 225 19
                                    

Probudil mě dětský pláč. Vyletěla jsem do sedu a rozhlídla se. Byla jsem tu sama. Oddychla jsem si a zvedla se. Došla jsem k postýlce Scar a vzala jí do náruče dřív, než stihne vzbudit Bennyho. "Copak je holčičko?" zeptala jsem se a políbila jí na hlavičku. Nakojila jsem jí a přebalila. Potom jsem si s ní sedla do houpacího křesla a snažila se jí uspat. Někdo zaťukal na dveře a já zvedla hlavu. Bellamy vešel do komnaty.

"Slyšel jsem pláč," vysvětlil. "Tak jsem se chtěl ujistit, že jste v pořádku." 

"Jsem," odpověděla jsem potichu a sledovala Scar, které se už zavírali očička. Pomalu jsem se zvedla a položila jí do její postýlky. Zakryla jsem jí dečkou a otočila se na Bellamyho. "Omlouvám se, neměla jsem tak vyvádět," řekla jsem potichu.

"To já se omlouvám," došel ke mě a pohladil mě po tváři. "měl jsem ti to říct," usmál se.

"To si měl," přikývla jsem. "Slib mi, že zítra odjede," zašeptala jsem se.

"Slibuju," zašeptal nazpět a políbil mě.


Katniss opravdu odjela hned brzo ráno, ale pořád jsem z Bellamyho ani z nikoho jiného nedostala, proč tady byla. Zrovna jsem s Gwennym koupala příšerky, když do komnaty vtrhla stráž.

"Co se děje?" zeptala jsem se vyděšeně a přitiskla k sobě už pěkně vykoupanou Scar. 

"Král," zašeptal.

"Co?" vyhrkla jsem. "Co je s Bellamym?" 

"Dej mi jí," ozvala se vedle mě Gwenny a já jí předela Bennyho. Potom jsme se rozběhla z komnaty. Nevěděla jsem, kam přesně mám jít, ale nějak mě to vedlo do jeho pracovny. Rozrazila jsem dveře a spatřila mámu, tátu a Tommyho. Všichni se na mě podívali a já si všimla, že táta drží nějaký kus papíru. Došla jsem k němu a vzala si ho.

Jestli chceš ještě někdy vidět, toho svého miláčka, dojdi do skladů u silnice 55. Sama!

-K

"Panebože," zašeptala jsem a chytla se stolu, abych nespadla. "Jak je možné, že ho unesla?" zeptala jsem. 

"Někdo jí zřejmě pomáhal. Dostali jsme hlášení, že u brány je nějaký divný muž. Bellamy to šel zkontrolovat," začal táta, ale já to nechtěla slyšet. 

"Musím jet do toho skladu," řekla jsem a vydala se k odchodu.

"To si myslíš, že tě pustíme sami?" ozvala se máma.

"A co mám dělat mami? Jestli tam nedojdu sama, tak ho zabije," zašeptala jsem. 

"A jestli tam půjdeš sama, tak možná zabije oba dva," řekl brácha a došel ke mě. "Tess, nech je, aby šel někdo s tebou," zašeptal.

"Ne," zakroutila jsem hlavou. "Musím to zvládnout sama," řekla jsem. "Věříte mi?" podívala jsem se na mámu a tátu. Oba přikývli. "Dobře, tak to mi stačí," pousmála jsem se a vyšla z komnaty. "Připravte mi auto," otočila jsem se k jednomu strážnímu.

"Jistě, královno," přikývl a odběhl. Došla jsem do dětské komnaty, kde Gwenny hlídala příšerky.

"O co jde?" zeptala se Gwenny.

"Ostatní ti to řeknou," Slíbila jsem. Vzala jsem si od ní Bennyho a Scar a přitikla si je na hruď. "Maminka vás oba miluje," zašeptala. "Stejně jako tatínek. A ať se děje, co se děje, musíte být silní a navzájem si pomáhat," oba jsem políbila do vlásku a položila je do postýlky.



-Asi vás zaspamuju kratšíma kapitolama. Chcete? :D

Princess..? Oh no! II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat