Gözde'den
Bana yaklaştı nefesini yüzümde hissediyordum.Bu çocukta beni çeken birşeyler vardı.
Göktuğ'a baktığımda öpeceğini zannedecekken birden gülmeye başladı."Benden etkileniyosun"dedi niye böyle düşündü bu!
"N-ne alakası var?!"dedi hem şüpheci hemde soru tavrıyla.
"Seni öpeceğimi düşündün seni merak ettim ve denedim."dedi birden kafama dank etti.Hiçbir itme veya itirazda bulunmamıştım.
"Alakası yok! sadece.."Göktuğ bana devamını getirmemi ister gibi baktı."Sadece..bilmiyorum işte o anlık birşey oldu içimde."dedim birden"Ne oldu?"diye sordu.Çok konuşmuyormu bu?
"Hadi gidelim!"dedim konuyu değiştirerek."Öyle olsun bakalım"diye mırıldandı.
Eve geldim.Annem bana baktığımda bende saate baktım.11:30 olmuştu.Eveett eve bir saat geç gelmiştim.Annem sorularla başlıyınca tabikide olanları anlatmadım.Göktuğ ben ve araya sıkıştırdığım Cansu ile maça gittiğimizi ve kazandığımız için kutlamak istediğimi söyledim.
Evet Cansu'ya gelecek misin diye sorduğumda direk hayır dedi.Ben ne kadar Galatasaray fanatiğiyimsem oda o kadar fenerbahçe fanatiğiydi.Annemin soruları bitince odama çıktım.Cansu ile konuşmaya başladık."Yuh kızım neler yaşamışsın sen öyle"dedi bende bu dediğine karşı güldüm."Ee gelseydin sende"dedim.
"Hahh ben fenerliyim canım"dedi."Ezik takımlı"dedim gülerek."tabi tabi"dedi sonra normal konuşmaya devam ettik.Saat 12:30 olduğunda yatağıma yattım ve gözlerimi kapattım.
Göktuğ'dan
Öpecektim o anda kızı işte ahh kafam ah diye söylendim kendi kendime.
Gözde resmen ilgi odağım olmuştu.Onunla vakit geçirmek bana... iyi geliyordu.
Şu an önümde duran viski şişesine baktım.Ve güldüm.
Eskiden bu kadar içmezdim ama ailem.....babamla en son kavga ettiğimizde bana tokat atmıştı.Önceden de kavga ediyorduk.Ama bu farklıydı bana vurmuştu.En son kapıyı çarpıp gitmiştim.Ne güzel 7.ayı doldurmama rağmen bir kere gelmediler yanıma annem bir kere sormadı beni.Kardeşim..Selin ona ne demeli?
Onlar beni unuttuysa bende unutacaktım.Ayağa kalkıp saate baktığımda 02:53 olduğunu farkettim ayaklandım ve yatağımın yanına gittim.Malum 4 saat sonra okul vardı.
&*&*&*&*&*&*&*&*&*&
Eylül'denSabah kalktım ve üstümü değiştirdim okul kiyafetlerimi giyip(Okul eteği ve gömlek) bordo botlarımı giydim.Giydiğim çorap siyahtı.Ve dizimin altında bitiyordu.Üstüme aynı bordolukta ceket aldım.Malum soğuktan sıcağa geçiş yapıyorduk.Annemle birlikte kahvaltı yaptıktan sonra vedalaştım.Bugün hava güzel olduğu için ahmet amca'ya yürüyerek gideceğimi söyledim.Siteden çıkış yaptım okula doğru yürürken birden araba önümde durdu.Eziliyordum resmen!
"Seni ahmakkk!"diye bağırdım.
"Noldu yaw"dedi komik bir şekilde birden ona baktığımda bu..Ömer'di.
"S-sen ne arıyorsun burda!"dedim o da gülmeye başladı.Bak şimdi iyice sinirlendim.
"Ne gülüyosun be!"diye çıkıştım.Sonunda gülmesini bıraktı."arabamın önünde çekilde okula gideyim"dedi.Ben şuan trafiği kapatmış durumda yolun ortasında duruyordum.Hemen çekildim gaza basıp gitti.
Okula geldiğimde Gözde ve Cansu ile karşılaştım."Merhaba kızlar"dedim tüm sevecenliğimle.Onlarda bana aynı şekilde tepki gösterdiler.Ve okulun giriş kapısına doğru yürüdük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UKALA ÇOCUK(Düzenleniyor)
Teen FictionGözde 15 yaşında ve ailesi ile birlikte yaşamakta. Hayatını değiştirecek bu kolaje burslu olarak giriyor.Ve hiç sevmemesi gereken birine aşık oluyor. Ukala çocuğumuz Göktuğ'a Peki ya Göktuğ onu sevmezse? Ya kullanırsa? Ya da Gözde Göktuğ'un kalbinde...