Gözde'den
Dediği şeyi daha beynim yeni idrak etmişti.En önemlisi de kalacakmıydım!?
"Gözde!"diye bağırdı Göktuğ.
"Niye bağırıyosun?!"diye çemkirdim."Kalacağına göre.-"sözünü bitirmesine izin vermeden"Dur bir dakika nereden biliyorsun kalacağımı?"dedim o da ayağa kalktı ve bana doğru gelmeye başladı."İlk olarak sözün vardı...2.olarakta beni hasta halimde yalnız mı bırakacaksın Cık cık"dedi ve sırıttı.Bendeki şu vicdan azabı olmasa ben yapacağımı bilirim!
Elime telefonu alıp annemi aradım.Ve 2.çalışta açtı.
"Alo kızım nerdesin sen?saat kaç?"diye bir çırpıda dile getirirken bu huyumu annemden almış olmam gerek diye düşünmeden edemedim.
"Annem ben şimdi Cansu'larda kalı-"derken annem.
"Neden?"diye sordu.
"Proje ödevi varda.."
"Tamam selan selam söyle Nebahat'a"dedi ve yüzüme kapattı telefonu.Kahkaha sesleri duyduğumda Göktuğ'un koltuğun başına oturmuş ve kahkaha atıyordu.
Kahkahası nihayet dindiğinde bende gülmeye başladım.
Kahverengi gözlerini gözlerimr diktiğinde etrafa bakmaya başladım.Hiç yapamazdın ki biri bana bakarken bende ona bakayım!?
"Ee napalım?"diye sorduğumda Göktuğ sırıtmaya başladı.Kesin yanlış anladı pislik!
"Göktuğ şu fesat yüzünü ortaya çıkarma bir günde de "dedim ve omzuna vurdum.Ama 1 santim bile kıpırdamamıştı.
"Evden dışarı çıkalım"diye bir fikir yürüttüm.
"Tamam gel seni bir yere götürücem ama 5 dakika bekle"dedi ve telefonu alıp mutfağa doğru gitti.Nereye götürecekti acaba?
&*&*&*&*&*&*&*&*&
Gözde'den devamBizim okulun önümdeydik.
"Gözde hadi!"dediğinde."Birşey söylicem madem okula geldik niye kapıdan girmek yerini duvardan atlıyoruz?"diye mantıklı bir soru yönelttiğimde Göktuğ beni alkışladı."Ben zaten hiç tahmin edemedim.Saf mısın sen?Kolejde okuyoruz"dedi.Bende burun kıvırdım.Ve duvardan atlamaya çalıştım.
"Gözde atla artık"dedi Göktuğ.Atlayamam ki!
"Atlayamam korkuyorum"dedim bir çırpıda.Göktuğ kollarını açtı.
"Tutarım hadi gel"dedi.
"Çok klişe ama... tamam o zaman"dedim ve atladım.Ben tuttu sonra indirdi karşıya baktığımda bizim grubu gördüm
Hepsi şaşkınca bize bakıyordu.Bende Göktuğ'a baktığımda bana baktığını gördüm.Ne zamandır bana bakıyo bu?
"Evet bugün futbol maçı yapıcaz"dedi Göktuğ.Sevinmedim desem yalan olur.
"Grupları seçelim"dedi Burak.
"Benim takımım ve Göktuğ'un takımı olsun"dedi Göktuğ gülmeye başladı.Gıcık!
"İyi ben Burak'ı alıyorum"dedi."Cansu"dedim bende."Eylül"dedi."Ömer"dedim."Kankim ya"dedi Ömer."Demir"dedi Göktuğ bu çocuk Eylül'le kavga etmemiş miydi?
Orada bir erkek çocuk daha duruyordu Ömer"Alp'te bize kaldı "dedi.Ve ilk biz başlayacaktık üstümüze t-short geçirdik.Bizim takımımızda ben, Cansu,Ömer,Alp vardı onlarda ise Göktuğ,Eylül,Demir ve Burak vardı düşününce sırıttım Eylül zaten oynayamazdı voleybolcu bir kızdan ne beklenir ki?
Santra yapmak için ben ve Alp denilen çocuk ile başladık.
Gör bakalım Göktuğ!
Bu bölüm 10 voteyi geçtiğinde direk yeni bölüm yazacağım!
Hadi yıldızlara!¡! ;D
Öncelikle çoookkk özür dilerim internet gitti.Ama telafi edicem söz;-)
Umarım beğenmişsinizdir...
Yorum ve votelerinizi bekliyorum......
Yeni bölümde görüşmek üzere...:-*:-*:-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UKALA ÇOCUK(Düzenleniyor)
Teen FictionGözde 15 yaşında ve ailesi ile birlikte yaşamakta. Hayatını değiştirecek bu kolaje burslu olarak giriyor.Ve hiç sevmemesi gereken birine aşık oluyor. Ukala çocuğumuz Göktuğ'a Peki ya Göktuğ onu sevmezse? Ya kullanırsa? Ya da Gözde Göktuğ'un kalbinde...