16.Bölüm

79 4 1
                                    

Göktuğ'dan
Pot kırdığımın farkındaydım ama yarın hatırlamazdı...hatırlamaz değil mi?
Ümit vermek istemiyordum.Ona ümit verdikçe bana bağlanacaktı.Ve o beni sahiplenecekti.Ters birşey yaptığımda ne kadar üzüleceğini artık tahmin edebilirdim.Onu sevmiyordum ama önemsiyordum.Ama o bana hemen kapılmıştı.Ve arkamdan onu sürükleyemezdim.Çünkü eğer sürüklersem tek zayıf noktam o olurdu.
"Göktuğğğ bey bay u-ukala!?"dedikten sonra"ben sana fena şekilde aaaşşıkk oldum"dedi ve yanağımdan öptü.Şuan %100 sarhoş olduğuna yemin edebilirdim.Ama...hep böyle olsa da fena olmazdı yani.
Saate baktığımda 01;30 olduğunu gördüm.Eylül,Cansu,Ömer ve Burak dans pistinden gelip yanımıza oturdular.Eylül ortaya laf attı."Bugün bize gidelim bizde kalın saat geç oldu"dedi 'hayır'diyemezdim çünkü yanımdaki kız beni bugün acayip şekilde yormuştu.Diğerleri 'tamam'derken ben ve Gözde birşey demeden kalktık.
Eve geldiğimizde kızlar yataklara bizde koltuklara yatıyorduk pencere tarafındaki koltuğa ben yattım ve uyudum.

Uyandım gözlerimi ovuştururken bir ele değmemle daha doğrusu beni saran ellerle koltukta Gözde yana dönük bir şekilde bana sarılmış ve bir bacağını üstüne atmıştı.Bu hali çok komikti büyük ihtimalle beni yastığı  veya ayıcığı sanmıştı.Ben onu izlerken gözlerini açması ile"hihh"demesi bir oldu.O kadar komik söylemişti ki..Gülmeden edemedim.
"Ne gülüyorsun be!! Pis sapık bide gelmiş beni sarmalamış"dediğinde şoke olmam bir oldu.
"Oha!tövbe tövbele"dediğinde ben ve Gözde onlara baktığımızda herkes aşağıya inmiş ve bizi sarmaş dolaş yatarken yakalamışlardı..
"Siz gerçekten..."

Merhaba yeni bölüm geldi... Destek bekliyorum..
Yeni bölümde görüşmek üzere...😘😘😘

UKALA ÇOCUK(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin