Gözde'den
Gözlerimi açtım ve güneş'in odama girmesi ile gözlerimi kırpıştırdım.Bugün yeni okuluma Tabiat Kolejine gidecektim. Teogdan sonra bu okula burslu olarak girme şansım olmuştu.
Ayağa kalktım bugün serbest gidecektim.Banyomu yapıp dişlerimi fırçaladım.Daha yarım saatim vardı.Bende pembe şort ve üstüne beyaz bir tisört giyip içime katıp bollaştırdım.Sadece rimel ve parlatıcı sürdüm.Ve altıma beyaz spor ayakkabılarımı giydim.Ve saçımı taradım.Kıvırcık oldukları için hiç özenmedim.Ve aşağı indim
"Günaydın kuzum"dedi annem.
"Günaydın canım annem"dedim.
Kahvaltıyı yapıp vedalaştık babam beni okulun önüne bırakıp gitti.Okuldan içeri adım attığımda okuldan içeri girdim.Ve panoya baktım.Sınıfım 9/A mış.
İçeri girdiğimde bana bakan gözlerle buluştum.Her yer doluydu.Arkadan bir ses"Buraya oturabilirsin"dedi.O tarafa baktığımda güzel bir kız şirince sırıtıyordu.Bende yanına oturdum.
"Ben Eylül"dedi.
"Bende Gözde"dedim.Ve derse başladık herkez birbirini tanıtıyordu ve sıra bana geldi.
Benim adım Gözde buraya burslu olarak geldim.Annem ev hanımı babam doktor dedim.Zil çaldı tek arkadaşım Eylül olduğu için onunla gezmeye başladım.Sonra Eylül
"Canım ben sevgilimin yanına gidiyorum.Sorun olmaz dimi?"
ilk günden?"Tabi canım sınıfta görüşürüz"dedim.Ve kantine oturdum.Acıkmıştım.Kantine gidip dimes şeftali suyu alıp birde simit aldım."Kızım az para vermişim"dedi kantinci.
"Önemli deil teyze"dedim.50 kuruş için o kargaşaya bir daha girmem ben.Birden önüme dönmemle çocuğa dimesi dökmem bir oldu.
"Sakar kız biraz dikkatli olsana"dedi.
Sinirlenerek"Ne diye dibime girdin ki sen"dedim bende.
"Hem suçlu ..."dedi ama devamını getirmedi.Sonra sırıtarak"hemde.."demesine kalmadan arkadan bir ses "Göktuğ aşkım bu kim?"dedi bana bakarak sahte sarışın!!
"Sakar biri canım"dedi Göktuğ denilen çocuk.Kızda güldü.İşte simdi çok sinirlendim!!
"Bana baksana sen kim sakar hah gelmiş dibime bir de sakar diyo!!"dedim ama kız"Bana baksana kızım sen!bir daha sevgilime laf edersen ağzın ile burnun yer değişir!!"dedi kız.Tam kızın üstüne atlayacakken çocuk aramıza girdi.Yüzü bana sırtı o kıza dönüktü.Bu çocuk ne kadarda yakışıklı böyle. Gözleri bana bakıp sırıttı Sonra Eylül gelip
"Neler oluyor Gözde gel hadi gidelim"dedi sonra çocuk aramızdan çekilip "Demek Gözde senin adın"dedi bana bakarak göz tacizine uğramıştım resmen!
"Hadisene Gözde geç kaldık derse zaten!!"dedi Eylül.
"Tamam geldim"dedim
Demek Göktuğ kendisi gibi ismide güzel.
Bütün derslere girdik.Ve ben evimin yolculuğunu tuttum"Sonra görüşürüz Gözde".Bende baybay diyip eve geldim.
Yarın parti varmış acaba o çocukta gelir mi ?
Gelir kızım tabikidekendi kendime konuşmakta üstüme yoktu.
"Kuzum gelmiş"dedi annem.
"Annem ben uyucam çok yorgunum"diyip yanağından öptüm.
Tabikide uyumıcaktım.Cansu'yu arayıp naptığını sordum ve o çocuğu ve olayları anlattım.
"Oha kızım ben sizin okula gelmeliyim"dedi.Bende gülüp
"Gel hakketen sen babama söyleyelim nakil olarak gel sen"dedim.Gözleri parladı kızın resmen.
"Cansu sonra konuşalım yarın parti var ona hazırlanmam gerek"dedim küpe dönmüştü.İnsanları sinir etmekte ùstüme yok .Aklıma Göktuğ denen çocuk geldi.Ve instagramda Göktuğ yazmam yetti.
Aman allahım yakışıklı olduğu kadar ukala!Neymiş efendim!!
Şu an bana bakıyorsun..
Güzel sevgilim.O pislik kızdan bahsediyordu.Çakma sarışın!!"Sinirle telefonu fırlattım.Ve yattım...
Evett ilk bölümüm.
Umarım beğenirsiniz:-)
Yazım yanlışlarım olabilir.
Yarın görüşmek üzere...:-*:-*:-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UKALA ÇOCUK(Düzenleniyor)
Novela JuvenilGözde 15 yaşında ve ailesi ile birlikte yaşamakta. Hayatını değiştirecek bu kolaje burslu olarak giriyor.Ve hiç sevmemesi gereken birine aşık oluyor. Ukala çocuğumuz Göktuğ'a Peki ya Göktuğ onu sevmezse? Ya kullanırsa? Ya da Gözde Göktuğ'un kalbinde...