7.Bölüm(part 2)

130 11 0
                                    

Göktuğ'dan

Şu anda bir kızla maç izliyorum!

Gözde havasına öyle konuşuyor diye düşündüm ama öyle değilmiş!

Şu an karşı takımı yuhladı ve inanamıyorum ıslık çaldı.Veee gollllll.

"Gol gol be"diye bağırdı ve sonra bana sarıldı sonradan yaptığından utanacak olacak ki"Şey..pardon ya ben birden şey edince şey oldu."dedi utanmak bile yakışıyordu.Ama o kadar tatlı ki.!Ne diyorum ben ya alt tarafı bir kız futbolla ilgilendi diye hemen fazla büyüttüm gözümde kendine gel Göktuğ kendine gel!

"Göktuğğ orada mısın?"dedi elini önümde sallayarak ilk yarı bitmiş herhalde.

"Dalmışım pardon"dedim.

2.yarı başlamıştı.Ve gol yedik hay ben o kafa atanın-... neyse.

"Off ya neyse hala yeniyoruz!"dedi ve Galatasaray'ı alkışladı.

Gözde'den

"Bence bunu kutlamalıyız."dedi Göktuğ.

"Olur aslında"dedim maçı kazanmıştık.

Yine aynı 'Woops Cafe'ye gelmiştik.Bu kafeyi çok sevmiştim.

"Ne içersin?"diye sordu.

"Aynı sıcak çikolata"dedim.Yüzünü buruşturup"Sen böyle mi kutlarsın?"dedi.Cevap vermedim.

"Bana da bir bardak viski"dedi.

"Yiyecek olarak?"diye sordu."Patates cipsi"dedim ben o da aynısını söyledi.Telefonuma bakmaya başladığımda Göktuğ kesinatsız beni izliyordu.Bende sonunda dayanamayıp"birşey mi diyeceksin?"diye sordum.Gülümsedi bende gülümsedim bu çocuk her zaman daha bir yakışıklı mı oluyor ne! Yemeklerimiz ve içeceklerimiz geldiğinde ben sıcak çikolatamı ve patates cipsimi yerken Göktuğ sadece içkisini içiyordu.
5 dakika sonra

"Göktuğ yeter artık"dedim ama o hala içmeye devam ediyordu."Bana birşey olmazzz"dedi sarhoş mu oldu bu!

"Göktuğ sen sarhoş mu oldun yoksa"dedim o da gülümseyip"birazcık"dedi bu çocuk daha fazla içmeden gitmenin vakti geldi bence!

"Hadi gidelim"dedim o da başını sallayıp parayı ödedi ve arabaya doğru gidiyoduk ki..

"Göktuğ sen sarhoşsun!"dedim o da bana 'eee' der gibi baktı.

"Arabayı kim kullanıcak?"dedim Göktuğ güldü"Gözde biraz sarhoş olmuş olabilirim ama araba sürmeyecek kadar değil"dedi.

"Hayırr olmaz taksiye binelim"dedim.Kaşlarını çattı"olmazz "dedi kesin bir şekilde.

"O zaman yürüyelim"dedim hem belki kendisine gelirdi.

İtirazlardan sonra kabul etti.Ara yollardan gidiyorduk.Göktuğ bir bana birde önüne bakıp duruyordu birden kolumdan çekti.

Aniden çektiği için ona sarılmak zorunda kaldım.Sonra"özür dilerim"dedim ama Göktuğ hala beni bırakmamıştı.Bana yakınlaştığında nefesini yüzümde hissettim.Ve.....

Yeni bölüm geldi....
Umarım beğenmişsinizdir:-)
Bundan sonra bölümleri biraz geç yayımlayacağım ama daha uzun olacak ;D
Yeni bölümde görüşmek üzere.:-*:-*:-*

UKALA ÇOCUK(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin