14.Bölüm

92 6 1
                                    

Gözde'den
1 ay sonra

"Annecim!!"diye bağırdım.Çünkü bugün Eylül'ün doğum günü vardı ve ben elbisemi bulamıyorum!!!

"Anneee!"diye bağırdım.

"Sus kız baban uyanıcak ben anlamıyorim ki daha partiye 2 saat var ne bu telaş?!"diye isyan ettiğinde aldırış etmedim."Bu dolap ne? daha dün topladım!"diye sesi yükselmeye başladığında kafama terlik yemeden odadan çıktım.

Ve mutfağa indim kendime birşeyler hazırladım.Ve yemeğe başladım.

"Buldum!!"diye bağırınca hemen annemin yanına gittim.Ve mor elbiseme baktım.Önceki partideki kıyafetimde bana saf ve şirin demişlerdi ama şimdi çekici ve güzel olmak istiyordum.Ve olacaktım da!

"Anne ben vazgeçtim Gül ablaya gidicem"dediğimde annem çatlarını kaştı ve terliği eline almadan evden çıktım.Son duyduğum söz"görürsün sen!"demişti.

Gül ablaların evine geldim.Ve ona herşeyi anlattım sonuçta o 5 sene moda okumuştu.Ona güveniyordum.

"Sen bana güven ablacım al şu elbiseyi"dedi ve bana sarı mini bir elbise verdi.Hemen üstümü değiştirdim ve aynadan kendime baktım.Bikini giysem yeri olurdu.

"Gül abla ben bunu beğenmedim bu çok... neyse başka birşey ver"dedim."Güzeldi ama tamam"dedi ve bana yeşil ön dekolteli bir elbise verdi ve kabine girdim.
1 saat sonra
"Bak ablacım bu elbiseyide beğenmezsen.."diye devamını getirecekken."tamam abla tamam"dedim.Ve verdiği lacivert elbiseye baktım çok güzeldi.Üstü dümdüz lacivert kalp yaka bir elbiseydi ve çok ince gümüş renginde bir kemer ve altı bol lacivert renginde tüyleri olan etek vardı hepsi birleşikti.Elbiseyi denediğimde.Gül abla beğendim işareti verdiğimde bana baktı ve bende onay verdikten sonra ohh çekti"yemin ediyorum 5 senedir bu işteyim bu kadar zor müşteri görmedim"dediğinde  güldüm ve altına gümüş simli stiletto(ucu sivri topuklu ayakkabılar) verdi.Ve onları alıp kuaföre gittik 30 dakikamız kalmıştı.
45 dakika sonra
Gözde'den devam...

Partinin önündeyim saçım dağınık sepet yapıldı ve koyu bir makyaj istemiştim özellikle bordo rujum.

"Vaov vaov vaov bu ne be senle mi çıksam ne?"diyen Ömer'e güldüm ve "bu güzel bayan içeri tek girmemeli"dedi ve koluma girdi bende birşey demedim ve kapıdan içeri girdiğimde güzel Eylül'ümü yanında Cansu'yu gördüm.

Bu tarafa baktılar sonra önüne döndüler ve 1-2 saniye sonra yine bu tarafa baktılar.

"Kızım evrimin kökünü kurutmuşsun" diyen Cansu'yu Eylül'de onayladı.Ömer'in gittiği yöne baktığımda Göktuğ'u gördüm.Siyah gömlek ve siyah pantolon çok yakışmıştı.Kaşlarını çatarak bana baktığında yanına gittim.Ve "noldu?"diye sorduğumda arkadan bir kız

"Yine mi sen sürtük?"dediğinde arkama baktığımda...

Tekrar merhaba bölümler geç geliyor.Nedeni internet bozuk ve bölümleri 2-3 hafta önceden yazsam bile nerden internet bulursam direk atıyorum.
Yeni bölümde görüşmek üzere.
Vote istiyorum sadece...

UKALA ÇOCUK(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin