13.Bölüm

86 8 4
                                    

Gözde'den

"Goooolllll!!"diye bağıran Eylül'ün içinden resmen Ronaldo çıkmıştı.Zaten fiziğine bakmam yeter kız her spor dalında iyi!

"Offff yav yeniliyoz Gözde 4-2 netcez?"diye sorduğunda gülmeden edemedim.Onlarda İkisini Göktuğ birini Eylül diğerini ise Burak atmıştı.Benden ikisinide ben atmıştım.

"Yenildiniz!"dedi Göktuğ."Hayır ya daha maç bitmedi ki"dedim bunun üzerine Göktuğ ofladı"Gözde 2 saattir senin dırdırın için maç yapıyoruz"dedi.Haklıydı.

"Ama...offf tamam"dediğimde Göktuğ"yenilmekte bir şereftir"dediğinde sinirim tepeme çıktı.Ukala,öküz,salak,kuş beyni...

&*&*&*&*&*&*&
Gözde'den devam

Yatağa uzandım.Göktuğ'la eve geldikten sonra o koltuğa ben ise yatağa yatmıştım.

Onunla hep eğleniyordum beni güldürüyordu.Kendine has ukala tavırları kısaca herşeyi...

Ben ona bağlanmıştım.Belki daha çok aşık oldum kelimesi kullanılır.Ama bizim kalplerimizde birer ip değil mi?

Parçalanır,yıpranır bir iple birleşir sonra ayrılır aynı kalpler gibi.

Ve galiba bizim iplerimiz bağlanmıştı.Hemde kördüğümle...

Merhaba..
Eğer şuan bu bölümü okuduysanız.Önceki bölüm 10 tane vote olmuştur.Sınır değildi zaten buna sınır denmez.
Bu kitabın vote ve yoruma çok ihtiyacı varrr...
Neyse yarın görüşmek üzere...:-*:-*:-*

UKALA ÇOCUK(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin