21.Bölüm

81 4 0
                                    

Gözde'den
Herkes bana bakarken ben ne yapacağımı bilmiyordum.En iyi seçeneğin oradan gitmek olduğunu anladığımda orayı terk etmiştim.Bedenim benden habersiz hareket ederken tek duyduğum.
"Gözde!!Gitme" ydi.
Eve geldiğimde ağlamaya başladım.Utanıyordum.Tamam aramızda birşeyler oluyor gibiydi.Ama bunu onun çakma sarşının açığa çıkarması bana çok koymuştu.Hıncımı çıkaracaktım fena bir şekilde hemde.Soğuk bir duşa girdikten sonra yattım.

Sabah kalktığımda okula gidip gitmemekle arasında kalmıştım.Son kararım gitmek olmuştu.Ama ilk olarak çakma sarışının işini halletmek vardı.
Cansu ve Eylül'e mesaj attım.
"Kızlar çakma sarışın alarmı intikam!!"
Dedim gerçekten arkadaşlarımlarsa ne olacağını anlarlardı zaten.
Havalar ısınıyordu.O yüzden Beyaz pantalon ve kırmızı tişört giydim saçımıda saldım okullar bitiyordu artık 3 ay tatil Göktuğ'suz zor olacak..
Çantamıda alıp okulun yolunu tuttum.

Okula geldiğimde bana bakan gözler vardı ama önemli olan Göktuğ hala gelmemişti.En azından sınıfta yoktu.Hande'nin sesini duyduğumda koridora çıktım.Eylül ve Cansu'da arkamda durdular.Kız dayanışması!
"Çakma sarışın!!"diye bağırdığımda bana baktı.Yüzünde tedirginlik korku ve yapmacık sırıtışla bana baktı.
"Ne var sürtük"diye bağırdı bana.Görcen sen sürtüğü!!
Yavaşça yanına geldim.
"Gurursuz bir kız denilince aklıma ilk sen geliyorsun.Bana sürtük diyebilirsin ama sen orosbusun!!"diye bağırdığımda bugüne kadar  ağzımı  tutan ben patlamıştım dürüstlükte buraya kadar!!
Saçına yapışıp çektiğimde lanet çıtçıtlar elimde kalmıştı.
"Bıraksana saçımı imdattt!!"diye bağırdığında  beni karşısına alabilecek biri yoktu şuan.Güzel
Birden havaya kaldırılmamla aynı taktik.Gözde ve Cansu'dada vardı.
"Kimsin lan sen bırak şu çakma sarışın-"diye sözüme devam edeceklen beni havaya kaldıran gülmeye başladı.Göktuğ!
Birden yüzüme  dolan kan basıncı kızarmama neden olmuştu.
Sonunda bizi indirdiklerinde Göktuğ"orosbu haaa!!"deyip gülmeye başladı."Haksız mıyım?"dediğimde sırıttı"haklısın"dedi ve Ömer Burak yere oturdular.Cansu Eylül ve bende yere oturduk.
"Gözde"dedi Göktuğ.
Cevap vermedim hepsi birden yanımdan kalktıklarında.Göktuğ ve ben kalmıştık sadece.Hani kız dayanışması!?
Bana baktı"beni seviyor musun?"dedi.
Ne desem?
Cevap vermedim.Ellerimden tuttu.Şaşırmıştım.
"Ben seni seviyorum.."dedi içimden ayılar tepinirken onun gözlerine bakıyordum.
"Beni seviyor musun?"diye tekrar sorduğunda başımı salladım.
Gülümsedi ve ayağa kalktı.Ellerini uzattığında elini tutup kalktım.Elimi bırakacak diye beklediğimde bırakmadı aksine dahada sıkı tuttu.Şuan kendimi 6 yaşındaki bir çocuğun sınırsızca çikolatanın önüne konulması gibi hissediyorum yani...müthiş
Bana baktı"sen belayı üstüne çektin ama seviniyorsun"dediğinde Göktuğ'a baktım.Ne belası?

Merhaba....
Şuan bir sorunum var.Bölümlerin çok kısa gelmesinin nedeni duvara konuşan insanlar varya öyle hissediyorum.Yanlışlarımı bana söyleyin lütfen..Emin olun geri dönerim..
Pazar günüde bölüm gelir.
Desteğinizi ihtiyacı var bu kitabın...
Yeni bölümde görüşmek üzere...😘😘😘

UKALA ÇOCUK(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin