14.Bölüm

90 4 0
                                    

Gözde'den
Arkama döndüğümde Cansu kahkahalar içinde gülüyordu ne var gülecek!? Aksine çok kötü bir şakaydı.
Bir an onu...siz anladınız beni.
"Ya kızım merak ediyorumda Hande olsa ne yapacaktın?"diye sordu.Tabiki o takma sarışın saçlarını koparacaktım."Hiçbir şey yapmayacaktım sonuçta.."derken devamını getiremedim"sonuçta..."diye Eylül tekrarladığında artık şansımın kalmadığını anlamıştım." O çakma sarışın saçlarını alıp teker teker yolup eline verirdim sonuç olarak bunu yapardım."dediğimde bana şaşkınca bakıyorlardı.
"Güzel olmuşsun"dedi Göktuğ.Göktuğ!
"Teşekkürler sende"demiştim salaktım  ama anladığım tek şey bu çocuğun yanında mantıklı düşünemiyordum.
"Tamam bu faslı geçip hep birlikte dans edelim"dedi ve beni dansa davet etti Ömer.Arkaya baktığımda Göktuğ Cansu'yu,Burak'da Eylül'ü kaldırdı.
"Farkettim"dedi Ömer.
"Hah!ne?"dedim komik bir tavırla.
"Yav farkettim onun sana senin ona birbirinize bakmaya..Off işte aşıksın sen"demişti ne!ne dedi o!?
"Hayır ya ne alakası var?"diye sordum.
"Bay bay!"dedi Ömer
"Hayır hayır o olamaz!"dedim ve dans eşlerimizi değiştirdik.Ve artık Göktuğ'un kollarındaydım gözlerini bana dikti  uzun süre bana baktıktan sonra ."Sen sen olamayacak kadar güzel olmuşsun"dediğinde ne dediğini anlamamıştım.Biraz daha eğildi pardon fazlasıyla eğildi."Diyorum ki fazlasıyla güzel olmuşsun tarif edemeyeceğim kadar hayal edemiyeceğim kadar.."dediğinde fazlasıyla açıklamıştı.Yoksa burdan şu anlamımı çıkaracağım.Biz çıkıyor muyuz?
"Fazla düşüncelere kapılma o kafandan ne geçiyorsa imkansız."dedi doğru demişti ben ona uygun değildim o bana fazla.Fazla yüksekteydi ve ben onun seviyesine çıkamayacak kadar alçaktaydım.Yada o benim seviyeme inemiyecek kadar Yüksekteydi.

Merhaba.İnternetim düzeldi herşey yolunda gidiyor 5 gün boyunca hergün bölüm yollayacağım özrüm olsun.
Bu arada yeni kitabıma bakmadan geçmeyin.Kafasında sorular olan yada ipucu istiyenler bana mesaj atabilir çekinmeden...
Yarın görüşmek üzere...😘😘😘

UKALA ÇOCUK(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin