Тъпачка съм и такава ще си остана

61 6 0
                                    

Л - Бен Моляте спри...искам те, но не трябва!-казах между целувките които желаех повече от всичко.Той спря задъхано и каза:
Б - Виж Луна, от както се запознахме, аз не спирам да мисля за теб, за твоята усмивка и за твоите очи...Не мога да го обясня, но тя е по - силна от мен!
Л-Коя е тя?
Б - Любовта...Твърде много те обичам, за да мога да ти устоя!-и отново започна да ме целува, а аз не се дърпах.По едно време леко го от бутнах и тихо му прошепнах в ухото:,, И аз те обичам..."-като чу думите ми ме вдигна от леглото и ме прилепи към стената.Започна да се разсъблича...ах тези плочки...бутна ме на леглото и си махна дънките, а аз междувременно вече бях само по бельо... (АЗ СЪМ МРЪСНИЦА, ЗАЩО ГО ПРАВЯ! Но желанието ми за него надделя).
Когато ме погледна се усмихна палаво и каза с усмивка на лице: ,, ела ми! "той се качи над мен и започна да ме целува леко докато прави лицеви опори , а аз се смеех.Целувките слизаха все по надолу докато не стигна до бюста ми, където остави две смучки.
Ноща беше невероятна.Той беше много внимателен с мен. Искаше ми се този рай да не свършва.След като приключихме със игричката ни си легнахме на леглото ми, завихме се, той леко ме целуна по челото и промълви: ,, Обичам те принцесо".След това заспахме.

***********

Когато се събудих него го нямаше в леглото.Станах и отидох да се измия.Облякох си една широка блуза която стигаше почти до коленете ми и отидох в кухнята, където ме чакаха палачинки със шоколад и една роза с панделка.Огледах се, но не видях Бен. Седнах и започнах да си хапвам. Тогава чух че вратата на банята се отваря.Той дойде при мен ,целуна ме по челото и каза :
-Добро утро принцесо, харесват ли ти палачинките?♡- Аз се усмихнах и му казах:
-По-вкусни не съм яла!-той се протегна да си вземе една ,но аз не му позволих.
Л- Палачинките си ги направил за мен ,нали?
Б - Да разбира се !
Л- Тогава само аз ще си ги ям!-и му се усмихнах палаво, а той се намръщи.Аз взех една палачинка в ръка и добавих:
-Можеш да ядеш само от тази!- и я захапах за едното и крайче.Той се усмихна и каза:
Б-Предпочитам да си хапна от теб - махна палачинката от устата ми и ми захапа устната.След това ме целуна...
В този момент чух входната врата да се отваря, но не обърнах внимание.Минута по-късно се усетих, че това ще е Джеси, но вече беше късно...Тя седеше до вратата и ни гледаше много изненадано.
Дж-К...какво става тук?
Л - Нищо Джеси,не е това което си мислеше...мога да ти обясня.
Дж - Мисля че ви видях как се натискате...-аз станах от масата и я задърпах към стаята си.Сега какво щях да и кажа...Ох каква тъпачка съм!!

Life is fuckingDonde viven las historias. Descúbrelo ahora