7 : 40 pagi - waktu selalu orang datang sekolah .
BTS melangkah masuk kelas dengan gembira . " We We , tengok tu! " Jungkook menunjukkan kearah benda yang dilihatnya . " Wuu~ ade ape² jadi kat diorang ke ? " J-hope meneka . " Entah . Rapmon , kau amik gambar diorang dua ni . Boleh simpan . Jadi kenangan ." BTS terkekek - kekek gelak .
Hara yang baru masuk ke kelas pun tersenyum melihat pasangan yang sedang lena tidur itu . " Wuuu~ sweetnya ..." Hara smirk . " Tapi kita lagi sweetkan ? " V merangkul pinggang Hara . Hara hanya memberikan jelingan maut kearah V .
" Dah dah . Jangan gaduh . Korang dua kejutkan diorang cepat . Nanti ade orang nampak lagi mampus " Rapmon mengarahkan V dan Hara . Mereka mengangguk . Hara menggoyangkan perlahan badan Nayeon . Nayeon bergerak sedikit . V pon sama . Tapi si V galak pi tolak Jimin yang terjatuh dari posisi tidurnya .
" Woi ! Sakitla.. " Jimin mengadu kesakitan . Tapi bukan sakit sekarang ni . Malu . Dahla BTS depan diorang . Masing - masing blushing . BTS dan Hara tersengih . " Best tido berdua - duaan dalam kelas ? Habis hilang kesucian di mata kitaorang . " Perli Jin . Mereka semua mengangguk seperti burung belatuk . Setuju dengan kata - kata Jin .
" Takpayah tengok . Kan senang ." Jimin jawab selamba . " Masalahnya , dah tertengok ." J-hope membalas . " Jadikan kenangan ..." Jimin tersengih . J-hope membuat muka annoying . " Dah dah ! Ambik beg korang , buat kerja , faham?! " Rapmon mengarahkan semua orang mengalahkan kapten . " Baik , bos !! " Semua orang tabik tangan dan menghentakkan kaki secara serentak sebelum beredar ke tempat masing - masing . 😂😂😂
♨ SKIP ♨
" We , jom rehat . Aku laparla . " Hara mengadu . Nayeon membuat muka seposen . Bila masa si Hara ni jadi big eater ni ? Setahu aku la , aku je la yang big eater dalam kalangan perempuan kelas ni . " Bila masa kau jadi tamak ni ? " Nayeon menyoal . " Ntah aku pon x tau la " . Hara malas nak jawab soalan Nayeon tu .
" Whatever . Jom . Aku pun lapar jugak . " Nayeon menarik tangan Hara ke kantin . " Makcik bagi ddeobeokki 3 , jjajangmyeon 4 , Kimchi 2 , Air Kosong 2 . " Penjual tersebut hanya mengangguk sahaja sebelum beredar untuk menyiapkan makanan .
20 minit kemudian , Nayeon membawa dulang yg berisi makanan . Terpancul wajah kegembiraan Hara . " Wuu ~ sedapnya..." Hara dengan pantasnya menyerbu makanan yg ada dihadapannya dengan gelojohnya . BTS yg duduk berhampiran dengan meja kantin turut terkejut dengan perubahan drastik Hara . Except V .
" We cuba tengok makwe kau tu ? Lain macam je aq tengok . Sihat ke dok tu ? " Jimin menggoyangkan badan V bagi menyuruh V menoleh ke arah Hara . V hanya no reaction dekat muka dia dan menyambung acara makannya .
" Aik ? Pelik betul kau ni . Awek sendiri pon tak ambik tau " Jimin menggelengkan kepalanya . Apa jenis punya pakwe la ni . Tak caring langsung ! " Lantak dia la . Bukan masalah aku " V buat tak endah . " Korang gaduh eh ? " Jungkook tiba - tiba menyampuk . Semua ahli BTS merenung Jungkook dgn pandangan membunuh . V berhenti drpd makanan . Sentap kot ? Reaksi mukanya berubah .
" Kalau aku gaduh dengan dia pon knpa ? Masalah ? " V meninggikan suaranya . Jungkook kaget . " Ala , janganla marah hyung ... Jungkook tnya je . Janganla ambik serius , ok ? "Jungkook berkata dengan perasaan yang diselubungi perasaan bersalah . " Fine ! " V menghentakkan pinggannya lalu beredar terus dri kantin .
Hara dan Nayeon termasuk semua pelajar yang dekat kantin terkejut dgn tindakan drastik Si V ni . Hara berhenti drpd makan . " Aku ade buat salah dgn V ka ? " Hara mengalirkan air matanya . " Aku tak tau la we . Aku tak nak masuk dlm hal percintaan korang . Cuba kau bincang baik - baik dgn V tu . " Nayeon mendengus geram . Taik kucing punya V ! Ade biaq kwn aku merana begini ! Sampai hati ...
" Kau buat apa sampai dia moody semacam ja ? " Hara membisu . Dia sendiri apa jwpn kenapa V jadi macamtu . " Entahla . Aku pon x pasti . Period kot . " Tercetus tawa Hara dekat kantin . " Kau agakla . Lelaki period -_- . X leh bayangkan . " Nayeon menolak bahu Hara tanda tak puas hati . " Ala kau ni . Wat lek wat peace la . Aku melawak ja . " Hara hanya menahan gelak sahaja . Taku tersembur pulak kang . Nayeon confuse . Tadi elok sedih . Skrg gelak happy go lucky pulak . Sah ade masalah mentality budak ni .
" Aku nak pergi cari V . BYE ! " Hara meninggalkan Nayeon yang tercengang dekat situ . " WE Hara ! Fighting !! " BTS dan Nayeon menjerit memberikan semangat . Hara hanya membuat simbol ok dan bermulalah aktiviti pencarian V .
// AT ROOFTOP //
" Asal aku nak jealous pulak ni ?! " V mengusutkan rambutnya . Dia sendiri pon pelik . Lepas je dia couple dengan Si Hara ni . Perasaan jeolous makin menjadi - jadi . " Ala takkan Hara tanya Jimin pasal Sains tadi pon aku nak marah ? Tnya ja pon . Adoyaiii .... " V mula cakap sorang - sorang .
" Tapi diorang duduk dkt gile . Tah - tah boleh terkiss tadi sbb dkt sgt . Argghhh !!! " V menumbuk dinding dengan sekuat hati . Tersimpan perasaan geram di hatinya . Tapi dia sendiri pon tak tahu apa situasi yang sebenar . Hakikatnya sekarang , dia tgh JEOLOUS .
Tiba - tiba pintu rooftop terkuak / terbuka .
" V ? " Satu suara yang cukup dirindui oleh V . " Ape kau nak ? Nak sakitkan hati aku lagi ? " V berkata dengan sinisnya . " Tapi V , apa yang Hara dh buat ? " Hara menundukkan mukanya ke bawah . Tak sanggup nak muka yang tengah marah tu . " Kau dah sakitkan hati aku la pompuan . Tak sedar diri ! Kau tu dah ade boyfriend . Ingat sikit ! " V berkata dgn perasaan jeolous yang overdose .
Hara tersengih . Ni mesti kes jeolous ni . " V , are you jealous ? " Hara berjalan mendekati V . " Kau gila aku nak jealous ? Mmg tak la . And jauhkan diri kau tu . JIJIK ! " V menekankan perkataan jijik tu . Tapi Hara langsung tak terkesan dgn kata - kata V . " Answer me first ! Are you jealous ? " Hara smirk .
" YA ! Aku jealous ! Puas hati kau ?! " V mencebik tnda tak puas hati . " V jealous dgn siapa ? " Hara berkata dgn lmbut . " Dengan JIMIN ! "
Hara cuba refresh apa yang dia buat dgn JIMIN tadi . HA ! Hek eleh . Aku tnya Jimin psl soalan KBAT . Dia pandai . So , aku tnya la . Adoyai .
" Hara tnya ja pon . Bukan ade feeling pon . " Hara cuba meyakinkan V . " Yeke ? "
" Ye , I Love You More Than You Think " Hara berkata .
V touching dgn kata - kata Hara tadi . Tapi x percaya 100% .
" Prove It ." V mencabar Hara .
" Ok " Hara bersetuju .
Hara menjengketkan kakinya lalu mendekatkan bibirnya dgn bibirnya dgn bibir V . V terkejut tindakan pantas Hara .Hara merangkul kemas leher V . Hara sgt merindui saat ini . Dia hanya menikmati saat ini . Mcam ada bunga terbang dlm hati . Mereka berdua menikmati saat indah itu bersama .
#TBC
I'M SORRY SBB LMBT POST . SBB ADE MASALAH FON . AND NNTIKAN NEXT CHAP .
YOU ARE READING
Hard Love ♡ p.j.m. [Slow Update]
Fanfiction" Aku tak pernah bercinta lepas apa yang jadi dekat aku selama ini . Banyak lelaki yang meluahkan perasaan dekat aku tapi aku tolak . Kenape ? Kene bace cerita ini . - Nayeon - " Aku akan cuba dapatkan hati kau . Hanya jodoh dan maut di tangan Tuha...