19 ; [ Weird ]

55 5 2
                                    

Nayeon segera pergi ke tandas apabila Jimin meninggalkannya sorang - sorang di rooftop .

Nayeon membuka pili paip air dan membasuh mukanya . Mukanya masih terasa panas yang teramat sekarang ni .

Tapi hatinya lega selepas berjumpa dengan Jimin . Berjumpa dengan PARK JIMIN sudah cukup buat hatinya tenang balik . Nayeon tersenyum . 

Nayeon berjalan di tepi kelas . Dia melihat seongsaengnim  tak masuk kelas lagi . Nasib baik seongsaengnim tak masuk lagi . Fuhh . Lega .

Nayeon melangkah masuk dengan riak muka biasa .

" We, kau pergi mana tadi? Beg ada, tuan tak ada . " tegur Hara . " Adala . Aku pergi tenangkan fikiran tadi . Kau kenapa? Rindu? " aku tersenyum perli. 

" Ofkos la aku rindu ma lobely chingu. Dah 2 minggu aku tak jumpa kau. " hara membuat suara gediknya.

Mohon jauhkan aku dengan budak kurang vitamin ni.

" Eee, plisheu la, menyampah aku dengar " Nayeon membuat gaya muntah. Hara hanya mencebik.

" We kau dengan Jimin macam mana ? " soal Hara . 

Nayeon berhenti daripada pergerakannya . Nayeon memandang Hara . 

" Tolong jangan sebut nama dia depan aku . plsss . " nayeon terus menyambung aktivitinya dengan mengeluarkan buku drpd beg .

" Nape ni we ? kau dengan dia gaduh ke ?" hara bertanya pasal jimin .LAGI .

" Hara,aku mintak tolong satu je .JANGAN.SEBUT.NAMA.DIA.DEPAN.AKU.LAGI." tegas Nayeon .

" Fine . aku tak tanya dah lepas ni . aku surrender ." Hara mengambil sapu tangan warna putihnya  lalu mengibarkannya .

Jimin's

Aku rasa ni mungkin last day aku jumpa Nayeon. Cukupla beberapa minit. Rasa hilang sikit beban.

Selamat Tinggal,Nayeon. Aku harap kau tak menangis bila aku tak ada nnti.

Nayeon's.

Kejap betul habis waktu sekolah. Tapi Jimin tak masuk kelas tadi. Pelik.

Hara pulak dalam kelas buat peta dalam kelas. Suka buat aku lonely. Macamnila kawan.

" woi hara! Bangunla. " aku menggoncang badan hara perlahan. " mmmm.... Nk tido " hara kembali kepada aktivitinya, tidur.

" woii ! Lekasla . Aku nak balik menonggeng smpai mlm. Cptla !!! Hara!!! " aku nyaris menjerit kuat disebabkan minah air liur ni.

" ha? Kjp. Bgi aku kemas beg dulu " .

" kemas apenya ? Aku dh kms dah. Balik je dgn aku "
Aku hulurkan beg dkt hara.

" ni yang makin sayang nihh " hara buat mini love dkt aku. " puihh. Toksah nak menggedik Sgt  la 💩 ." aku menjeling hara.

Merenyamnya kawan aku ni. Astaga. Tak mampu nak mengaku kawan .

" tak nak 🌚🌚🌚🌚 . Aku suka MUAHAHAHA !!! "

" 😑😑😑😑😑😑😑 . DAH JOM BALIK . " aku menyeret Hara ke luar kelas.

" ok ●ω● "

Heran aku. Macam mana V boleh minat kat si Hara ni. Oh lupa (・∀・) , sama perangai. Otak senget sebelah .

Waktu dok seret hara ni, nampak plk geng bts. Aku mencari Jimin. Tak ade. Eh ? Mana plk ?

" WEHHH,,, PHL KAU PI SERET MAKWE AKU DOHH??!!!  TERGOLEK GOLEK AKU TENGOKK!!!  KAU TAK KES-- "

" senyap boleh tak? Aku seret makwe kau sbb dia mls nak jalan. FULLSTOP.  "

" ok. " V hanya senyap.

" Jimin mana? " aku bertanya. " jimin? Dia mana datang sekolah harini. " kata Jin.

" eh?? Biar betul? " aku pelik. " kenapa? " rapmon menyoal.

" tadii,, tadi,, jimin ade jumpa aku ... " nayeon berkata. Dalam masa yg sama, dia pelik.

" kimbap kidding me?! Bila kau jumpa dia? " rapmon shook.

" pagi tadi ."

" patutla lambat masuk tadi ...kau buat ape dgn jimin tadi ??? <(❛∀❛)/  " hara menyiku - nyiku tangan aku.

Aku tengok bts.

Semua pakat (*゚∀゚*) .

" pahal korang ni 😑?" nayeon menyampah. Galak baiiii.

" eeeeehhh,,,korang ade pape ke?? Bagitau la .. Kitaorang tak makan orang ." jin (゚∀゚ ) .

" kan kan .. (・∀・) bagitau la " Astaga. Gediknya semua. ˇ▂ˇ .

" nothing la 💩 " aku menjeling diorang.

Semua 😵😵😵 . Padan muka . MUAHAHAHA ^(oo)^ .

" ok. Back to the topic, takkan korang tak nmpk jimin langsung? "

Semua serentak menggeleng.

" langsung? "

Mereka mengangguk.

" jimin ade bagitau korang pape tak? "

" tak ade. Dia dah jarang contact kitaorang skrg ni. " kata jin. Yg lain hanya mengangguk setuju .

Pelik.

Aku tak sedap hati sekarang ni . Tak tau kenapa.

" wehh,, aku balik dulu tau!!!  Bye!!!  " aku segera lari kluar sklh.

Jimin.

Ape semua ni? 

Jangan buat aku hati aku bercelaru.


Pleasee.


#TBC

Sorry for late update. Honestly,, saya x de bnyk sgt nk smbung. Cuma smbung sikit sikit je .. I'm really sorry guys.

@Irene_GoddessInPeace

Hard Love ♡ p.j.m.  [Slow Update]Where stories live. Discover now