" Ok guys , lepas ni kita akan adakan Penghayatan Malam / Burung Hantu " Kata Madam Hyebin.
" Ape kejadah benda tu? " Jhope bersuara. Semua memandang Jhope. Ish ish. Sian betul budak ni. Ketinggalan zaman betul .
" Penghayatan Malam / Burung Hantu tu macam ni. Saya dan Sir Jaejoong akan lepaskan korang sorang - sorang masuk dalam hutan . Duduk dekat tempat yang ditetapkan dalam masa lebih kurang satu jam. Faham?? " Terang Madam Hyebin.
" What?!! " Hara menjerit . Cepat - cepat dia menekup mulutnya. Malu kot. " Asal ??" Nayeon smirk. Macam dia tak tau pulak yang Hara takut dgn benda yang macam ni. Hihi.
" Aku takot la . Jangan la gelakkan aku " Hara menggigil ketakutan . " Hihihi, aku dengarkan dalam hutan tu ada.... " belum sempat Nayeon menghabiskan ayatnya...
" We!!! Janganla senget !!! Hara menampar lengan Nayeon . Nayeon apalagi , gelak berguling - guling la. Semua hanya memandang Nayeon yg gelak berguling - guling tu.
" Tak pe Hara, aku sentiasa akan ada dekat dengan kau " Satu suara membisikkan di telinga Hara. Wuishh , bohong la tak meremang bulu - bulu roma. Tapi, Hara tak pasti dengan diri sendiri. Tapi apa yang dia tahu, dia jadi lebih relax lps dengar bisikan tersebut.
" Ok, aku join " Hara berkata yakin. Semua memandang Hara dengan kepantasan larian Hussain Bolt ( whut -,-?) . ' Hei, biaq betui budak ni ' Nayeon blur . Selalunya awai - awai dah tarik diri Si Hara tu . Hmmm, mngkin dapat semangat baru kot.
" Ok Hara , welcome sebab first time join this activity " Madam Hyebin berkata seolah - olah mengalu - alukan kemasukan Hara.
" Thnks, teacher " .
Hara tersenyum . Dia yakin dia boleh buat . Dia pasti . Suara tu . Sapa dia?
Madam Hyebin dan Sir Jaejoong mula melepaaskan sorang - sorang masuk ke dalam hutan . Nayeon yang mulanya berani kini terus menggigil lepas masuk hampir setengah jalan.
Jimin yang nmpk dari jauh yang Nayeon dok menggigil hanya buat bodo . Eleh, risau tu . Swag je lebih .
" Aduhh, dah la hutan ni gelap. Kang tak pasal - pasal terpijak benda ke or nampak benda yang tak sepatutnya nampak ke . Huhu . " Nayeon mula bosan lalu mula berjalan di dalam hutan yang dipenuhi kegelapan tersebut. Dah takut pi jalan jugak . Degil .
♨ Nayeon P.O.V. ♨
Sedang dok syok syok aku jalan hutan baru aku perasan yang aku sorang - sorang . Dan yang paling penting aku rasa aku sesat sekarang !
" Eh ? Aku kat mana ni ? Ish ! Tu la , sapa suruh gedik pi jalan dalam hutan malam - malam macamni . Kan dah sesat . To .... Arghhh !!! " Belum sempat Nayeon meminta tolong , kakinya sudah terpijak serpihan kaca . Besar la jugak . Matanya semakin kabur dan akhirnya rebah diatas tanah yang hanya berlapikkan rumput .
♨ End Nayeon P.O.V. ♨
☏ Jimin P.O.V. ☏
" Arghh!!! " Seseorang menjerit . Aik ? Sapa pulak yang menjerit dekat hutan ni ? Hantu ka ? Mengarut . Cara orang tu jerit macam tengah sakit . Tapi macam kenal pulak suara yang menjerit tu.
Nayeon ! Sah tu suara Nayeon . Mana dia ni ?
Mata Jimin mula melilau mencari kelibat Nayeon dalam hutan yang hanya disinari bulan purnama namun masih tidak kelihatan . Akhirnya setelah penat lelah mencari , alangkah terkejutnya , satu tubuh yang amat dia sayang , yang buat jadi gila , tidur tak lena, yang buat jatuh cinta terbaring lemah di tanah hutan itu .
☏ End Jimin P.O.V. ☏
" Nayeon !! " Jimin menggoncang perlahan badan Nayeon . Selepas beberapa minit , Nayeon membuka matanya lalu tersenyum lemah memandang Jimin.
YOU ARE READING
Hard Love ♡ p.j.m. [Slow Update]
Fanfic" Aku tak pernah bercinta lepas apa yang jadi dekat aku selama ini . Banyak lelaki yang meluahkan perasaan dekat aku tapi aku tolak . Kenape ? Kene bace cerita ini . - Nayeon - " Aku akan cuba dapatkan hati kau . Hanya jodoh dan maut di tangan Tuha...