💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
" Nayeon " Jimin mengejar Nayeon . " Kau nak ape ? " Nayeon menjeling . " Aku nak mintak maaf pasal semalam . " Jimin tersenyum . " Kalau aku taknak ? " Nayeon tersengih nakal .
" Aku sanggup buat ape saje . "
" Serius ? " Nayeon makin senyum macam kerang busuk .
" Iye.. "
" Yeay ! Aku nak kau teman aku keluar tiap - tiap hari boleh ? For a weeks only 😀. " Nayeon berkata riang . Jimin tersenyum . Bagus jugak idea kau Nayeon . Boleh hari - hari aku tengok muka kau . Sebelum aku --.
" Ok " Jimin berkata riang . " Yeay ! " Nayeon memeluk Jimin . Jimin terkaku . Betul ke ape yg rase dan nmpak ni ? Nayeon peluk aku ? OMG , someone give me some oxigen ! 😂
☔ Nayeon P.O.V ☔
Eh ? Pahal aku peluk si Jimin ni 😱 . Mesti dia kembang ni . Aduh ... ape la kau ni Nayeon , kalau nak enjoy pon , pi la peluk tiang tu . Dia setia menanti kedatanganmu . 😂🔫
💝 End Nayeon P.O.V 💝
" Errr... sorry " Nayeon segera melepaskan pelukan mereka . " Mmm , takpe " Masing - masing malu 😳 . Alolo , how cute 😙 .
" Kan kau ajak aku keluar , nak keluar pukul berapa tu ? " Jimin menukar topik . " Hmm , hari aq x pasti lagi . Tapi aq akan bagitau sehari sebelum kita keluar . Ok ? " Nayeon bercadang .
" Aku Ok ja " Jimin bersetuju . " Cantik ! " Nayeon menjadi teruja kembali . Jangan sampai kau terpeluk si Jimin tu . Mau kembang x habis² . 😂
" Dah , jom pi kelas . Kau nak tercegat kat situ ke ? " Jimin menyedarkan lamunan Nayeon . " Ha ? Ok Ok 👌 . Jom " Nayeon berjalan bersama - sama ke kelas .
👣 Skip 👣
" Eomma , Jimin dah balik " Jimin berkata lalu terus masuk kebiliknya dah menghempaskan badannya di katil . Oh Freedom ! 😚
" Aik ? Bukan selalunya anak aku pergi terjah dapur ke ? Ini tak , dia pi terjah bilik . Hmm , buang tebiat ka ? Kene siasat ni . Dapatla jadi detektif 😂💪 " Eomma Jimin berkata sorang - sorang .
" Eomma ! Jangan cakap sorang - sorang . Nanti ade orang kate eomma ade masalah mental breakdown pulak " Jimin menjerit dari atas .
Telinga kuali betul ! Dengar je ape orang cakap 😒 . " Taknak makan ke wahai puteraku?! " Eomma bertanya . " Tak selera.. " Jimin bergelumang dalam selimut . " Ya ampun ! Anak aku dah jadi cacing kerawit " 😂
" Eomma ! Ape pulak cacing kerawit . Pilihla yang cute sikit 😛 " akhirnya Jimin bebas daripada gelumang selimut A.K.A cacing kerawit 🎉 . " Hmm , panda ? Kan cute tu " eommanya mencadang .
" Takmo . Panda chubby . " Jimin tidak bersetuju . " Habistu ? Hmm , ular ? " eommanya mencadangkan lagi . " Ape kaitan Jimin dengan ular ? I think X de kene mengene . " Jimin tidak bersetuju lagi .
" Ok pe , Jimin nmpk luaran macam gangster tapi dalaman comel . " eommanya mencubit pipinya . " Eomma , sakit .." Jimin menahan pedih . " Hihi " Eommanya tersengih . " Jdi , ape samenye ular dgn Jimin ?" Jimin masih curious .
" Tak ade pape . Sja je " eomma Jimin smirk . " Lorh ... -_- ." Jimin membuat muka blurnya . "Eomma..." Jimin meraut lengan eommanya . " Nape ? " Eommanya hanya membuat dek je . " JImin nak pindah school boleh ? " Jimin memejam matanya . Berharap eommanya tidak naik angin .
" AIK ? Kenapa nak pindah plk ? Tak best sekolah situ ?" Eomma Jimin bertanya . " Best . Cuma Jimin nak pindah sklh yg dkt sikit . Sekolah Laksam High School . Boleh tak ? " Nampaknya Jimin merayu bersungguh - sungguh ni .
YOU ARE READING
Hard Love ♡ p.j.m. [Slow Update]
Fanfiction" Aku tak pernah bercinta lepas apa yang jadi dekat aku selama ini . Banyak lelaki yang meluahkan perasaan dekat aku tapi aku tolak . Kenape ? Kene bace cerita ini . - Nayeon - " Aku akan cuba dapatkan hati kau . Hanya jodoh dan maut di tangan Tuha...