Ostrá čepel ze stříbra se zabořila hluboko do těla zmítající se dívky se zářícíma očima a odhalujícími ostrými tesáky, které by mi snadno prokously krk skrz na skrz. Cítila jsem, jak na moji ruku stéká teplá krev a dívka bezmocně zalapala po dechu, o který díky té smrtelné ráně přišla. Vlastně, nebyla to dívka. Bylo to monstrum. Krvežíznivé monstrum, které zabilo desítky lidí. Dívala jsem se do jejího zkrvaveného obličeje, v němž šla vidět naprostá beznaděj. Je po všem. Nikomu dalšímu už neublíží. Pach krve se vznášel všude po temné místnosti a vyvolával ve mně pocit nevolnosti, ale musela vydržet. Chtěla jsem, abych já byla to poslední, co uvidí.
Vlastně mi jí bylo líto, protože za nic nemohla. Nemohla za to, čím se stala, ona si to nevybrala. Studovala v posledním ročníku střední školy, byla velmi chytrá a měla z ní být doktorka. Nebo alespoň to jsem si přečetla ve spisech, které mi obstarala Cloe. Cítila jsem pohled malé holčičky stojící za mnou v zádech a přemýšlela, jak ji tenhle zážitek navždy změní. Její sestra se jí právě pokusila zabít a teď ji vidí umírat. Sama vím, jaké je to ztratit někoho blízkého a že se mi to poštěstilo hned několikrát, jelikož jsem bez rodiny. Zůstala mi jenom Cloe, kamarádka z dětství, jejíž rodiče lovili a ona mě k tomu přivedla. Všechno mě naučili a já od té doby likvidovala zlo z povrchu zemského. Momentálně leží moje společnice v nemocnici kvůli zlomenině ruky, nohy a lehkým otřesem mozku, který ji způsobil duch při našem nedávném lovu. Jsem na to teď sama a Cloe mi vytrvale shání všechny potřebné informace, kterými jsem zachránila tuto holčičku před jistou smrtí.
Vrátila jsem se myšlenkami zpět k umírající dívce pod mou rukou. Celé to mohlo trvat stěží pár vteřin, jenže když vidíte někoho umírat, připadá vám to jako věčnost. Obzvlášť, když život z těla vyprchává kvůli vám. Už se nesnažila mě odstrčit pryč. Ruce nechala spadnout dolů podél těla a párkrát se naposledy pokusila nadechnout. Ale než její oči navždy vyhasly, na okamžik jsem v nich zahlédla náznak lidskosti.
***
- Ačkoliv jsem myslela, že odolám pokušení – prostě to nešlo :D Musela jsem prostě začít s FF na Supernatural, do kterého jsem se úplně zamilovala ^^
- Hned na začátek sem dávám jednu takovou důležitou informaci a to tu, že příběh se odehrává v dnešní době, ale všichni budou o něco mladší (20-30 let), včetně Winchesterových :) Zkrátka bude to mít svoji časovou linii, ale jinak vše zůstává stejné :)
- Doufám, že se vám příběh bude aspoň trochu líbit a třeba zaujme celkově lidi, kteří milují nadpřirozeno, jako já :) Příběh jsem původně chtěla zveřejnit až později, ale chci na profil alespoň něco přidávat, když mám teď u ostatních příběhů menší spisovatelský blok. Snad se vám bude Hold On líbit :)
ČTEŠ
Hold On
FanfictionZjistit. Najít. Zničit. To jsou tři slova, kterými se Zoey a její kamarádka Cloe řídí už od svých patnácti let, kdy se oficiálně staly lovkyněmi. Zatímco všichni poklidně spí, ony noc co noc nasazují své životy a likvidují monstra, kterých se bojíme...