"Nee komop vertel!" Zei ik dan maar.
"Oke, ik vertel jullie alles.. Maar tegen NIEMAND zeggen!"Maaike POV
"WAT!" Schreeuwde we allemaal tezamen. Selena had met Koen liggen muilen omdat ze allebei droevig waren? "Nu ga ik je toch met andere ogen bekijken hoor!" Zei Ziggy. Ik wist dat hij dat voor de grap zei maar het klonk wel hard. "Ziggy, dit is geen moment om te lachen! Dit is de harde realiteit!" snauwde ik hem de mond af. "Ja dat is waar, sorry." Hij legde zijn hand op Selena haar schouder. Saar ging vlak naast haar zitten. "Hey liefje, ik weet dat dit een kut moment is om het te vragen maar... H-heb je met Pascal gezoend?" Het was even stil. Hoe kon Saar dat nu vragen! Dit was dus totaal niet het moment om dat te vragen. En al zouden ze hebben gezoend, wat maak het uit?Selena knikte. "WAT?!" Schreeuwde Ziggy uit. Ik zat er wat met een stom hoofd bij, mijn mond open en grote ogen. Saar daarentegen zette zich beter op haar stoel en vloog Selena in de armen. "Vanwaar kwam dat ineens?" Vroeg ik aan Saar. "Ze heeft het nodig, ze heeft met Pascal gezoend en nu met Koen. Waarschijnlijk zit ze in een cirkel vol emotie." Selena knikte terwijl Saar Selena's omstandigheden vertelde. Het moet wel moeilijk voor haar zijn, kiezen tussen 2 leuke gasten. "Waarom blijf je niet gewoon single?" Vroeg Ziggy opeens. "Ziggy! Het is niet zo simpel als jij denkt dat het is! Dit is een groot drama! Laat ik het even uitleggen in 'Ziggy taal'. Selena heeft op een bepaald moment met Pascal gezoend. Geen idee wanneer maar maak niet uit. Het punt is, Ze zit nu in een worsteling met haar gevoelens. Pascal of Koen?" Ziggy bleef wat met een dom hoofd kijken. "Jezus vrouwen zijn moeilijk!" Iedereen begon te lachen, ik denk dat we dit wel even nodig hadden. "Zeg niet om de boel te verkloten maar... Waarom rende je achter Pascal aan?"
Selena maakte zich los uit Saar haar armen en begon weet met praten. "Dus ik was met Koen aan het praten over gisterenmiddag, het hele verkracht gebeuren, en Koen was kwaad op Pascal omdat hij me niet verplicht had naar de politie te gaan. Op dat moment kwam Pascal, ik wouw hem een knuffel geven omdat ik blij was hem te zien maar hij ontweek me. Toen is hij kwaad weggerend en ben ik hem achterna gegaan." Woooooooow wat een verhaal! Iedereen keek wat verbaast naar Selena. "Dus Koen staat daar nog gewoon?" Vroeg Saar opeens. "Ow shit he! Hij zal me wel haten!"ze maakte aanstelte om recht te staan maar Saar hield haar tegen. "Niet doen Sel, het zal je alleen maar meer pijn doen." "Ja, hij haat je waarschijnlijk toch al." Zei Ziggy plots. Uit reflex gaf ik hem een harde klap tegen zijn hoofd. Selena ging weer zitten en begon nog harder te snikken. "Jij bent ook echt een oen he!" Schreeuwde ik naar hem. Met zijn handen bedekte hij zijn oren en hij kromp in elkaar.
"Het geeft niet Zig, je hebt gelijk. Hij haat me waarschijnlijk toch al en hij wil me vast nooit meer zien!" Ze begon steeds harder en harder te huilen. Saar haar hand lag op haar rug en wreef er een beetje over. We laten jullie even, ik denk niet dat we hier veel kunnen doen." Zei ik terwijl ik rechtstond en Saar aankeek die een knikje gaf. Ik en Ziggy gingen naar buiten, geen idee waar we naartoe gingen.
Pascal POV
Ik was al een tijdje aan het lopen en ik begon door te krijgen dat Selena me niet meer aan het volgen was. Ik stopte ergens midden in een park en ging op een bankje zitten. Ik was zo moe dat ik bijna in slaap viel ip bet bankje, tijd om aan mijn conditie te gaan werken. Eenmaal ik wat op adem was gekomen stond ik recht om naar huis te vertrekken.Ik liep over een zanderig weggetje vol steentjes. Ik had mijn oordopjes in gestoken, mijn muziek luid gezet en liep verder met mijn hoofd naar de grond starend. Ik wist de weg niet maar ik wist dat het niemand zou boeien als ik vanavond niet thuis zou zijn. Ik had gewoon zin om naar een café te gaan en me vol te gieten met het een of ander. Ik keek op mijn horloge en zag dat het al 17 uur was. Terwijl ik met mijn handen in mijn zakken naar me, myself & I aan het luisteren was knalde ik tegen iemand aan. De persoon waartegen ik was gebotst viel op de grond. "O het spijt me vreselijk, ik keek niet naar waar ik liep." Ik keek naar de persoon die op de grond lag. Ze leek mijn leeftijd, ze had middellang bruin krullend haar en grijze ogen. Jeetje zij is knap! Ze had ook een puppy bij zich, ik gok een Yorki, het beest kwam me bekend voor. "Geeft niet, ik was ook niet aan het opletten." Ik stak mijn hand uit om haar op te trekken. Ze aanvaarde mijn hand en in 1 ruk stond ze weer recht. "Jeetje jij bent sterk." Zei ze opeens. Ik bleef stil omdat ik niet wist wat ik daarop moest reageren. "Zei ik dat hardop? Shit. Oeps, nu weer! Hahah sorry ik ben soms nogal onnozel." Ze lachte verlegen. Wat wel schattig was. "Dat merk ik ja, hahaha." We begonnen allebei te lachen.
"Pascal." Zei ik terwijl ik mij hand uitstak. "Vlinder." Antwoordde ze. "Vlinder.. Speciale naam." Ze ik. Ze knikte wat verlegen. "En wie is de kleine rakker hier?" Ik keek naar de kleine Yorki doe nog steeds niet goed wist wat er aan het gebeuren was. "Dit hier is Kaleb, ik heb hem een 5 tal maanden overgenomen van een meisje die hem had gevonden en niet voor hem kon zorgen. Ik denk dat haar naam Selena was?"
Selena? Bij het horen van die naam kwam er een knoop in mijn onderbuik. Ik dacht weer aan daarstraks, we hadden soort van ruzie. Er werd niet veel gezegd maar ik zag wel dingen. Mijn beste vriendin/het meisje waar ik van hou stond te zoenen met Koen! Ik kon het nog steeds niet geloven!
"Daarvan ken ik hem! Selena is mijn beste vriendin en ik heb hem een paar keer gezien toen hij nog bij haar woonde." Ze begon wat te giechelen. "Wat is de wereld toch klein." We begonnen allebei te lachen. Daarna was het even stil. "Zou je het eng vinden als ik je nummer zou vragen?" Kwam er opeens uit mijn mond. OMG wat had ik net gezegd! Ze knikte. "Nee hoor! Hier." Ze nam mijn telefoon uit mijn handen en gaf hem na 2 minuten weer terug. "Ziezo." Zei ze nog. En ze stapte de andere richting op. "Stuur me maar een bericht als je eens wilt afspreken!" Riep ze nog voor ze de hoek om liep.
Ik bleef staan met een dubbel gevoel. Ik had net een super leuke meid ontmoet maar ik was ook nog steeds kwaad en bedroefd om Selena. Ik weet het zelf niet goed. Was ik kwaad omdat ze met Koen aan het zoenen was of was ik bedroefd omdat ze hem leuk vind en niet mij?
-------------------
Bedankt voor het lezen! Laat even weten wat jullie ervan vonden en of je leuke ideeën hebt voor het verdere verhaal.Bye bye
-Eline XxX
JE LEEST
The New Girl
Teen FictionSelena is net verhuis en heeft al haar vrienden/vriendinnen achter moeten laten. Ze is moeten verhuizen omdat haar ouders gingen scheiden. Ze kon kiezen tussen een sletterig moeder of een nette en rijke vader. Raar genoeg koos ze voor haar moeder. E...