[A/N: We zijn nu vlak voor de examens]
Selena POV
"Saar waar heb je mijn rekenmachine gedaan?!" Riep ik van boven aan de trap. We gingen met z'n allen vandaag studeren voor wiskunde. Saar en Maaike waren er al. Pascal en Ziggy kwamen later samen aan, zij gingen eerst samen Nederlands studeren."Ik heb hem!" Hoorde ik Maaike roepen. Een harde zucht verliet mijn lippen. "Kon je dat niet wat eerder zeggen?" Vroeg ik soort van kwaad. "Sorry! Ik was met hem bezig." Ik liep de trap weer af.
Beneden aangekomen zag ik Saar en Maaike hun boeken verspreiden over de tafel. "Zullen we al beginnen zonder de jongens?" Vroeg Maaike aandringend. "Nee Maai we hebben belooft om te wachten." Antwoordde Saar terug.
"Laten we het op zijn minst gezellig maken." Stelde Maaike voor. Ik knikte en liep richting de keuken. Ik nam een grote pot en een zak chips. De pot zette ik op het salon neem en ik goot de hele chipzak erin. "Kijk dát is hoe je studeren leuk maakt!" Zei Maaike lachend.
----------
*bel*
"Dat zullen de jongens zijn!" Riep ik toen ik richting de deur liep. Ik deed de deur open en zag Pascal en Ziggy in de deuropening staan. "Kom binnen jongens." Zei ik toen ik aan de kant ging staan.
Ziggy liep als eerst naar binnen. Pascal liep als volgende waarna hij een zoen op mijn lippen drukte. "Hey lieverd. Hoe ging het het Nederlands?" Vroeg ik nieuwsgierig. "Niet zo goed. Ik vertel het je straks wel." Antwoordde hij waarna ik kort knikte.
----------
"x.2= 2x" zei ik waarna iedereen wat opschreef, iedereen behalve Ziggy. "Moet je niet iets opschrijven Ziggy?" Vroeg Saar kijkend naar het lege blad van Ziggy. "Neih." Antwoordde hij kort. Ik besloot er geen aandacht meer aan te besteden en verder te gaan met de oefeningen. "Doe jij de volgende schat?" Vroeg ik aan Pascal waarna hij de volgende zei.
"x.b= xb of bx" las Pascal voor. Weer schreven we van alles op. Saar was de volgende. "x tot de 2e= x.x= 2x" Ziggy schreef nog steeds niets op. "Volgende is voor jouw Zig." Zei Saar waarna ze de volgende oefening voor Ziggy aanwees.
Ziggy stond recht van zijn stoel. "Ik ga plassen." Zei hij kort waarna hij naar boven stormde.
"Wat is er met hem?" Vroeg Saar aan Pascal. Hij hief zijn schouders op waarna een zucht uit zijn mond kwam. "Bij mij thuis deed hij ook al zo. Ik zou niet weten wat er aan de hand is." Legde hij uit.
"Misschien heeft het iets met Kyra te maken." Hoorde ik Maaike zeggen. "Misschien... Maar wat dan?" Vroeg Saar. "Ik weet het niet.... Ze komt wel naar onze school volgend jaar." Vervolgde Pascal.
"Hohohohoho! Wie is Kyra?" Vroeg ik oprecht verbaast. "Weet je dat niet?" Vroeg Saar. Ik schudde mijn hoofd. Maaikes ogen werden groter waarna ze begon te spreken. "Kyra is Ziggy's jongere zusje. Ze is 12 en komt volgend jaar naar onze school." Legde Maaike uit. "Ik zit al bijna een heel jaar bij jullie vriendengroepje en jullie hebben me nog nooit iets over haar verteld?!" Riep ik kwaad.
"Ssssssht! Straks hoort Ziggy je nog." Zei Saar. "Sorry." Antwoordde ik terug. "Maar even serieus. Ik ken jullie al bijna een jaar en jullie vinden het niet nodig om mij over Ziggy's zusje te zeggen?" Fluisterde ik lichtjes geïrriteerd. "We dachten dat je het wel wist." Zei Saar als excuus. "Onzin!" Riep ik kwaad terwijl ik recht stond en mijn handen op tafel klopte.
JE LEEST
The New Girl
Teen FictionSelena is net verhuis en heeft al haar vrienden/vriendinnen achter moeten laten. Ze is moeten verhuizen omdat haar ouders gingen scheiden. Ze kon kiezen tussen een sletterig moeder of een nette en rijke vader. Raar genoeg koos ze voor haar moeder. E...