Voor het hotel (Selena POV)
"Zwemmeeeeen!" Ziggy liep wild binnen. Haastig liepen Maaike, Saar en Lukas achter hem aan. Althans, Saar wandelde. Pascal daarentegen bleef rustig naast mij staan omdat hij blijkbaar niet wouw dat ik en Alexander alleen waren. Ik draaide mijn geïrriteerde hoofd van hem weg en keek recht in Alexanders hazelnootbruine ogen.
"Bedankt voor de lift." Ik gaf hem een kus op zijn wang waarna ik me omdraaide en in het hotel liep. Ik zag hoe Pascals hoofd rood werd en hij zijn ogen vijandig dichtkneep. Ik gaf Alexander die kus puur om Pascal zijn reactie te zien. Hij was jaloers, wat het teken was dat hij me niet kwijt wouw.
----------
"Ik en Lukas nemen kamer 340. Selena en Pascal kamer 342. Maaike neemt kamer 341 en Ziggy kamer 343." Legde Saar aan ons uit. "Ja, voor de kamers met 2 zijn er ook 2 sleutels aangevraagd. Hier zijn jullie sleutels." Lukas gaf iedereen zijn/haar sleutel. Samen liepen we naar de liften om dan naar de 3de verdieping te gaan.
----------
"Omg! Pascal kom kijken! Deze kamer is prachtig!" Ik liet mijn koffer vallen en liep richting het bed. "Jihaa!" Gilde ik toen ik mijn voeten van de grond afduwde en voor even in de lucht bleef hangen. Met een zachte plof kwam ik op het bed terecht.
Het voelde aan alsof ik in een bad vol veren en zachte kussens sprong. Het voelde zo veilig en zacht. Als het nodig zou zijn geweest was ik direct ik slaap gevallen. Maar ik wist dat dat niet kon nu.
Voor me zag ik Pascal staan. Hij stond aan mijn voeten en keek me listig aan. Als een soort tijger die zijn prooi heeft gespot kroop hij op het bed. Op een bepaald moment hing hij boven mij met zijn beide armen naast mijn hoofd, ik kon geen kant meer op.
Zachtjes drukte hij kusjes in mijn nek. Ik moest zachtjes kreunen en giechelen van die plotse aanraking. Ik sloeg mijn armen om zijn nek. Hij nam zijn hoofd weg van mijn nek en keek me recht in mijn ogen aan. Ik kon niets anders doen dan lachen. Ook hij kreeg een kleine lach op zijn gezicht.
"Niemand mag je aanraken zoals ik dat doe. En al zeker Romeo niet." Hij plante een liefdevolle kus op mijn lippen. Onze lippen smolten samen tot één geheel en bewoog en op sensuele manier tegen elkaar. "Zijn naam is Alexander." Verbeterde ik hem.
*klop klop*
"Mmm Pascal ik moet de deur open doen." Ik probeerde hem van me af te duwen maar hij werkte tegen. "Laat dat. Het is waarschijnlijk Ziggy die of komt vragen of we gaan zwemmen, of Saar die wil zien of onze kamers even groot zijn." Hij begon weer zachte kusjes in mijn nek te planten. Een kleine kreun verliet mijn mond. Ik wouw mezelf niet gewonnen geven dus draaide ik ons om, nu lag ik bovenop.
"Ow dus nu ben jij de dominant?" Ik lachte van zijn opmerking. Al snel was ik van hem afgesprongen en richting de deur gelopen. Een betreurde blik vormde zich op Pascal zijn gezicht waardoor ik een grijns op mijn gezicht kreeg.
----------
"Saar kun je me de krultang doorgeven?" Vroeg Maaike die net haar haar had gedroogd. Vanavond gingen de jongens en meisjes apart de stad in. Saar wouw eerst niet weg van Lukas en Pascal niet van mij maar Maaike en Ziggy hebben hen omgepraat. Ik weet nog wat Pascals laatste woorden waren voor ik hem dag zei.
"Wees niet te sexy gekleed, straks komen er nog vieze mannen aan je zitten."
Ik had eerst liggen lachen om zijn bezorgde opmerking maar had al snel door dat hij gelijk zou kunnen hebben. Stel je voor dat we continu lastig gevallen zouden worden. Maar ik mocht zo niet denken, we zouden vanavond een leuke avond hebben.
JE LEEST
The New Girl
Teen FictionSelena is net verhuis en heeft al haar vrienden/vriendinnen achter moeten laten. Ze is moeten verhuizen omdat haar ouders gingen scheiden. Ze kon kiezen tussen een sletterig moeder of een nette en rijke vader. Raar genoeg koos ze voor haar moeder. E...