H22. Laatste weken

340 13 2
                                    

Selena POV
*biep biep biep*
Met mijn hand probeerde ik de uit-knop van mijn wekker te vinden. BAM. Fijn, daar ging mijn wekker. Maar hé hij is wel gestopt. Ik hield zeer rustig mijn rechterbeen van onder mijn laken vandaan en voelde gelijk de koude lucht zich eromheen wringen. Meteen trok ik hem weer terug. 20 mei 7:40 en nog steeds was het even koud in mijn kamer. Na nog 5 minuten te hebben liggen woelen besloot ik toch maar uit bed te stappen. Het temperatuurverschil was enorm en ik begon wat te rillen. Wat wil je met een zomerpyjama? Ik besloot de kou te negeren en mijn wekker van de grond op te rapen. Ik stapte richting het raam waarna ik een harde ruk gaf aan het handvat om het open te krijgen. Vreemd, in mijn kamer was het koud maar toch voelde ik da warmte van buiten. Misschien doordat mijn rolluik naar beneden was. Ik drukte op het knopje op mijn muur waarna de rol omhoog ging. Terwijl de zonnestralen zich op mijn houd nestelde voelde ik de warmte binnendringen in mijn lichaam. Hoewel ik het liefst heel de dag hier wouw blijven staan besloot ik toch mijn weg naar mijn kleerkast te maken. Ik rukte de deur open en keek even uitzoekend naar de kleren. Torn ik daar stond besefte ik pas dat het maandag was en ik dus rekening moest houden met de 'outfit verbods'. Ik besloot te gaan voor: een zwarte legging, bordeaux topje met daarover een beige tui en zwarte laarsjes. Als accessoire nam ik 2 armbandjes. (Foto hierboven)

Ik liep richting de badkamer met de kleren in mijn hand. Voor de deur bleef ik staan. Ik klopte aan. "Ik ben me aan het klaarmaken Selena. Nog 10 minuten." Hoorde ik mijn vader zeggen boven het geluid van zijn tandenborstel uit. Ik liep terug naar mijn kamer en legde mijn kleren op bed, de armbandjes op mijn nachtkastje en mijn schoenen nam ik mee naar beneden. Ik ging richting de keuken waar ik een kom nam een daar cornflakes in deed. Ik goot er nog wat melk bij en ging aan tafel zitten. Ik nam mijn GSM en ging op Facebook. 'Pascal heeft je in een bericht getagd.' Ik besloot erop te klikken en zag een afbeelding met daarop de tekst. 'Tag the most beautiful gurl you know.' Aaaw wat lief van Pascal. Ik sloot Facebook af en ging naar spotify. Ik shuffelde mijn afspeellijst 'Sels Music' en begon wat mee te zingen. Terwijl ik mijn lege kom cornflakes in de vaatwasser stak kwam het nummer 'True Love' van p!nk op. Een week geleden was dit mijn nummer. De eerste strofe over dat je die persoon wel kan slaan en dat je haat wat hij zegt. En nog geen 30 seconde later dat je hem wilt knuffelen. Zo voelde ik mij over mij en Pascal. Uiteindelijk is het ware liefde.

"Ik ben klaar!" Hoorde ik van boven komen terwijl ik de deur van de badkamer hoorde open gaan. "Ik kom!" Riep ik terug. Ik holde naar boven. Onderweg kwam ik mijn vader tegen. "Dag pap!" Zei ik terwijl ik hem een kus op zijn wang gaf. "Hm. Ks dat een nieuwe parfum? Oooh er is zeker een nieuwe stewardess!" Grapte ik terwijl ik verder naar boven stapte. "Tuuurlijk!" Grapte pap mee terwijl hij zijn das deftig deed en zijn blazer dichtdeed. "Ik ben pas morgenmiddag terug thuis. Dus zie dat je goed eet vanavond." Waren de laatste woorden die hij zei voor hij de deur achter zich dichttrok. Ik stapte verder naar de badkamer om daar te beseffen dat mijn kleren in mijn kamer lagen. Ik liep weer terug en toen weer naar de badkamer. Ik deed de deur dicht en legde mijn kleren op de wasmand. Met niet al te veel moeite deed ik mijn pyjama uit en zette ik de douche aan. Het was de bedoeling het water eerst warm te laten worden maar ik stond er al onder. Na een kleine 15 seconden begon het water de juiste temperatuur te krijgen en ging ik er volledig onder staan. Ik voelde hoe het warme water over mijn huid druppelde terwijl ik mijn haar in een knot deed zodat het niet nat zou worden.

Ik denk meestal na onder de douche, deze keer was het niet anders.
Een week samen met Pascal, het leek veel langer. Saar en Lukas waren ook weer samen en ik denk zelf een keer Vlinder en Koen samen te hebben gezien. Niet dat ze niet samen mogen zijn als vrienden maar ik vind het zeer vreemd dat allebei mij en Pascals 'persoon-die-verliefd-op-je-is' nu samen rondhangen. Ik werd weer wakker uit mijn gedachten en hoorde dat het nummer 'somebody to die for' van hurts speelde. Ik is zo een mooi nummer. Ik zong het luidkeels mee waarna ik de deurbel hoorde gaan. "Shit!" Zei ik tegen mezelf terwijl ik de kraan afzette, uit de douche stapte, een handdoek omwikkelde en uit het raam keek. Pascal? Wat doet hij hier? Ik deed mijn sloffen aan en rende in mijn handdoek naar beneden. Aangezien ik nog helemaal nat was schoof ik bijna uit op de trap. Voor de deur bleef ik even staan. Uiteindelijk deed ik toch de deur open.

"Selena? W-waarom sta je hier ik je h-handdoek?" Vroeg Pascal met een verstrooide blik ik zijn ogen. "Weeeel ik was aan het douchen maar toen ging de bel." Legde ik uit. "Het is 07:45! Waarom ga je dan nog douchen? We moeten bijna vertrekken." Ik begon zachtjes te lachen. "Waarom lach je?" Vroeg hij met een strenge blik. "We hebben vandaag een uur later." Zei ik hard lachend. Mijn handdoek gleed bijna weg maar ik kon hem nog net op tijd vastnemen. "Ik ga me even klaarmaken. Ga maar zitten of neem wat te drinken. Je weet waar alles staat he?" Ik liep terug de trap op denkend dat Pascal nu onder de handdoek kon kijken. Ik versnelde mijn pas en rende weer de badkamer binnen.

Na mijn haar en make-up te hebben gedaan ging ik naar mijn kamer om mijn boekentas te maken. Ik liet de deur openstaan zodat ik met Pascal kon praten. "Hoelaat was je op gestaan dan? Aangezien je hier al zo vroeg was." Vroeg ik terwijl ik mijn economie, Frans, Nederlands, wiskunde en geschiedenis in mijn boekentas stak. "7uur" hoorde ik vanuit de woonkamer. Ik stak mijn pennenzak in mijn boekentas, deed hem rond mijn ene schouder en liep naar beneden. "Komop Selena, straks komen we nog te laat!" Riep Pascal terwijl ik de trap afstapte. "Wacht nog maar even, ik moet mijn boterhammen nog maken." Zei ik richting keuken lopend. "Sel! We komen te laat!" Pascal was altijd al bang om het slecht te doen op school, of om in de problemen te geraken. "Als het je zoveel boeit ga dan." Zei ik toen ik een boterham pakte en hem begon te beleggen met salami. "Nee dat ga ik nu ook weer niet doen." Ik voelde 2 armen om mijn middel bindend. Ik schok dus maakte ook een klein sprongetje tot ik de vorm van Palscals handen herkende. Ik draaide me om en zag zijn hemelblauwe ogen in de mijne kijken. "Kom je me helpen met speren?" Vroeg ik met een brede grijns op mijn gezicht. "Nee dankje." Zei ook hij met een grijns.

"Ik wil wel wat anders." Kwam er nog achter. "Wat dan?" Vroeg ik waarna ik een kus op zijn lippen drukte. Pascal begon me ruw te zoenen, ik kuste hem natuurlijk terug. Al snel ontstond er zo een hevige kus. Met mijn hand deed ik het brood wat achter mij op het aanrecht lag aan de kant. Pascal begreep mijn hint, tilde me op en zette me op het aanrecht. Ik deed mijn benen open zodat hij dichterbij kon staan. Hevig zoenend voelde ik hoe zijn handen naar mijn dijen gingen. Mijn handen lagen in zijn nek waar ik met mijn vingers met zijn oor speelde. "We hebben nog 40 minuten." Zei Pascal hard happend naar adem. Toen begon ik pas te beseffen wat hij van plan was te doen. "Wacht." Zei ik.

--------------------
Heeeeeeeeeeey! Ik ben jariiiiig! 29 april mensjes. Er is toch niemand die dit nu leest ;). Best zielig als je erbij nadenkt. Ach ja ben ook zielig ;).

Ik hoop dat jullie 'het tempo' dat ik upload goed vinden. Laat het anders even weten!

Bye bye
-Eline XxX

The New GirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu