Selena Dagboek
Lief dagboek,
Mam licht nu al 2 weken in het ziekenhuis. Elke dag gaat beter met haar. In de tussentijd woon ik bij Saar, haar ouders hadden er geen problemen mee. Saar heeft echt de beste ouders! Ik heb sins mam in het ziekenhuis licht terug contact opgenomen met mijn vader. Hij zei dat hij er alles aan zou doen zo snel mogelijk hierheen te komen. Ik heb met Koen gesproken en heb uiteindelijk gezecht dat ik niet klaar was voor een relatie op het moment. Hij zei dat hij me begreep maar 'stiekem' weet ik dat hij dat niet weet. Ook zei hij dat hij zou wachten, wachten tot ik klaar zou zijn. Ik weet dat ik klaar ben, maar niet voor hem. Misschien staan mijn gevoelens richting Pascal... Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet. Ik doe geen moeite meer voor school, sluit mezelf op in de logeerkamer bij Saar... Het enige wat ik nog doe is muziek luisteren en huilen. Af en toe helpt een knuffel van Saar en Maaike, zei begrijpen me, aangezien ze allebij al eens relatieproblemen hebben gehad. In het algemeen: mijn leven is één grote zooi.
Kusjes Selena.Saar Dagboek
Hey Dagboekie,
daar ben ik weer met mijn zielige leventje.
Sinds dat Sel haar moeder in het ziekenhuis licht woont ze bij mij. Maaike komt bijna elke dag langs om met Selena te praten, ze doet zeer afstandig sinds het Koen/Pascal ding. Wij proberen haar daarin te steunen en te helpen maar daardoor vergeten we Pascal soms, hij doet ook zeer afstandelijk de laatste tijd.
Ander onderwerp! Lukas ^^. Hij is echt weer verandert de laatste tijd. We hebben het gedoe over vorig jaar uitgepraat en zijn er nu sterk uit gekomen. ALS VRIENDEN! Voordat je helemaal gaat denken dat we weer samen zijn ;). Het voelt goed om soms met hem te kunnen praten. Maar ik ken Lukas en weet dat zijn humeur van seconde kan veranderen. Ach ja, ik geniet zoveel mogelijk van het leven.
Liefs Saar :*.Maaike Dagboek
Hey Dagboek,
Lang dat ik niet meer heb geschreven, sinds de opgeloste ruzie met Saar denk ik. Er is ZOVEEL dat ik kwijt moet! Mijn depressie door Arne gaat al veel beter. Maar nu zitten 2 vrienden van mij in een depressie. Selena en Pascal. Ik die altijd dacht dat ze een koppel gingen worden Ben nu de persoon die voor een kut beslissing staat. Ik hoef natuurlijk niet te kiezen bij wie van mijn vrienden ik blijf maar soms is het wel lastig, aangezien ze elkaar niet meer spreken moe ik tijdens lunch soms kiezen bij wie ik ga zitten. Het meeste heb ik nog aan Pascal, hij probeert Selena te vergeten. Blijkt dat hij iemand heeft ontmoet ;). Ik weet wel niet of het een goed idee is om Selena nj volkomen te vergeten en iemand anders te gaan zoeken. Want eerlijk, hij houd nog steeds HEEL VEEL van Sel.
Groetjes Maaike x.Ziggy Dagboek
Omg, niet te geloven dat ik in een dagboek aan het schrijven ben :/. Maar eerlijk, ik moet ook ergens mijn gevoelens kwijt. Met mij op zich gaat alles goed goed, school is iets anders. Alle leerkrachten zeggen me dat als ik niet meer mijn best doe ik het wel kan vergeten om dit jaar door te komen. Het kan me niet schelen wat ze vinden! Ik probeer mijn gezin in leven te houden en daardoor moet ik soms avondjobs doen.
Ik hoop dat ik niet blijf zitten
Ziggy ;)Koen Dagboek
Op de een of andere manier voelt dit heel raar ;), maar toch ook weer niet. Ach ja laat ik dan maar beginnen zeker?
Ik voel me kut, ik ga niet liegen! Ik voel me gewoon kut om vanalles: Selena heeft me ge cockblocked, Pascal is kwaad op mij, ik heb geen vriendin meer (al 6 maand niet maar boeit niet) EN ik heb het gevoel dat Lukas en Saar weer naar elkaar toegroeien. Niet dat ik dat erg vind ofzo :/. Het is gewoon kut dat er allemaal koppels om me heen beginnen te vormen. Zoals Vlinder en Pascal bijvoorbeeld: je kan DUIDELIJK zien dat Vlinder hem leuk vind! Maar hij zit met zijn gedachten bij Selena. Als hij haar nu eens met rust zou laten had ik haar voor mij alleen! Nog zielig nieuw, het gong steeds slechter met mijn oma. Ze is overleden de avond nadat Selena me had afgewezen. Ik heb haar gezegd dat ik zou wachten, maar ik weet niet hoelang ik dat zou volhouden.
Koen.Pascal Dagboek
1 ding wil ik duidelijk maken: dit is NIET gay! Ik wil gewoon even mijn hart luchten. Sinds het Koen/Selena incident ben ik niet meer zoveel bij mijn vrienden. Ik ben erachter gekomen dat Vlinder een jaar jonger dan mij op school zit. Ik zou in haar jaar moeten zitten maar ik heb het 3e middelbaar overgeslagen. Ik ga dus vaak met haar om. Ik weet niet wat ik voel. Elke keer als ik Selena zie gaat mijn hart sneller slaan, stijgd mijn bloeddruk, begin ik te zweten en kan ik niet meer praten zonder te stotteren. Maar tegelijk voel ik me ook super kut wat er allemaal gebeurd is. Ik wil het goedmaken maar weet niet hoe, ik wil haar zeggen hoe ik me voel maar ik weet niet hoe. Tegelijkertijd voel ik me ook super bij Vlinder. Ze is een geweldige meid waar ik zowat alles bij kwijt kan. Ik zou haar doodgraag nog beter leren kennen dan ik haar nu al ken. Maar ik ben bang dat ze het verkeerde idee gaat krijgen, en om eerlijk te zijn, zou ik dat ook niet ZO erg vinden. Met andere woorden: life is fucked up when you don't know who you love. Maar ik moet niet zagen, er zijn mensen die niet eens weten wat liefde is.
Ik heb nog geen idee HOE ik het ga doen maar ik ga proberen het goed te maken met Sel. Ik kan er gewoon niet meer tegen om zo allen te zijn. Eerst waren we de beste maatjes en nu negeren we elkaar, kut gevoel!
Tot later, hopelijk met een goede afloop.
Pascal :|.-------------------
Ik weet het, kut hoofdstuk. Sorry! Ik wouw gewoon niet blijven haken bij het fijt dat Pascal was weggelopen.
Langst de andere kant is dit een leuke mannier om iedereen zijn kant van het verhaal te horen.Laat me ook even weten wat JULLIE nog willen zien in dit verhaal. (Misschien een shipping strijd 😏😂)
Ach ja hou van jullie allemaal!Bye bye
-Eline XxX
JE LEEST
The New Girl
ספרות נוערSelena is net verhuis en heeft al haar vrienden/vriendinnen achter moeten laten. Ze is moeten verhuizen omdat haar ouders gingen scheiden. Ze kon kiezen tussen een sletterig moeder of een nette en rijke vader. Raar genoeg koos ze voor haar moeder. E...