No to klops

1.2K 90 5
                                    

Mikasa i Historia schowały mnie za łóżko oraz rzuciły koc na moją głowę.
Reiko złapała moją duża bluzę i wyrzóciła ją przez okno.
Sasha podbiegła z ziemniakami do Ymir.
- Dziewczyny uspokujcie się!
- Wypieprzaj mi z tąd!
Krzyknęła rozwcieczona Ymir. Żarłok wyjęła z wora pięć ziemniaków.
- Troszkę będzie mi ich szkoda. No cóż jak bronić, to czym popadnie.
Sasha trafiła dużym ziemiorem w rękę Leviego.
- O kurww!!!! Dosyć!!!
Levi miał teraz taki wyraz twarzy, ale nie wiadomo czy z tego, że został uderzony w rękę brudnym kartoflem, albo został trafiony butem w twarz.
- Jak wy chcecie się tak bawić to okej.
Ackerman złapał za stojącą w rogu długą miotłe. Omijał wszystkie pociski. Nie zauważył Reiko, która przemknęła się i chwyciła go z tyłu, a Sasha nawalała ziemniakami w ciało Leviego.
Na koniec piegowata kopnęła z całej siły w jego brzóch. Odleciał w tył.
- Co za kupy gnoju!
Wstał i uciekał. Trzy dziewczyny pobiegły za nim.
- Eren możesz już wyjść.
- Historio? Dlaczego zaatakowałyście Kaprala Leviego?
- Ponieważ wszedł bez uprzedzenia, a każdy wie, że mężczyźni mają wstęp zbroniony do pokoju dziewczyn.
- No dobra, ale dlaczego dziewczyny go pogoniły?
- Bo były strasznie wkurzone.
- A.. mogę już iść do siebie? - Nie ma mowy.
- A-ale jak eliksir przestanie działać, t-to gdy urosnę, to będę goły w waszym pokoju.
Powiedziałem z mocnym rumieńcem na twarzy. Czułem, że moje ciało zaczęło rosnąć.
- N-n-nie.
- Eren?
Rozejrzałem się po pomieszczeniu i szybkim ruchem ominąłem przeszkody. Historia i Mika chciały mnie złapać, ale nie udało im się.

Biegłem ile sił w nogach.
Szybko, szybko!! Krzyczałem w myślach.
Skręciłem w prawo. Natrafiłem na ślepy zaułek.
- Eren gdzie jesteś?
O matko, one już są. Nie panikuj, zaraz coś wymyśl... szafa!
Schowałem się do środka. Było nawet trochę ciężko, ale jakoś wlazłem.
- Dziwne. Przecież nie mógł tak po prostu rozpłynąć się w powietrzu. Historio chodźmy w lewą stronę.
- No dobra.

Poczekałem jeszcze chwilkę i wyszedłem z ciasnej kryjówki. Teraz muszę jak najszybciej znaleźć Leviego, ale najpierw pójdę po moje ubrania.

Gdy tak szedłem po korytarzu na moje nieszczęście mikstura przestała działać.
Ubranko zrobione przez dziewczyny rozerwało się na malutkie kawałeczki. Teraz byłem całkowicie nagi. Co ja teraz zrobię?!
Stałem tak bez ruchu. Pozbierałem wszystkie myśli i postawiłem pierwszy krok.

Usłyszałem śmiech. Był to głos Hanji. Nie wiedziałem co mam teraz począć. Koło mnie znajdowało się okno. Podeszłem bliżej i spojrzałem w dół. Na szczęście było to tylko pierwsze piętro. Otworzyłem je i gdy miałem już przeskoczyć Hanji krzyknęła.
- EEEERRRREEENNNN!!!!!
Ze strachu zeskoczyłem na trawę i schowałem się w duże liściaste krzaki.
- EERRREEENNN POOOOOCZEEEKAJJJ!!!!!
Nie wychyliłem głowy z bezpiecznego miejsca.

Wypuściłem powietrze z płuc. Pot zleciał po moich skroniach. Coś nie dawało mi spokoju. Było mi "twardo", a za razem przyjemnie.
Odwróciłem głowę....i..........

L-levi?! Zrobiłem wielkie oczy. Strasznie było mi gorąco. I co z tego, że byłem cały nagi.
Eren wdech, wydech.
Uspokoiłem się.
Jeszcze raz na niego spojrzałem. Na szczęście spał jak niemowlę.
Usiadłem i patrzyłem na ukochanego.

Przybliżyłem się do Kaprala. Był w pozycji leżącej. Położyłem głowę koło jego głowy oraz splotłem nasze palce w delikatnym uścisku.

########################

Hai....

Przepraszam, że nie dawałam rozdziałów, ale te sprawdziany i nauka wykańczają człowieka. Wracając do tematu.. czy chcecie jakiś dramat, albo coś innego? Prawdopodobnie narysuję pewną scenkę z mojego opowiadania i wstawię na mojej opowieści z rysunkami. A tearaz nominacja od lilaith24.

Arigato za nominację lilaith24

1. Czm Ereri a nie np. Eruri, Eremika?

Eruri - Nie za bardzo lubię ten pairing. A tak szczerze to nie przepadam za Erwinem.

Eremika - Jeśli chodzi o to, to nienawidzę tego pairingu, ponieważ jestem czternastoletnią yaoistką i nie lubię hentai. Chociaż toleruję oraz Levihan. A Mikasa? Hmm. Nie lubię jej.

2. SadEnd czy HappyEnd?

Raczej to i to. Uwielbiam smutne zakończenia powiązane ze szczęściem.

3. Od kiedy oglądasz anime?

Tak szczerze, to od dziecka. Miałam wtedy trzy latka, a moją pierwszą animą były pokemony.

4. Czy lubisz Geslerową?

Nope.... Chociaż dobrze gotuje (jakby Sasha dobrała się do szynki hah i już widzę jak Magda G. na nią krzyczy i biegnie za nią).

 na nią krzyczy i biegnie za nią)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

5. Czy lubisz stort?

Tak. Uwielbiam.

6. Czy straciłaś dziewictwo? Jeśli tak ti w jakim wieku?

Niee. Jeszcze nie straciłam dziewictwa.

... Miłość Zawsze Zwycięży ... Ereri ..Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz