HAYIR

119 14 2
                                    

Yoruldum hayattan karar veremiyordum ne dicektim ben arasa onu çok seviyordum ama işte hep amayla yaşamak istemiyorum.

Duvarlar üstüme üstüme geliyordu üstümü değiştirip evden çıktım.

Duvarlar üstüme üstüme geliyordu üstümü değiştirip evden çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Maralın kıyafetleri)

Karar veremiyordum artık bünyeme zarar cidden sahile gittim çay satan bi amca vardı ondan çay aldım. Oturdum denize bakarak çayımı ictim tabi bu arada arasa ne diyeceğimi bilmiyordum düşünme yeteneğimi kaybedecektim artık.

Telefonum çaldı baktım aras arıyordu açamadım ya sorarsa ne dicektim telefon çalmaya devam etti. Ama açmadım yoksa Saçmalardım kendimi biliyorum...

Bir kaç kere çaldıktan sonra kapandı bi daha aramadı şimdi sorsa nie açmadın die ne diceksem ben bir bok düşünemiyorum beynim morkta gibi.....

Eve gittim müzik dinleyip kitap okudum sonra uyuya kalmışım gözlerim kapanmış..

Yine okul vardı ne saçmalık bu ya bari akşam yapın şu saçmalığı bi turlu kurtulamıyorum okuldan ama bitmek üzere zaten ben psikolog olmak istiyordum ama en başta kendi psikolojimi düzeltmeyi düşünüyordum. Kalktım üstümü giyindim okul formamız guzeldi ama yine de sevmiyorum bizim sınıfta seda diye bir kız var ona çok yakışıyor bi de güzel aman aras ona bakmasın da yeter gerçi ben dururken ama ben kararımı açıkladıktan sonra aras kalırsa.

Sınıfa girdiğimde meral gene gene arasın yanındaydı yolacam bu kızı asılıyor ya çocuğa yanlarına gittim " günaydın aras" dedim o da aynısını dedi meral arasın kulağına eğilip bir şey söyledi bn çıldırıyordum tabi aras " maral biz bi beş dakika geliyoruz" deyip gittiler.

MERAL ÖZKAN

Aşağı indik arasla birlikte arka bahçeye gittik bir banka oturduk
-Noldu meral?
-Bunu nasil söylicem cidden bilmiyorum aslında dram olan olayları sevmem daralırım ama şuan burası dram sahnesi gibi
-Sen anlatsana niye böylesin?
-Şey aras ya
-Geveleme dedi aras bunu nasıl söylerdim ki ben ama mecburdum gözüm doldu
-Ama dayanamıyorum anlat artık
-Tamam,deyip başladım lafa aras öncelikle bunu mecburen yapmak zorundayım benim acilen paraya ihtiyacım var annemi tehdit eden kişiler var para istiyorlar ve ben bunu veremiyorum.
-Ya üzülme hallederiz sen güven kankana
Ben duygulanıp daha çok ağladım arasta bana sarıldı.

MARAL ATALAR

Sınıfta meraktan çatlamıştım aşağı indim arka bahçeye gittim arasla meral oturuyorlardı meral bir şey anlatıyordu arasta dikkatlice dinliyordu sonra meral ağladı arasta sarıldı ben şok geçirdim aras merale sarılıyordu şuan inanmıyorum. Napıyorlardı bunlar sinirimden gözlerim doldu koşarak sınıfa gittim çantamı alıp çıktım okuldan.

Akşam olmuştu aras aramıştı ama açmamıştım şuan kendimi yine aldatılmış gibi hissediyordum. Yatağa oturdum nutella çikolatayı alıp yemeğe başladım telefonum yine çaldı tam yere çalacaktım savaş arıyordu açtım tabi korktum ama açtım

ArmamisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin