MARAL ATALAR
Çok mutluydum ya arkadaşım evlenmişti sıra bende ama aras evlilik teklifi bile yapmadı.
Öğlen otururken arasın telefonu çaldı ben kimin aradığını görmedim. İlk çağrıda açmadı ikinci çağrıda açıp mutfağa gitti.
Sonra yukarı çıkıp üstünü değiştirip gitti. Bana da"maral benim işim var hadi görüşürüz"
Deyip gitti bende elimi salladım nolmuştu acaba çok merak ediyordum ölücem meraktan.(Arasın kıyafeti)
ARAS BULUT
Telefonda beni arayan annemdi ilk başta açmadım ikincide açtım mutfağa gittim telefonu açan kişi hazaldı.
-noldu niye aradınız
-aras hemen annenlere gelmen lazım
-niyeymiş
-çünkü annen iyi değil
-noldu anneme
-gelince görürsün bekliyoruz
-tamam hemen geliyorum.Üstümü değiştirip çıktım evden maral da merak ettmiştir ama ilk benim öğrenmem lazım.
Annemlerin evine gelmiştim ben kendi evime çıkalı baya olmuştu başlarda yanımda bi hizmetçi vardı ama onu da sonradan istememiştim. Kapıyı çaldım açan hazaldı koşarak içeri gittim.
Annem battaniyenin içinde gecelikle yatıyordum ama uyuyordu kanepeye oturdum çok korkuyordum
-hazal noldu anneme?
-aras sakin ol ama bu söylediklerimden sonra iyi olcak mısın bilmiyorum
-anlat ya delirtme insanı
-aras annen hiç iyi değil
-nasıl iyi değil ya
-annen geçen günlerde evde rahatsızlanmış ve doktora gitmiş doktor anneni muayene felan etmiş ve sonuçlar baya kötü çıkmış.
-nasıl kötü
-annen gögüs kanseri aras...
birden dünyam yıkılmış gibi hissetmiştim nasıl olur böyle bir şey inanamıyorum bu benim annemin başına nasıl gelir.
Ayağa kalktım gözlerimden yaş aktı hazal bana sarıldı ama ben ona sarılmadım sonra bıraktı beni annemin kanepesinin yanına yere çömeldim elini tuttum."anne naptın sen bunlar gerçekmi oğlunu bırakacak mısın gerçekten? " annem gözlerini açtı birden,ben de afalladım."oğlum sen niye geldin?" "Anne nasıl gelmem sen bu haldeyken"
"Hazal söyledin mi arasa " diye sordu hazala bide benden gizleyecekmiydi hazal çantasını alıp gitti evden.
-anne bide saklayacak mıydın bunu benden? Diye sordum hala gözyaşlarım akıyordu.
-oğlum ben sen üzülme diye demek istemedim son günlerimi mutlu geçirmek istiyordum seninle
-anne saçma sapan konuşma
-aras benim sayılı günlerim kaldı özür dilerim seni bırakacağım için
-nasıl ya tedavisi falan yok mu bunun.
-benim hastalığım o aşamayı geçmiş
-lanet olsun deyip ayağa kalktım masanın üstündeki her şeyi yere attım annem ağlıyordu sonra gidip sarıldım belki de son sarılışımdı.Annemin anlından öpüp gittim.Arabayı uçurumun kenarına sürdüm arabadan inip aşağı doğru baktım. İyice düşündüm
"Madem bunun ilacı tedavisi falan yok bende annemin son isteklerini yerine getiririm onu mutlu ederim belki mutlu olursa iyileşir." Diye düşündüm. Arabaya atlayıp tekrar annemin yanına gittim onun yanında olup her istediğini yapıcaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Armamisa
Teen FictionÜstada sormuşlar "Kırılan kalp yine sever mi?" diye Üstad da "Sever"demiş. Adam peki demiş"üstadım siz hiç kırık bardaktan su içtiniz mi?" Üstad cevap vermiş "Peki sen bardak kırıldı diye hiç su içmekten vazgeçtin mi" Adam da bunun üzerine bir şey d...