Evin önünde durmuştu hayatımda hiç böyle patron görmedim ben gerçektende.
"Teşekkürler başkan" deyip gülümsedim. "Önemli deil" dedi. "Bişeler yapim size çay may felan saat erken daha" dedim. "Yok ben gidim artık" dedi. Arabadan indim çantadan anahtarımı çıkartıp eve girdim. "Blue annem nerdesin?" diye seslendim. Birden önümde bitti. Kucağıma alıp odama gittim üstüme evdelik şeyler geçirip alarmı kurup yattım." Bu sabah kalkmayı hangi akıllı buldu acaba cidden nefret ediyorum Yaaa off çıldırıcam bi insan bu saatte kahve içermi off?" derken bakkala gittim. Bu bakkaldaki çocukta beni öldürecek ya paçoz gibi aynı. Bakkala girdim "sütle ekmek alıcaktım da ben" dedim çocuğa adıda Rıfkı tipe bak ya. "Tabi sen iste yeter " dedi "bu samimiyet ne" dedim kaşımı kaldırarak. "Pardon hemen veriyorum istediklerinizi" deyip ekmekle sütü verdi parayı verip çıktım. Şu maaşımı da alsaydım ya işallah az vermez fakirler.
Kahvaltımı yapıp dolaba yöneldim. "Ne giysem yapamam ezik kızlar gibi iki saat bi pantolon bi bluz okey olur" deyip aldım dolaptan üstüme geçirdim. Aynanın karşısında saçlarımı yaptım.
Bir bisiklet alamadım yine oksijeni olmayan dolmuşlara kaldık. Durakta dolmuş beklerken bi teyze yanıma oturdu. "Kızım göbeyin açık ayıp değilmi" dedi. "Teyzeciğim teyzeciğim ne diyorsun acaba tam şeyapamadımda? " dedim "yavrum göbeğin açılmış diyorum" "teyze sen bir moda dergisi, bir nişantaşında mağazaya gitmedin mi?" "Orası neresi yavrum" "teyze sen istanbul'da köyde mi yaşıyosun acaba benim göçmen mi giymem gerekiyor?" "Kızım göçmen giy daha iyi bu ne?" "Teyze artık böyle napıcan işte tarz yapmaya çalışıyoruz biz gençler fakir gibi yırtık pantolonlar yarısı olmayan bluzler, elim kadar etekler falan yani anladın?" "Yok yavrum" "haa tamam o zaman sen böyle devam et benim dolmuş geldi hadi bay " deyip dolmuşa bindim. "Allahım bu kadar insan buraya nasıl sıyıyor ya? " "abla sen parayı verde" "abla senin babandır 45 yaşında adamsın bana abla diyosun al paranı" deyip uzattım herkes bilerek yapıyo ya. Ayakta beklicez ya of. Şimdi dolmuşta oturan bu insanlar kendine milli piyango vurmuş gibi hissediyordur. Bence. "Bir erkekte centilmenlik yapıpta bayanlara siz oturun demiyo ya insanlık ölmüş cidden" dedim sesli bir şekilde kimse kalkmadı. Çıldırıcam. Bi adam yukarda asılı olan şeyleri tutuyordu. Bu koku ne ya yıl da bir mi banyo yapıyo acaba kusucam şimdi. Ahh daha beter geliyo "Kardeşim " dedim bastırarak "buyrun " "Allah rahmet eylesin koltuk altın ölmüş senin " dedim kendini kokladı "koku felan yok " "kardeşim sen burnuna botoks mu yaptırdın acaba bu koku değilde ney berbat ya kusucam şimdi" " o zaman dolmuşa binmeseydin bacım"
"Bacım mı bacım mı inanamıyorum sen nerden geliyosun acaba" "ne diyosun bacım ya?" "Benden uzak allaha yakın ol diyorum." deyip diğer tarafa dönmeye çalıştım ama başaramadım. "Arkadaki boşluklara ilerleyin" dedi dolmuştu bey "sen burda bizim göremediğimiz bi boşluk mu görüyosun acaba?" deyip aynadan baktım. "Çattık ya "
"Biz sana çattık asıl soysuz"
deyip durakta indim."içime içime çekim şu oksijeni daha demin alamıyorum çünkü " diye bağırdım. Binadan içeri girdim saate baktım 8.5'ga 5 vardı. Allah napıcam neyse hallederim ben bu işide nasıl hallediceksem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Armamisa
Teen FictionÜstada sormuşlar "Kırılan kalp yine sever mi?" diye Üstad da "Sever"demiş. Adam peki demiş"üstadım siz hiç kırık bardaktan su içtiniz mi?" Üstad cevap vermiş "Peki sen bardak kırıldı diye hiç su içmekten vazgeçtin mi" Adam da bunun üzerine bir şey d...