Hasta olsamda arasla evlenmek istiyordum ölmeden önce bunu gerçekten yapmak istiyordum.
Aras yanıma gelip oturdu "iyi misin prenses?" diye sordu. "Ben iyiyim sevgilim merak etme"
"Tamam doktora gidicez tedavine başlansın" dedi."istemiyorum "
"Beni cidden yanlız bırakacaksın yani?" dedi olay bu değildi aslında "aras ben son günlerimi hastanede yatakta geçirmek yerine seninle geçirmek istiyorum. " dedim. "Maral beni sinirlendirme şöyle laflar kullanma sen ölmeyeceksin" dedi. Ama ölücektim çünkü ben doktorla konuşmuştum sabah "maral hanım sizin hastalığınız ilerlemiş fakat size uyarı göndermemiş malesef ömrünüz çok az kalmış." demişti. Bunun için tedavi görmeme gerek yok.
"Aras sevgilim lütfen hastaneyi istemiyorum " dedim. Aras beni dinlemesede. "Maral yoruldum seni ikna etmeye çalışmaktan"
"Aras istemiyorum diyorum ya" dedim bağırarak. "Tamam güzelim" deyip sarılmıştı. "Bağırdığım için özür dilerim " dedim sarılırken saçlarımdan öptü. "Tamam canım ".dedi beni sakinleştirmeye çalışıyordu. Acaba ben gidersem aras çok üzülür mü ben arasın yerinde olsam ölmek isterdim heralde ama napalım.Sabah aras uyurken yanına oturup onu izledim. Bol bol bakmak istiyorum ona. Dudağından öptüm uyanmadı bi daha öptüm gözlerini açtı. Uyanınca gözleri daha güzel oluyo sevgilimin. Doğruldu "napıyosun sen?" "Napıcam seni izliyorum "
"Ben bütün gece seni izledim"
"Ciddi misin ya? " "tabikide"
dedi çok mutlu oluyorum o tek bana bakınca gözleri tek beni görünce. "Bugün napmak istersin sevgilim?" diye sordu. "Piknik yapmaya gidelim aşkım" dedim. Onunla her günü doya doya geçirmek istiyorum. "Tamam hadi kalk." dedi aras yataktan kalkıp üstümü giyindim aşağıya indim.(Maralın kıyafeti)
Yürüyerek gitmeye karar vermiştik. Elimden tuttu gitmeye başladık. "Aras ben gidersem beni çok özler misin? " diye sordum ben yokken aras nasıl olucaktı acaba. "Ya maral yapma"
Dedi. "Ya bana cvp ver sadece merak ediyorum. " "deli gibi özlerim bu özlemi ifade bile edemem" dedi sinirlenerek. Durdurup sımsıkı sarıldım. "Bu lanet hastalığa bulaştığım için çok özür dilerim sevgilim." dedim ayrıldım. Piknik alanına gelmiştik zaten çimene ince mor bir çarşaf serdi. Üzerine oturdu. "Gel" dedi bacağını işaret ederek. Ayakkabılarımı çıkartıp bacağına yattım.Bacağına yatmak benim için bu dünyadaki en güzel şey heralde. Ya da yanımda olsa yeter.
Saçlarımı okşamaya başladı. "Gitme hiçbir yere " dedi. Kafamı kaldırıp gözlerine baktım. Gözlerim ağlamaktan perişan olmuştu. Onun gözleri huzurdu benim için. "Söz veremem" dedim. Çünkü öleceğimi biliyordum. "Aras ben senden ayrılmak istiyorum " dedim. Bunu yapmalıydım onun gözünün önünde günden güne kötüleşemezdim. Kesinlikle ayrılmamız gerekiyordu. Ayakkabılarımı giyip ayağa kalktık gözyaşlarım akmaya başlamıştı bile. Onu çok seviyorum ya nasıl dayanıcam ben bu acıya. "Maral saçmalıyorsun" dedi. "Aras senle evlenmek hayatımda en çok istediğim şeydi heralde. Beni hayatına aldığın için teşekkür ederim sana çok aşığım ama senin gözünün önünde günden güne eriyemem. Sana da bu berbat durumu çektirmek istemiyorum " deyip arkamı dönüp gidiyordum "maral bu hastalığı birlikte atlatalım"
"Boşuna ümitlenme harika adam sadece iki üç ayım var yaşamak için." Deyip dönüp gittim. Hayatımda hiç bu kadar çaresiz kalmamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Armamisa
Teen FictionÜstada sormuşlar "Kırılan kalp yine sever mi?" diye Üstad da "Sever"demiş. Adam peki demiş"üstadım siz hiç kırık bardaktan su içtiniz mi?" Üstad cevap vermiş "Peki sen bardak kırıldı diye hiç su içmekten vazgeçtin mi" Adam da bunun üzerine bir şey d...