Çok mutluydum hayalim gerçek oluyordu. Ama şuan kendimi çok halsiz hissediyorum. Ama dayanmam lazım. Bugün evlenmeliyiz onun karısı olmak istiyorum artık. Elimden tuttu içeri girdik. Aras işlemleri halletmeye gitti. Bende oturup onu beklemeye başladım. Daha fazla dayanamadım lavaboya gittim. Allahım lütfen bugün değil. Bugün olmasın lütfen. Onun karısı olduktan sonra ölmek istiyorum. Mezarımda "Maral Bulut" yazsın istiyorum. Kendime biraz geldikten sonra lovabodan çıktım. Karşımdan Aras koşarak yanıma geldi. "Noldu iyi misin? " dedi endişeliydi. "İyiyim. İşlemler tamam mı? " dedim biyan önce kıyalım nikahı. "Biraz daha beklememiz gerek" dedi "neden ya" dedim sinirlenerek "maral sakin ol canım " fazla tepki vermiştim ama kendimi kaybedecek gibi hissediyordum. Oturma yerine geçip oturduk. Başımı arasın omzuna koydum. Çok uykum vardı. Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu. "Maral hadi kalk işlemler tamam" diye bana seslenen Aras'ın sesini duydum. Zorla ayağa kalktım. Aras'ın elinden tuttum kendi bedenimi ona yasladım kendimi taşıyamıyordum. Kalbim sıkışıyordu. Nikah salonuna girdik. Sandalyeyi çekti Aras oturdum. Gözlerim çok yorgundu. Mira ile Savaş 'ta sonunda gelmişti. Nikah memuru da gelmişti. Aras bana gülümsüyordu. Memur konuşmaya başladı. Memurun dediği hiçbir şeyi duymadım. Artık daha fazla göremiyordum. Bulanıktı her yer.Ağrılarım artıyordu artık. Arasın kolunu dürtükledim. Bana baktı. Yüzümü buruşturuyordum zaten. "Aras......" diyebildim sadece. "Maral iyi misin ?" diye bağırdı.
ARAS BULUT (müziği burdan açın bitene kadar dinleyin)
Çok korkuyorum. Sevdiğim kadın kablolara bağlanmış o yatakta yatıyo.Savaş omzuma dokundu "ya bişe olursa ona ya şimdi..." dedim ağlayarak. Yıkılmıştım.Ameliyatta olmuştu iyi midir şuan ağrısı var mıdır kıyamam ben ona ya. Şuan bütün dünyayı yıkmak istiyorum. Savaş kendine çekerek sarıldı. "Kalkıcak Aras dik dur " dedi. Doktorlar maralın odasına koşmaya başladılar. "Noldu" diye bağırdım. Kimse bana cevap vermiyordu. İçeri girecekken kapıyı yüzüme kapattılar. İçeriyi gösteren camdan içeriye baktım. Marala bakıyorlardı. Aletlerden acayip sesler çıkıyordu.Doktorlar çıktılar koşarak doktorun yanına gittim. "Na-nasıl maral iyi mi?" Dedim kekeleyerek gözyaşlarım durmaksızın akıyordu. "Sizi raporlardan sonra bilgilendiricam beğenfendi"
Dedi. Beynime kan sıçramıştı. " Oğlum ne diyosun lan sevgilim o benim ne raporu iki saatten beri bekliyoruz burda bişe deyin artık" deyip duvara yumruk attım. "Sakin ol aras " dedi savaş. "Nasıl sakin olim lan " deyip çekip gittim. Arabaya atladım. 250'de gidiyordum. "Ölmek istiyorum,elimden hiçbişe gelmiyo lan " diye bağırdım. "Allahım onun canını alma benimkini al yalvarırım." Dedim. Hızını arttırdım arabanın. Frene bastım ama işlemiyordu. Allah kahretsin frenler tutmuyor.Tam önümde tır duruyordu.MİRA BETKAYAN
Aras çekip gitmişti. Ağlamaktan helak olmuştuk hepimiz. Bi hemşire "doktor bey sizi odasında bekliyor hasta ile ilgiliymiş." Hemen koşarak doktorun odasına gittim. Savaş odadaydı. "Mira hadi bizde seni bekliyorduk. Gözyaşlarımı silip sandalyeye oturdum. "Sizden öncelikle çok özür diliyorum. Maral hanım kanser hastası değil " deyince gözlerimi açtım. Nasıl bi duygu olduğunu anlayamamıştım. "Nasıl yani?" dedi savaş. Benden önce "yani belgeler karışmış maral hanımın sadece apandisti patlamış. Onu da ameliyatla hallettik. " dedi. Allahım çok şükür yarabbim. Kalkıp savaşın kucağına atladım. "Çok sükür allahım" dedim bağırarak. Kucağından indim "çabuk arasa haber ver nasıll mutlu olacak şimdi ya" odadan çıktık savaş aradı "ulaşılamıyor" dedi. "Neyse gelir o biraz sonra" dedim. Maralı normal odaya aldıklarını söylemişlerdi odaya girdiğimizde uyanıktı..Hemen sarıldım. Savaşta sarıldı. "Salak sen kanser falan değilmişsin" dedim. "Ciddi olamazsın" dedi yavaşça. Gülümsedi onun bu kadar güzel gülüösediğini hiç hatırlamıyorum "Aras nerde?" Diye sordu. "Çıktı ya o hava almaya gelir birazdan.
Savaşın telefonu çaldı. Açtıktan sonra savaşın yüzü bembeyaz oldu. Telefonu yere düşürdü. "Savaş noldu canım?" Diye sordum cevap vermiyordu. Maralla şaşkın şaşkın bakıyorduk. "Savaş" diye bağırdım. "Aras kaza yapmış. Sonra da.... " deyip sustu maral'a baktım "sonra nolmuş?"diye bağırdı hastane inlemişti resmen. "Ölmüş" dedi savaş gözünden yaş gelerek. Maral yataktan kalktı. Savaşa vuruyordu ağlayarak "yalan söyleme, yalan de nolur" mesaj sesi geldi telefonu yerden alıp baktım arasın kaza fotoğrafı gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Armamisa
Teen FictionÜstada sormuşlar "Kırılan kalp yine sever mi?" diye Üstad da "Sever"demiş. Adam peki demiş"üstadım siz hiç kırık bardaktan su içtiniz mi?" Üstad cevap vermiş "Peki sen bardak kırıldı diye hiç su içmekten vazgeçtin mi" Adam da bunun üzerine bir şey d...