Ben de hiç şans yok cidden ya bu kaan salağının ne işi var burda bu gerçi bana haber vermişti ama benimde bünyemi hazırlamam lazım olmaz ki böyle
Üçüncü ders falan olmuştu bugünde okul hiç geçmiyor zaten
Tenefüs zili çalmıştı ben kantine gitmek istedim aras da gelmek istedi kaan yanıma gelir diye bırakmıyo beni ne büyük salaklık ama kaan sınıfa geldiğinde beyzayı görünce mosmor oldu anlamadım önceden bir olay geçti heralde.
Kantin sırasında merali gördük ona verecektik ama almadı ben de sıraya girdim. Sonra çayları alıp masaya oturduk. Masaların birinde de kaan ve beyza oturuyordu. Ben arasa sordum
-aras bu beyzayla kaan ne alaka
-bilmem tanışıyorlardır belki
-ben önceden hiç tanımıyorum ama beyzayı gözüm bi yerden ısırıyo.
-nerden ya
-niye bu kadar tepki veriyosun gözüm bi yerlerden anımsıyı sanki ama hatırlamıyorum.
-haa tamam o zamanZil çalmıştı okuldan çıktık bugün bir yerlere gitmeyi planlıyorduk ormanda yürüyüşe çıkmaya karar verdik. Eve gidip eşyalarımızı aldık.
(Mira)
Ormanda yürüyorduk hava baya kararmıştı ben gelirken çeşme görmüştüm su doldurmaya gidiyordum. Çeşmeyi sonunda bulmuştum. Suyu doldurup ilerledim sonra burnuma birisi kokulu pamuk bastırdı.
ARAS BULUT
Maral hala gelmemişti onu merak etmeye başladım. Bütün ormanı aradım nerdeyse artık çok sinirlenmeye başlamıştım.Dünden beri yoktu içimde kötü bir his vardı nolur ona bir şey olmasın.Gece hiç uyumamıştım onsuz uyuyamıyordum çünkü ama allahtan savaş imdadıma yetişmişti. Savaşın adres bulan arkadaşını aradık telefonundan buluyomuş oda hangi salak kaçırdıysa maralımı telefonu almayı akıl edememiş. Sonunda adres mesaj olarak gelmişti biz de arabaya atlayıp gittik ona bişe olursa yaşayamam korkuyorum ama bunu belli etmem.
MARAL ATALAR
Uyandığımda ambar gibi bir yerdeydim. Çok pis bir yerdi beni kim buraya getirmişti ki tam kalkacaktım ayaklarım ve ellerim bağlıydı"kimse yokmu ya" sonra bi sesler duydum yanıma gelen kaandı yani beni kaan mı kaçırmıştı. Yanıma oturdu bende yarı oturuyor yarı yatıyo gibiydim. "Günaydın güzelim" "ben dün geceden beri burda mıyım?" "Evet" "off aras beni nasıl merak etmiştir."
"Hala onu mu düşünüyosun"
"Tabiki de onu düşünüyorum"
"Artık düşünme bence" "sen beni niye kaçırdın gerizekalı" diye bağırdım kaana benle ne alıp veremediği var bu malın anlamıyorum ki. Kaan ayağa kalktı yemekle su getirdi "al da ye" "defol git ya ben yemek senin verdiğin yemeği" "bak maral böyle yapma sinirleniyorum" "hadi ya üzüldüm" kaan tekrar yanıma oturdu bana doğru yaklaştı tam öpecekken kapı açıldı gelen arastı. Kaanı yanımdan alıp ağzını burnunu kırdı savaşta vardı yanında savaş kaanla ilgilenirken aras yanıma gelip anlımdan öptü. Ellerimi ve ayaklarımı çözdü.
-iyi misin?
-iyiyim sevgilim bişe yapmadı bana
-emin misin?
-evet aras hadi hemen gidelim
-tamam deyip beni kucağına aldı. Korkmamıştım onun geleceğini biliyordum çünkü ve kaan da bana zarar vermez zaten. Arabaya bindiğimde mira vardı hemen üstüme atladı.Korkmuştu sanırım öyle bir şey onun başına gelse bende çok korkardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Armamisa
Teen FictionÜstada sormuşlar "Kırılan kalp yine sever mi?" diye Üstad da "Sever"demiş. Adam peki demiş"üstadım siz hiç kırık bardaktan su içtiniz mi?" Üstad cevap vermiş "Peki sen bardak kırıldı diye hiç su içmekten vazgeçtin mi" Adam da bunun üzerine bir şey d...