Multide aras var....
Bir haftadan beri bu evdeyim ve çok sıkılıyorum resmen hapis hayatı yaşıyorum aras geceleri evin önüne geliyo pencereden görüyorum ama ona dokunamamak çok kötü oluyor. Burdaki kızlarda aynı benim gibi hissediyor burdan kurtulmak istiyorlar. Ama buraya gelmemin en iyi yönüde güzel arkadaşlar edindim hepsiyle iyi anlaşıyordum.
Ama yarın sonuçlar açıklanıyordu. Girdiğimiz sınavın sonuçları acaba kazanmışmıydık istediğimiz üniversteyi benim sınavım iyi geçmişti ama bilemiyorum. İşallah hepimiz aynı üniversteyi kazanırız.
Yatakta oturup telefonla uğraşıyordum birden aras aradı.
-alo aras dedim sevinçle
-napıyosun güzelim
-çok sıkıldım sizi özledim en çok da seni
-bende özledim ama yarın buluşucaz zaten
-aynen sonuçlara bakmaya gideriz ordanda ya kutlamaya ya da meyhaneye
-aynen
-seni seviyorum aras
-nerden çıktı
-birden içimden söylemek geldi
-kızım ben birden öyle şeyler söyleyemem
-tamam biliyorum
-kapatıyorum ben
-tamam çoook öpüyorum
-bende seni öpüyorum.....Telefonumda da yapacak bir şey olmadığı için arasa fotoğraf yollamaya karar vermiştim kahve içiyordum.
(Maral)
Wattsaptan atmıştım biraz sonra cvp geldi "çok güzelsin" diye ya yerim ben bu adamı ama çok tatlı insanı alıp götürüyor.
Sabah erkenden uyanıp duşa girdim. Çıktıktan sonra saçlarımı kuruttum doğal haline bıraktım hafif kıvırcık olmuştu maşa yapmışım gibi.
(Maralın kıyafetleri)
Çok heyecanlıydım. Araslar beni almaya gelmişlerdi. Hocaların haberi vardı bu sefer zaten bi daha kaçmayı düşünmüyorum. Aşağıda arasları gördüm el sallayıp yanlarına gittim. Mira hemen üstüme atladı. "Kızım sen niye atlıyosun üstüne sevgili ben değil miyim?" dedi aras güldük hepberaber. Haklıydı aslında ama mirada benim kardeşim yani. Miradan ayrılıp arasa koştum sarıldım. Allahım bu kokuyu nasıl özlemişim . Bu kokunun bağımlısıyım ben. Arasta saçlarımdan öptü bende onun omzundan. Ayrıldık birbirimizden. "Ya bak maral bu iş fazla uzadı artık hemen babamla konuşucam sen burda üç ay kalırsan ben naparım biliyo musun?" dedi. Ay canım benim ya nasılda tatlı özlemiş beni. "Ya aras napim, hem babanı bu işe katmamıza gerek yok" "nasıl gerek yok lan" bu çocuk brni anlamamak için ders mi alıyordu? Bunu düşünmeye başladım artık. "Ya aras zaten annenle aramız bozuk bide bu sorunları çıkartmaya gerek yok."
dedim ve telefonum çaldı. Şortumun cebinden çıkarttım baktığımda arasın babası arıyordu. "Hissetti adam" dedi aras. Telefonu açtım.
"Buyrun?" dedim
"Nasılsın kızım?"
"Çok iyiyim siz nasılsınız?"
"Sen beni bırak şimdi sen nerde kalıyosun?"
"Immmm.... Şey-de.."dedim kekeleyerek
"Ben biliyorum nerde olduğunu o işi halledicem kendi evinde kalıcaksın kızım kimse benim gelinimi başka yerlerde müstakbel eşinden ayrı yerde tutamaz tamam"
"Siz böyle şeylerle uğraşmasaydınız?"
"Niye ben senin baban değil miyim?"
"Tabiki öylesiniz ama" lafımı yarıda kesti ne inatçı adam.
"Tamam öyleyse aması felan yok yarın çıkarsın tamam mı bavulunu topla" zaten hiç açmamıştım ki.
"Tamam" deyip telefonu kapattım.
Aras yüzüme bakıp nolduğunu anlamaya çalışıyordu. Savaş ve mira da mal gibi bakıyorlardı. Farkettimde bu mira daha güzel olmuş... Savaş eniştemiz şanslı gerçi arasta şanslı fıstık gibi kızım.
"Tamam anlatıyorum mal gibi bakmayın suratıma"
"Bi zahmet, hadi lan" dedi mira.
"Kızım arasın babası aradı daha demin." "onu biliyoruz mal"
"Ya of işte adam şey dedi beni yurda aldıklarını öğrenmiş. Ordan çıkarağım seni yarına dedi." hepsi üstüme atladı. İnsanın böyle dostları ve sevgilisi olması güzel gerçekten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Armamisa
Teen FictionÜstada sormuşlar "Kırılan kalp yine sever mi?" diye Üstad da "Sever"demiş. Adam peki demiş"üstadım siz hiç kırık bardaktan su içtiniz mi?" Üstad cevap vermiş "Peki sen bardak kırıldı diye hiç su içmekten vazgeçtin mi" Adam da bunun üzerine bir şey d...