Ne çabuk geçiyor ya insanın ömrü kelebek misali sanki mutluyum aslında sevdiğim adam yanımda arkadaşlarım yanımda ama eksiğim annem yok babam yok çok özledim onları keşke yanımda olsalardı ama iyiki aras var o olmasa kendimi toplayamazdım o gün eve geldiğinde yeniden doğmuştum arasla birlikte o yoksa bende yokum nefessiz kalırım boğulurum yani ama var ve beni hiç bırakmıyacak.
Savaşla mira hala gelmemişlerdi orda aşk yaşıyorlardı karı koca çok seviyorum onları ya.
Ben de yeni uyanmış arası izliyordum herbişeyimi çok aşığım adam sana nasıl uyandırsam acaba bence kiss me
Arasın dudaklarına küçük bir öpücük bıraktım gözlerini ovalayıp yavaşça açtı bu adama her gün daha çok aşık oluyorum.
-günaydınn
-sen beni mi öptün
-tabiki ben öptüm başka kim öpecek yolarım o kızların saçlarını başlarını valla
-maral kimsenin öptüğü felan yok
-hmmm iyi o zaman
-yine çok güzelsin bu sabah
-yaaa
Aras beni gıdıklamaya başladı ben ondan kurtulmaya çalışsamda kurtulamadım kahkaha atarak gülüyordum evin içinde yankılanıyordu sesim. En sonunda yataktan düştüm aras gülmeye başladı çok ayıp sevgilisi yataktan düşüyo bu gülüyo.
Sonra kalkıp beni kucağına aldı aşağıya indirdi mutfağa tezgaha oturttu. "Ne yemek istersin bayan güzellik?". "Immmm şey bulamadım". "Omlet?" "okey"
Ben oturuyordum hala arası izlemeyi unutmuyordum. Tezgahtan inip arasın arkasından sarıldım omzundan öptüm üzerimde de evdelik şeyler vardı.(Maralın kıyafetleri)
Kahvaltıyı yapmıştık otururken
-maral
-efendim
-artık annen ve babanın mezarına gitmen gerek
Ben o günden beri hiç gitmemiştim cesaret edemiyordum onları orda görmek canımı yakıyordu yapamıyordum
Aras lafına devam etti benim gözlerim dolmaya başlamıştı bir şey diyemiyordum
-güzelim onların orda olduğunu kabul etmen gerek
-aras dedim ağlamaklı ses tonumla
-güzelim bak anlıyorum ama ben senin yanındayım tamam mı beraber gidicez
-ya yapamıyorum cesaretim yok
-yapıcaksın sen güçlüsün yaparsın
-tamam o zaman ben bi duş alıp hazırlanim dedim ve yukarı çıktım.Duşa girmiştim düşünüyordum o gün bile zor gitmiştim cenaze gününde yani.Çıktım annemin ve babamın izlediğini düşünüyorum onun için güzel olmalıyım.
Saçlarımı açık bırakmıştım çünkü dalgalı fön çekmiştim.Üstümede kot ceket beyaz bluz ve siyah bir pantolon.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Armamisa
Teen FictionÜstada sormuşlar "Kırılan kalp yine sever mi?" diye Üstad da "Sever"demiş. Adam peki demiş"üstadım siz hiç kırık bardaktan su içtiniz mi?" Üstad cevap vermiş "Peki sen bardak kırıldı diye hiç su içmekten vazgeçtin mi" Adam da bunun üzerine bir şey d...