yanındayım

93 7 6
                                    


Multide mira var

Okula gidiyorduk korkuyordum acaba aras napıcaktı mirayla savaş kendi arabalarıyla gidiyorlardı. "Aras ya nolucak şimdi okulu mu bırakıcaksın beni mi bence biz şöyle yapalım"
"Maral sakin ol ya abartma "
"Lan nasıl abartma allahım ya ben burda çıldırıcam sen sakinlikten ölüceksin"
"Panik olduğun zaman çok tatlı oluyorsun" "ya bak böyle yapma dikkatim dağılıyor " "hadi ya,
Bak ben seni bırakmam anladınmı?" "O zaman okulu mu bırakıcaksın olmaz ya benim yüzümden saçmalama"
"Maral yarın sınav var sınavdan sonra bir şey olmuyo yani kaanı oyalamamız lazım dün okula gitmedik belki de şikayet etti"
"Bence etse beni arardı"
"Bak maral bu sana son uyarım bir daha onun evine falan gidersen bana yalan falan söylersen ya da seni ararsa öldürürüm seni" "sen bana kıyamazsın ki" " bal gibi de kıyarım" "hadi ya"

Büyük depresyondayım yarın hayatımın en önemli sınavı var ve ben hiççç çalışmadım napıcam ya bi de psikolog olmak istiyorum daha kaan meseleside var ne büyük acılar bunlar.

Okula girmeden aras arabayı birden durdurdu.
-noldu?
-maral biz senle ayrıldık
-neee
-kızım bağırma oyun olarak
-nasıl lan
-ya kaana oyun oynuyacağız bak o sana fazla yaklaşırsa döverim ona göre okey güzelim
-okey sevgilim anladım biz senle ayrılmış gibi yapıcaz.
-evet

Arabadan indim ohaa çok heyecanlı aksiyon dolu hayatımın filmini mi çeksem gişe rekorları kırarım cidden.
Sınıfa ayrı ayrı girdik ilk ben girdim meralle kaan konuşuyordu kaan beni görünce kalktı bahçeye indik.
"Dün niye gelmediniz? "
"Hastaydım da ben "
"İyi misin şimdi " çok pis sanane diyesim vardı da diyemedim
"İyiyim ee sen naptın?"
"Müdür zorladı ama ben bugün vericem cevabı sana bağlı"
"Ben arastan ayrıldım"
"Ciddi misin? "
"Evet çok mu sevindin"
"Nasıl ayrıldın?"
"Aile meseleleri falan filan"
"Haaa o zamn benle birliktesin"
"Yooo " "nasıl öyle anlaştık"
"Ben seni daha affetmedim"
"Neden lan? " "bunu soruyo musun?" "Tamam tamam "
"Anladın mı?" "Evet"
"O zaman arası şikayet etmene gerek kalmadı böyle anlaşmıştık. Değil mi kaan? " "evet şikayet etme felan yok bugünde son günd zaten " "evet öyleydi"

Kaanı halletmiştim bugünlük böyle olucaktı artık ama ben bugün bunu öldürmezsem iyi. Ama arastan okulda uzak durmam gerekiyor nasıl olucaksa bide kaana yakın durucam. Sınıfa gittik aras sırada oturuyordu ben arasın yanına gidiyordum kaan kulağıma eğilip "benim yanıma gel" bende mecburen gitmek zorundaydım ama aras sinirlendiriyordu. Ya ben aşkımsız nasıl dururum.

Beni eve kaan bırakmıştı. Aras içerde bekliyordu beni,kaan gitti bende eve girdim. Aras stresli gibi gözüküyordu.Yanına oturdum bugün son saat beyza da yanıma gelip sinemaya gidelim mi diye sormuştu ama ben istememiştim o kıza niyeyse uyuz oluyordum.

-aras noldu sana?
-benim sana artık bunu söylemem lazım sevgilim
-söyle yakışıklı prensim benim
-şu beyza varya o kaan'ın senin aldattığı kız.
Ben hiç bir şey dememiştim şok geçirmiştim o kız benim yüzüme nasıl bakıyo ya ben onun yüzünden nasıl günler geçirdim allahın cezaları. Gözlerimden yaş akıyordu anlamsız yaşlar.

 Gözlerimden yaş akıyordu anlamsız yaşlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ArmamisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin