Sen Benimsin

134 13 3
                                    

SAVAŞ BERKTAN

Miraya bir şey olacak die çok korkmuştum ilk defa korktum insanın sevdiğinin gözünün onunde senin yüzünden ölmesi en büyük acı. Mirayı normal odaya almışlardı herkes burdaydı doktor on dk görebileceğimizi söylemişti. Annesi, babası, ablası, aras, maral, ben, kayra, selin, maralın annesi falan hepsi burdaydı mira mutlu olmuştu sevildiğini anlamıştı heralde. Doktor bugün gece burda kalacağını ve başında bir kişinin kalması gerektiğini söylemişti o da tabiki benim sevgilim sonuçta deil mi...

Herkes gitmişti odada bir ben bir de mira kalmıştı akşam olmuştu.
-Çok korktum
-Bende çok korktum
-Seni özledim prenses
-Gel o zaman deyip yatakta bana da yer açtı bnde yanına yattım kollarımı beline koydum o da saçlarımla oynadı. O olmazsa kendimi yarım hissediyordum bu duygu sanırım aşktı. Mira ilacın etkisiyle uyuya kalmıştı bnde onu izlerken uyuya kalmıştım.

MARAL ATALAR

Aras bizi eve bırakmıştı bana hala sinirli olduğunun farkındaydım annemler içeri geçti arasla bizde parka doğru yürümeye başladık

-Aras o kıza aşık mısın cidden?
-Ya mira saçmalama arkadaşım o benim
-Çok yakınsınız ama
-İyi anlaştık
-Nasıl tanıştinız?
-Ben arabayla çarptım ona
-Ohaa iyi mi şuan
-Turp gibi
-Ee sonra noldu?
-İşte arabaya bindirip hastaneye götürdüm
-Kucağında mı?
-Evet maral başka neremde taşıyabilirim
-Off
-Sen ne istiyosun
Cevap veremedim aslında ne isteğim ortada ama korkuyorum
-Neden böylesin bana güvenmiyor musun
-Güveniyorum
-Ee o zaman
-Bak benim bir yıl once kaan adında bir sevgilim vardı ona çok aşıktım işte sonra o beni aldattı bende kimseye aşık olmamaya karar verdim ama bu kararıma senin yüzünden hakim olamıyorum . güldü bende utanmıştım.
-Korkuyorum aras
-Korkma maral
Birbirimize döndük yaklaştı aras bana "unutma ben sevdimmi ondan başka kıza kız diye bakmam maral " maral dedi gülmüştüm ama o günlerim aklıma geldikçe arastan uzaklaşıyordum" aras erkeklere güvenim yok klasik ama ciddiyim" deyince gülümsedi "herkes aynı mı?" aslında hayır kimse aynı deil ama işte erkek milleti ya ondan şeyapıyorum.
Eve doğru yürüdük onunla zaman çok çabuk geçiyordu olmazki ama ben onunla kalmak istiyordum ama babam tarafından ölmek istemem kapının önüne gelince arasa döndüm yüzümü ellerinin arasına aldı"sen benimsin" dedi allahım tutmayın ölücem ben kesin bu sefer gülümsedim arasa onun her hareketi hoşuma gidiyodu eve girdim odama ç8ktım şarkı söylerek yatakta zıplamaya başladım annem geldi anneme sarılıp öptüm
-noluyo kızım
-Ayyyy anne çok mutluyum
-Noldu
-Anne aşırı meraklısın olmaz böyle kaç yasına geldin hiç yakışmıyor böyle hareketler
-Kızım
-anne lafa tutma beni hala soruyosun ama hadi iyi geceler

Sabah uyandım bugün sürünmeden uyanmıştım hayret insan mutlu olunca oyle oluyor aaa bn bugün okula gitmiyorum raporum var dedim ve geri yattım sonra ama meralle aras olmaz onları yanlız bırakamam şimdi kız arasa aşık olur aras kıza aşık olur diye düşündüm yataktan kalkıp üstümü giyindim saçımı başımi yaptım aras bulut sen benimsin....

Evden çıktım yürümeye başladım kulağıma kulaklığımı taktım çok seviyordum bu kulaklığı müzik dinlemek bnm hayat felsefem .

Okula gelmiştim arasla meral arabanın orda konuşuyorlardı yanlarına gittim arası yanağından öptüm "günaydın" oda anlıma elini koydu "allahalla ateşide yok" dedi güldü bende " çok komik" meralde güldü. Sınıfa çıktık birlikte sıraya oturdular bende merale " ben geri yerime oturmak istiyorum okulu oğrendin sonuçta" tamam deyip sıradan kakltı aferim söz dinliyo. Arasın yanına oturdum ondan bir gün ayrı oturmuş olsamda özlemiştim hoca anlattı bir şeyler bi bok anlamadım miraya savaş eniştem kankamda yoktu selin yanıma geldi ben bir çay alıp gelicem dedi geri kalktı kayra oturdu bu seferde" ee siz hala çıkmıyor musunuz?". Aras" kayra mal mısın oğlum sen lan" " ne lan öküz gibi aşıksın Kıza anlatıyodun ya" güldüm aras bana aşıktı allahım inanmıyorum ya çok mutluyum içimdeki her şey uçuyor şimdi bnde buharlaşıp yok olucam aras kayranın kafasına vurdu selinde yanıma geliyordu kayra tam kalkacakken seline çarptı çay dökül birazıda selinin üstüne dökülmüştü. Kayra heyecanlandı birden aras "Noldu aşık mı oldun?" deyip güldü bende güldüm onlar selinin elini yıkamaya gittiler savaş kaklkıp pencerinin yanına gitti bende yanına gittim dışarı baktık birlikte" sen bana aşık mısın" aras gözperini kaçırdı benden güldü "şey ya o şeyy" diyerek saçmalamaya başladı çok tatlıydı bu halleri güldüm bende zil çaldı sıraya oturduk kayrayla selin hala gelmemişti.

ArmamisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin