M-am trezit dimineata . E weekend . Ma ridic lenes facandu-mi rutina , sarind peste dus si ma imbrac cu o pereche de colanti negri, un tricou negru ,adidasi negri si o vesta neagra fara maneci din catifea. Imi pun suportul pentru telefon pe mana si imi iau castile. Imi fac un coc dezordonat si cobor. Este ora 6 si e de inteles de ce doar tatal lui Shane este treaz.
- Ce matinala esti. spune in timp ce isi bea cafeaua
- Ca intotdeauna . spun in timp ce manacam un sandvis
- Faci antrenamente separate? spune curios
- Nu vreau sa va sperii lupisorii . ii spun facandu-i cu ochiul , chicoteste
-Nu am avut onoarea da a ma lupta cu Wanheda , ce zici?
- Mereu o placere sa bat oameni. spun zambind
- Mai vedem . spune si apoi mergem amandoi spre padure
- Cate ture?
-Cate rezisti? spune zambind siret
- Cate rezist? spun razand . Pai hai sa facem 30 si vedem cine rezista mai mult . ii spun dupa care incepem***
Iata ca terminam si ultima tura . Fostul Alpha incearca sa nu gafaie dar varsta isi spune cuvantul in timp ce eu casc plictisita.
-Dure antrenamente mai faci . spune razand
- Imi place mai hard. adaug zambind
Dupa ce ne incalzim muschii bine luam pozitie de lupta. Imi incordez muschii usor tinandu-mi mainile stranse la piept . Acesta face prima miscare vrand sa ma loveasca cu piciorul in coaste . Fix cu cativa centimetri inainte de impact ii prind piciorul si ii dau un pumn in tibie auzind un trosnet apoi un scancet. Un os rupt . Acesta se da un pas inapoi scuturandu-si capul si isi transforma ochii maraind. De ce sa atac eu? Imi va anticipa dupa miscarile. Continua sa atace ajungand in spatele meu crezand ca ma va surprinde. Cand da sa ma apuce de ceafa ii prind mana si strang puternic incheietura . Apoi ma folosesc de forta pentru a-i rasuci mana si a-l tranti pe jos cu putere. S-a ridicat intr-o clipita si mi-a dat un pumn in buza . La scurt timp simt un gust metalizat in gura . Imi sterg sangele si ma prefac ca il lovesc cu pumnul in fata apoi intr-o secunda ii dau cu genunchiul in abdomen. Acesta se cocoasa surprins si nepregatit. Nu era incordat deci a fost mai dureros. Stiam punctul slab al oricui dupa maxim 5 minute de lupta. Al sau era la coaste , la ceafa si ca la orice barbat intre picioare. Am hotarat sa fiu o lady si sa nu dau la familie si am ales ceafa. Mi-am incordat palma dandu-i o lovitura dureroasa in ceafa. Acesta a cazut pe jos scancind. L-am apucat de gat aruncandu-l intr-un copac. Acesta a venti la mine inainte sa reactionez si m-a apucat de gat trantindu-ma de pamant. Inca tinandu-si mana pe gatul meu am apucat-o si i-am sucit-o. Acesta a murmurat o injuratura si am avut timp sa ridic piciorul dandu-i o lovitura de toata frumusetea pe partea dreapta a fetei. M-am ridicat rapid apoi l-am impins cu putere in trunchiul unui copac. Acesta a trosnit iar eu am rupt o creanga si i-am infipt-o in picior apoi i-am bagat mana in abdomen. Acesta a luat lacom o gura de aer innecandu-se. M-am uitat rece in ochii sai apoi mi-am scos mana stergand-o cu servetelele pe care le aveam la mine si uitandu-ma la el.
- Ti-ai imbunatatit tactica . spune ridicandu-se cu greu si sprijinindu-se de copac
- Dupa ce omori nenumarate haite poti spune ca da iti imbunataseti tactica. spun indiferenta
- Nu pot spune decat ca daca ar fi sa duc un razboi as prefera sa te am ca aliat . spune dupa care plecam amandoi acasaAm facut un dus si mi-am ales din dressing o pereche de colanti negri , tricou negru mulat si o jacheta neagra de piele. Mi-am pus tocurile si mi-am ondulat parul apoi am coborat.
-Unde mergi? spune Shane
- Fac o vizita haitei Hale. spun si mi-am pus cureaua-sabie
- Pot veni si eu? spune acesta
- Ia vezi poti? spun luand cheile masinii si indreptandu-ma spre garaj
Cum ma asteptam Shane a intrat pe scaunul copilotului. Drumul a fost tacut.
-De ce ne-am oprit ? spune confuz de faptul ca am oprit la granita
- De asta . spun vazand mai bine de 10 arcasi in fata mea pregatiti sa traga
- Ei cred ca ai venit in calitate de inamic . concluzioneaza Shane
-Wanheda nu te putem lasa sa treci. spune unul din arcasi
- Nu am venit sa va fac rau. spun ridicand mainile in semn de pace
- Alpha-ul haitei Hell nu este acceptat in aceasta haita . spune iar arcasul lansand o sageata spre Shane. Sunt rapida si imi scot sabia taind sageata la un centimetru de fata lui Shane. A cazut despicata in doua pe pamant.
- Cred ca uitati ca orice atac impotriva sa e un atac impotriva mea. Retrageti arcurile pana nu va tai capetele la toti dragilor. le zambesc rece incordandu-ma
- Nu cred ca vreti sa il enervati pe Alpha .
-Cine e Alpha acum? marai nervoasa
- Alpha Derek . spune acesta
-Pai nu cred ca tatei i-ar conveni sa ii enervati printesa. ii spun facandu-i cu ochiul
Acesta a marait ceva apoi toti au lasar armele jos. Le-am zambit fals urcand in masina si continuandu-mi drumul. Cand am ajuns in fata casei cativa gardieni venisera analizandu-ma ciudat. Am coborat exact cand iesea Liam pe usa.
-Ai venit . spune imbratisandu-ma
-Cine a....... Wanheda ? spune tata facand ochii mari . Expresia i se sterge fiind inlocuita de un zambet cat casa .
-Tata . spun imbratisandu-l
-Doamne copila n-ai idee cat te-am cautat. spune aproape sufocandu-ma . Cand a dat ochii cu Shane a marait cu putere luandu-ma prin surprindere .
-Tata linis.....
-Ce cauti tu aici? Mi ai si tupeul sa calci in haita mea javra ? maraie tata nervos
-Tata e cu mine, e-n regula. ii spun vrand sa il linistesc
- Cum sa fie in regula dupa tot ce ti-a facut? spune ingrijorat
-Stai calm ii platesc asta inca de cand am ajuns. spun facandu-i cu ochiul tatei
-Asta-i fata mea .zambeste mandru
Am intrat in casa stand in living si discutand .
- Planuiti vreun atac sau ceva?
- Nu deocamdata . raspunde calm tata
Am mai vorbit despre diferite lucruri pana s-a inserat si am fost nevoiti sa plecam inapoi in haita Hell.
- Daca ii mai faci ceva haita Hell va deveni doar un mit. maraie tata la Shane
-Da domnule . spune Shane trist apoi plecam
*Din perspectiva lui Shane*
Intru in birou unde ma asteptau Liam , Kath, Luke, Ty, Bree, Xander si Lexa . M-am asezat la birou primind niste priviri confuze din partea lor.
- De ce ne-ai chemat? spune Katherine
- Trebuie sa ii readucem sentimentele lui Heaven. spun stand la birou
- De acord , in ultimul timp a devenit asa rece si rea , nu o mai recunosc , imi aminteste de altcineva. spune Luke uitandu-se cu subinteles la mine
-Subtil. marai sagentadu-l cu privirea
- Revenind! ne atrage Kathe atentia . Cum ii vom readuce sentimentele?
- Am aflat ca atunci cand iti opresti sentimentele folosesti o ancora, o persoana ,dacaacea persoana moare sentimentele revin pline de durere.
-Si cine e ancora? Tu? spune Liam confuz
- As vrea eu ar fi mult mai simplu asa. Tu esti Liam . ii spun trist
-Stai ce? Trebuie sa mor? Nu te-ar ierta niciodata daca ma omori stii bine.
- Nu vei muri de-a binelea! Am facut rost de un inel de la o vrajitoare . Daca mori si porti acel inel, el te va readuce la viata.
-Shane sper ca stii ca toata durerea o va acapara ? Daca ii pornesti sentimentele n-o sa iti sara in brate sarutandu-te. spune Luke taios
-Stiu dar e mai bine decat acum. Cine stie cate haite vor mai muri daca continua ca Wanheda.
- Are dreptate trebuie sa facem asta . spune Bree trista
- Dar cine o va face? Cine il va omori pe Liam in fata ei?
-Eu . spun hotaratUuuuu se incinge treaba . Mi-a picat fata cand am vazut 360 si ceva de vizualizari si doar 45 de voturi . Next la 60 de voturi . Pareri? Dedicatii pentru urmatorul capitol?
CITEȘTI
Alpha's Daughter
Hombres LoboHeaven Hale este fiica puternicului Alpha Suprem Derek Hale. Este o fire uneori timida, firava dar a mostenit si cateva trasaturi de la tatal sau mai exact faptul ca este ambitioasa. Nu e genul de fata cu multiprieteni la 18 ani. Prietenii sai sunt...