Ma uit spre geamantanele din coltul camerei, parca nevenindu-mi sa cred ce urmeaza sa fac. Chiar se intampla? Chiar plec? Aveam foarte mari emotii si pe de o parte eram trista din cauza a tot ceea ce lasam in urma, dar pe de alta parte eram fericita deoarece stiam ca aveam sa ma regasesc pe mine insami si voi putea fi fericita. Ma imbrac cu o pereche de skinny jeans albastri si un body alb. Ma incalt cu o pereche de vansi albi si imi las parul liber pe spate. Doua batai scurte se aud in usa si las persoana sa intre in camera. Tata ma priveste bland timp de o secunda, luand apoi geamantanele si ducandu-le la masina. Cobor alaturi de el jos unde toata gasca ma astepta impreuna cu Beta si al treilea in comanda si perechile lor.
- Imi e asa de greu sa ma abtin sa nu te leg intr-o celula ca sa te impiedic sa pleci, spune Bree imbratisandu-ma strans.
Am chicotit slab, zambindu-i fetei.
- Atunci ma bucur ca ai tarie de caracter si nu o faci, spun imbratisandu-i apoi pe ceilalti.
- O sa imi fie asa de dor de tine Hevs! spune Kath, aproape lasandu-ma fara suflu.
- Si mie o sa imi fie dor de voi, spun continuand cu imbratisarile.
- Ia-ma cu tineee, spune fratele meu ca un copilas.
- Si cine o sa mai ramana sa conduca haita? spun zambindu-i.
- Nu ma intereseaza, spune Liam.
- Ma voi preface ca nu am auzit, se aude vocea tatei pe fundal si radem toti.
Dupa ce am terminat cu imbratisarile si le-am calmat pe fete deoarece incepusera sa planga, m-am urcat in masina facandu-le cu mana celorlalti pana nu am mai putut sa ii vad. Continuam sa privesc nostalgica spre locurile atat de incarcate cu amintiri in timp ce tata conducea in liniste. Drumul spre aeroport a durat 30 de minute, desi mie mi s-a parut ca a durat cateva secunde. Tata ma ajuta sa duc bagajele pana la aeroport, ramanand apoi amandoi intr-o liniste apasatoare.
- Sa nu uiti sa suni saptamanal, sa ai grija la baieti si la ce prieteni iti faci! Sa ma suni mereu daca dai de necazuri, ai inteles? spune tata imbratisandu-ma.
- Da tata, spun amuzata de grija pe care mi-o purta.
- Vorbesc serios Heaven! spune privindu-ma mustrator.
- Stiuu! Nu am 16 ani ca sa intru in cine stie ce bande dubioase si sa nu am grija de mine, sunt mare! spun dandu-mi ochii peste cap.
- Bine, spune luandu-ma inca o data in brate.
A continuat sa am tina minute in sir pana am auzit ca zborul meu avea sa decoleze in cateva minute.
- Tata, daca nu imi dai drumul o sa pierd avionul, spun amuzata dar el nu dadea semne ca vrea sa imi dea drumul. Serios, tata! spun incercand sa ma dezlipesc de el.
Pana la urma imi da drumul cu o privire trista pe chip.
- Imediat cum ajungi ma suni! spune si dau din cap.
Ii ofer un pupic pe obraz apoi ma intorc plecand.
***
Drumul lung de cateva ore mi-a permis sa ma odihnesc putin, fiind trezita de o stewardessa care ma anunta ca am ajuns. Intru in aeroport luandu-mi bagajul si ies, fiind lovita de caldura inabusitoare.
- Grecia, chiar mi-ai lipsit, murmur pentru mine privind in jurul meu.
In fata aeroportului statea un barbat de vreo 45-50 de ani imbracat la costum cu o placuta pe care scria Hale. Ma incrunt mergand spre el.
- Buna ziua domnisoara Hale, ma numesc Anders si ma aflu la dispozitia dumneavoastra, spune barbatul.
- Tata te-a angajat? spun confuza.
- Da domnisoara. Doriti un tur al Atenei sau va conduc acasa?
- Vreau sa ma relaxez deci du-ma acasa, spun urmandu-l.
Ajungem repede la un Mercedes negru, barbatul deschizandu-mi usa pentru a intra. Drumul a durat in jur de 40 de minute, timp in care l-am intrebat diferite lucruri pe Anders.
- La ce sa ma mai astept cand ajung? Mai sunt si alti angajati?
- Menajera vine o data pe saptamana pentru a face curat, dar o puteti solicita si dumneavoastra. In rest tatal dumneavoastra a considerat ca este la alegerea dumneavoastra daca mai doriti personal.
- Iar tu locuiesti in aceeasi casa cu mine?
- Nu. Stau la cateva minute distanta si ma puteti solicita in orice zi a saptamanii. Tatal dumneavoastra a crezut ca ati prefera sa aveti parte de intimitate.
- In regula daca tot vei fi majordomul meu, trebuie sa avem niste reguli.
- Sunt perfect de acord.
- In primul rand, nu vreau sa imi mai vorbesti cu dumneavoastra sau domnisoara, spune-mi pur si simplu Heaven.
- Da domni... Heaven, se corecteaza acesta.
- In al doilea rand, nu e nevoie sa folosesti un limbaj asa de formal. Si cam atat imi vine in minte pe moment, spun dand din umeri.
- Da, face un spatiu chinuindu-se sa nu-mi spuna domnisoara, Heaven.
- Bine de stiut ca inveti repede, spun iar acesta opreste masina iesind si deschizandu-mi portiera.
Privesc spre vila mare si alba din fata mea, parca fiind mai mare decat mi-o aminteam(poza este la inceputul capitolului). Intru inauntru privind camerele mobilate modern si foarte spatioase. Aveam sa ma plictisesc rau intr-o casa asa mare. Anders ma conduce la garaj iar cand acesta deschide usa imi pica fata. Un Ferrari rosu statea cuminte, vopseaua sa lucind sub lumina becului ca o stea. Scot telefonul din geanta sunandu-l pe tata.
*Conv. telefonica*
- Alo? vocea tatei se aude in telefon.
- Nu imi amintesc sa fi cerut vreo masina, spun aspru.
- Sa inteleg ca ai ajuns acasa, spune amuzat. O sa iti fie de folos la facultate.
- Si Anders o sa imi fie folos la facultate? spun sarcastica.
- Anders e acolo ca sa te ajute macar cat te acomodezi cu orasul. Cum a fost zborul?
- Bine, spun sec. Am dormit in majoritatea timpului.
Ii aud rasul pe fundal, ceea ce imi face un mic zambet sa infloreasca in coltul gurii. Am mai vorbit cam jumatate de ora, apoi m-am scuzat spunandu-i ca vreau sa ma odihnesc.
- In regula scumpo, sa ai grija de tine! spune tata.
- Daa, spun plictisita de faptul ca repeta a suta oara aceste cuvinte.
*Sfarsitul conversatiei*
- Doriti un tur al casei? spune Anders.
- Sigur, nu prea imi mai amintesc mare lucru.
- In primul rand casa are 10 camere, o bucatarie, doua livinguri dintre care unul este in aripa vestica care este pentru oaspeti, o sala de fitness, un birou, piscina pe care ati vazut-o in fata si o gradina in spate, un garaj pe care l-ati vazut si fiecare camera din aripa estica are baie proprie. In aripa vestica sunt 3 bai, iar la subsol este o piscina interioara si un jacuzzi.
- Imi amintesc ce mica eram cand Alpha-ul unei haite- al carei nume nu il mai stiu- a venit la tata deoarece ii era dator pentru ca nu ii omorase haita si a spus ca ii da casa asta. De cum a vazut-o mama s-a indragostit de ea si, ei bine, tata era in stare sa ii dea si luna de pe cer mamei deci a acceptat sa primeasca casa fara sa ii mai ceara altceva, spun in timp ce Anders mergea in fata mea prin aripa vestica.
Dupa ce mi-a aratat toate camerele din acea parte a casei am trecut "podul" ce facea legatura intre cele doua parti ale casei, ajungand in aripa estica. Anders mi-a aratat mai intai bucataria, livingul si camerele ce erau la parter, apoi m-a condus la etaj. Ultima usa de pe stanga era o usa neagra, care dadea in camera mea. Existau 3 pereti, al patrulea fiind alcatuit din doua geamuri glisante din tavan pana in pamant, avand iesire intr-un balcon in care se aflau un coltar micut, un fotoliu si o masuta de cafea. Am iesit afara punandu-mi mainile pe balustrada balconului care, am observat ulterior, era alcatuit in intregime din sticla, putand vedea sub mine piscina. Imi ridic ochii si privelistea dinaintea curtii imi taie rasuflarea. Cred ca trei sferturi din Atena se vedeau din locul in care stateam la fel si in departare Acropolele.
- Este camera cu cea mai frumoasa priveliste din toata casa.
- Camera parintilor, spun zambind intr-un colt al gurii.
- Domnul Hale a insistat ca aceasta sa fie camera ta, bineinteles a trebuit sa o remobilam intr-un stil mai...tineresc, spune Anders din spatele meu.
Am intrat inapoi in camera, analizand-o mai bine. Cei trei pereti erau albi, in partea dreapta era un pat matrimonial cu baldachin alb cu o patura aurie si perne aurii, in partea paralela cu patul era un birou alb cu un laptop pe el iar deasupra, in perete, statea o plasma, mult prea mare pentru gustul meu. Pe aceeasi parte cu biroul se aflau doua perdele mari aurii care duceau spre dressing. Am intrat in dressing observand ca era aproape cat o camera. Pe partea paralela cu intrarea era locul unde imi puneam hainele, in stanga sa fiind locul pentru pantofi iar in dreapta cel pentru accesorii. Am ras vazand masuta de machiaj din dreptul meu, stiind si tata ca nu prea aveam sa o folosesc. Iesind din dressing am intrat pe o usa de pe partea dreapta a camerei, aceasta ducand in baie. Spre fericirea mea baia nu era la fel de imensa ca dressingul, fiind de asemenea colorata in alb si auriu. O cada alba era pe partea stanga si o oglinda aproape cat un sfert din peretele pe care era in partea dreapta, dedesubt fiind o chiuveta si langa toaleta.
Am iesit din camera mea si Anders m-a condus la capatul holului unde fusese odata biroul tatei. Am intrat inauntru fiind bucuroasa sa vad ca biroul ramasese la fel. Biblioteca mare cat peretele din partea stanga ce ma indemna sa o citesc cand eram mica era neschimbata, la fel si biroul mare din mijlocul camerei pe care era un calculator si niste dosare. Am zambit vazand minibarul cu bauturi scumpe ale tatei din partea stanga a camerei.
- In regula Anders, multumesc pentru tur.
- N-ai pentru ce, spune zambind apoi l-am condus pana la iesire.
Urc inapoi in camera mea scapand de haine si punand pe mine halatul negru de satin ce statea in cuierul din baie. Mi-am prins parul intr-un coc dezordonat si am intrat pana in biroul tatei, punandu-mi intr-un pahar de cristal putin wisky. Ies afara unde, desi se lasase de mult seara, caldura era inca prezenta si ma asez pe un sezlong de langa piscina privind spre casa mare in care urma sa locuiesc ani buni.
- Doar tu si cu mine, spun privind-o. Cred ca o sa imi cumpar un caine ca sa imi tina de urat, murmur pentru mine.
Dupa ce termin lichidul din pahar fac o baie menita sa ma relaxeze si privesc in jur. Sunt singura, nimeni nu ma poate vedea, imi spun in minte si imi dau pijamalele jos lasandu-mi trupul acoperit doar de o pereche de chiloti sa se afunde in cearsafurile reci. Intr-o secunda lumea viselor ma primisera cu bratele deschise.Ciudat sfarsit de capitol intr-adevar, dar simteam nevoia sa mai schimb modul de scriere si asa... Oricum sper ca v-a placut !
*Caiptol necorectat*
CITEȘTI
Alpha's Daughter
WerewolfHeaven Hale este fiica puternicului Alpha Suprem Derek Hale. Este o fire uneori timida, firava dar a mostenit si cateva trasaturi de la tatal sau mai exact faptul ca este ambitioasa. Nu e genul de fata cu multiprieteni la 18 ani. Prietenii sai sunt...