4♥

1K 50 27
                                    

Ten klučina, šel pomalým krokem ke mně.
Šel zaplatit tu kávu, kterou vypil.
Byl tu nejméně dvě hodiny. Wau.
Občas se na mě očkem kouknul, ale měl nasazené sluneční brýle.

Proboha není to nějaký kontrolór? Co když našel nějakou chybu a myslil si že ji přijdu napravit? Ne blbost Ell.
Prostě budu doufat, že přijde zítra znovu a konečně se odvážím mu něco říct.

,,Tak všechno v pořádku? Nechcete ještě něco jiného?" usmála jsem se něj.

,,Děkuji a káva byla výborná. Určitě se ještě někdy zastavím. Tak kolik mě to bude stát?"

Jo! Přijde ještě.! Zaradovala jsem v duchu..

,,Bude to 110Kč."

,,120,- za tak milou obsluhu." řekl, ale jeho pohled směroval k jeho botám a ne ke mně. To mě celkem zamrzelo mno.

,,Tady 80 korun na zpět. Děkuji a přeji pěkný den."

,,Nashledanou. Ještě se uvidíme." otočil se na patách a odešel..

Fíha. Musela jsem se jít kouknout do zrcadla, jak vypadám..
No skvělý.. Vlasy mi trčely do stran a moje tvář nabyla červené barvy.

Teď si před nim za totální blbku, která zčervená i když se na ní kluk jen podívá. Jsi vypatlaná nebo co? Elis jsi srab..

,,Juli vezmeš to za mě? Musím si ještě něco zařídit."

,,No dobře, ale pospěš než přijde Natála a dá ti padáka. Dneska fakt vstala levou nohou." řekla a pousmála se.

Rychle jsem se podívala na místo, kde před tím seděl ten kluk.
Zůstala tam ležet ta kniha.

Sakra on si tady tu knihu nechal. Úmysl nebo se jen prostě nevšiml?

Vzala jsem jí a nasála tu vůni. Myslím si, že takhle podobně voněl i on.

Přitiskla jsem si ji k sobě a rychle vyběhla za ním.

Trochu pozdě holka. Už může být v tramvaji nebo v metru.
Rozhlédla jsem do prava a do leva.
Nikde nikdo.

No super. Tak já si ji nechám. Třeba si pro ni někdy zajde.
Moc si myslíš Elis. On si může koupit jinou a zajít si do jiné kavárny.

,,No tak jsem tu."

,,Bylo na čase. Zachvilku se tu staví na kontrolu Natála. Ta by měla řečí." řekla Jull.

,,Ještě štěstí, že za chvilku jdu domů."

Vláďa Kadlec❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat