15♥

795 44 18
                                    

Pohled Elis
Držíme se za ruce a hledíme si do očí. Cítím svůj tep.. Cítím svoje srdce, jak hlasitě bije.

,,Počkej.. Vždyť já ani nevím jak se jmenuješ," usmála jsem se na něj.

,,Vladimír Kadlec jméno mé., ale pro tebe Vláďa," jeho rty se spojily v malý úšklebek.

,,Vláďo..Když jsem tě viděla, zaujal si mě. Když si odcházel, doufala jsem, že se zase vrátíš.. A ty ses vrátil a teď mě tu držíš za ruce."
,,Mám tě ráda," dodala jsem.

Od vstal a šel ke mně pomalým, ale ladným krokem. Usmíval se a na tváři měl obrovský úsměv..
Zastavil se u mě a koukal se mi zhluboka do očí..

Obešel mě..
A na krku mi přistál nějaký přívěsek..
Otočila jsem se a uviděla ho, jak se dotýká mého krku, ale rty.

,,Nebylo by lepší mi dát pusu na pusu a ne na krk? Tohle si můžeme nechat na potom ne?" usmála jsem se.

Zvedl mě z židle a vzal mě za ruku a odtáhl na WC..

Dal mi pusu, poprvé jemnou a krátkou.. Já začala spolupracovat. Jeho polibky se začaly stávat dravější a delší.
Naše jazyky spolu začaly ladně tančit u mě v ústech...

Ze zadu mi rozepl šaty.. A znovu se věnoval mým rtům. Po čase líbání mi ty šaty sundal a začal mi mačkat zadek. Trochu jsem se uchychtla a sundala mu tričko, které mi vadilo ve výhledu na jeho hruď a bříško.
Přestal mě líbat a začal mě objímat..
Cítila jsem jeho teplo na svým těle..

Vláďa Kadlec❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat