Pohled Vládi
Držel jsem ji v objetí. Ona se usmívala a já se stal na okamžik šťastným. Naše dechy se míchaly dohromady. Konečně mám pocit, že patříme k sobě.
Youtube mi zajistil mnoho známostí, ale ona je výjimečná. Mám rád její úsměv, který je velký a upřímný.
Prožívám s ní nejkrásnější období, ale furt musím myslet na svojí bývalou přítelkyni Katarin.
Byla to brunetka, menší postavy.
Pravý opak Elis..
Její oči mají neuvěřitelně velký tvar.
A duhovky se ji barví do hnědo-černa.Byla to moje druhá opravdová láska a musel jsem ji nechat jen kvůli práci a škole..
No nic. Teď držím v náručí mojí blondýnku a je mi neskutečně dobře.
Pohled Elis
Zajímalo by mě o čem přemýšlí. Na tváři má přemýšlivý až usměvavý výraz. Momentálně mezi námi je hrobové ticho a já se začínám bát, aby nepřemýšlel o rozchodu , když jsme spolu sotva začali chodit.
Vůně kávy mě vyrušila z přemýšlení a už jsem se začala soustředit jen na ni.
¨
Teplý kelímek se dotkl mých rtů a já se zatřásla.
,,Nad čím přemýšlíš" moje rty se smrštily do malého úšklebku.
,,Ale. To je jedno. Mám moc práce ještě, tak pokud ti to nebude vadit, tak půjdu" usmál se na mě.
Vstal a popošel ke mně. Naklonil se a věnoval mi krátký, ale sladký polibek.
,,Pa ozvu se. Miluju tě" řekl.
,,Pa. Budu čekat. Usměj se prosím."
Usmál se a odešel.
ČTEŠ
Vláďa Kadlec❤
FanficOna ho znala On vůbec nevěděl, že existuje On je slavný YouTuber Ona prodává jen kávu Ona vždy toužila potom ho vidět a obejmout ho