17♥

751 36 3
                                    

Pohled Vládi
Tato kapitola obsahuje sex.scénu!🔥

,,Mám moc práce, ozvu se později," říkam ji.

Abych pravdu řekl, vůbec nemám náladu se nikomu ozývat.
Nejraději bych zalezl do nory a nevylezl.
Vrátily se mi vzpomínky na Katarin.

Vždy, když vzpomínám, uvnitř mě to ničí. Láska je mocná čarodějka.

Nemůžeš milovat dvě holky na jednou.,,Vláďo,prober se sakra."
Takhle to nejde dál přeci.

Nemůžu tahat Elis za nos. To si nezaslouží. Nechci o ní přijít, když jsme spolu sotva začali chodit.

Proč já? A proč zrovna teď?

Vzal jsem si mobil a začal projíždět starou konverzaci s Katarin

Vzal jsem si mobil a začal projíždět starou konverzaci s Katarin

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Bože.. Jak moc mi chybí..
Ne. Ne. Nemůžu na ni myslet.

Mám Elis, moji princeznu.

Já vlastně ani nevím, co a koho chci.
Poslední dobou vydávám videa nepravidelně. Nemám chuť ani myšlenky na natáčení.

Měl bych se vážně zpamatovat. Nebo udělám nějakou levárnu, což by ode mě nebylo hezké.

Sedím doma v houpacím křesle a usmívám se do zdi.

To jsem fakt dopadl...

Měl bych držet v objetí mojí princeznu a ne se tady hroutit z mé minulosti.
Minulost nejde změnit, ale přítomnost ano.

Domluvím si s Katarin schůzku potřebuju s ní mluvit.. Všechno si ujasnit a odtrhnout se od minulosti.

Pohled Elis

Tikavě jsem sledovala svůj mobil. Nic. Vůbec se neozval.
Mám blbý pocit, že není něco v pořádku. Rozhodla jsem se, že půjdu za nim. Stejně bydlíme od sebe pár metrů maximálně kilometr.

Rychlostí blesku jsem se převlékla do nejvíc sexy šatů, co mám.
Mají rudo- černou barvu a moc se mi líbí. K tomu se mi hodí černé lodičky na větším podpatku.

Popadla jsem kabelku a vyběhla ven..

Moje srdce pulsuje ještě více než na naší první schůzce.
Bojim se. Bojim se, že tam bude mít nějakou holku..

Trochu jsem zrychlila na kroku.

****
Zazvonila jsem mu u dveří a čekala až otevře dveře..
Minuty plynuly a moje nervozita stoupla..
Když jsem zazvonila asi po 150tý tak mi konečně otevřel.

,,Lásko. Co se děje. Můžu ti nějak pomoct?"

,,Princezno. Chci tě.. Tady a teď.." usmál se svým šibalským úsměvem.

🚫🚫🚫🚫🚫
Popošla jsem k němu a stoupla si na špičky.. Naklonil se a spojil naše rty..
,,Miluji tě."
,,Já tebe.. Jsi roztomilá," usmál se.

Cítila jsem to napětí mezi námi.
Přesunul se svými polibky na můj odhalený krk.
Já se svojí bradou opřela o jeho rameno a co nejsilněji jsem ho objímala..

.

Rozhodl se, že půjde do sprchy. Mě se nechtělo, a tak jsem se uvelebila v posteli.
Převalovala jsem se ze strany na stranu, hladila si, horkou kůži a celá se třásla chtíčem!
V koupelně už voda stékala po dlaždičkách ve sprchovém koutě.. A já ze sebe netrpělivě svlékla šaty a naaranžovala se na posteli jako nějaký zákusek.

Zanedlouho se objevil ve dveří, ale oblečený..

,,Chci ti to udělat těžší," usmál se.

,,To není spravedlivé,"

,,Koukni se na sebe a koukni se na moje kalhoty..To je teprve nespravedlivé," začervenal se.

V jeho kalhotech bylo najednou nějak těsno. Že bych ho dokázala vzrušit?

Pokynula jsem mu prstem, aby přišel ke mně blíž..

Lehl si na mě, ale ne celou vahou, opíral se lokty o postel.. A hladil mě po vlasech..

Pomalu jsem mu sundala tričko..A začala se soustředit na jeho kalhoty, které byly dole během chvilky.
Zbývaly trenýrky ve kterých bylo momentálně vážně těsno.

Cítila jsem jeho dotyky všude..

A on určitě taky, sem tam jsem se dotkla jeho chlouby..

Moje podprsenka a kalhotky letěly na zem, hned potom, co jsem se dotkla jeho kamaráda..

,,Jsi nádherná," zašeptal mi do ucha. Začal mě líbat. Nejdřív letmo, a pak jeho polibky začínaly být vášnivější a dravější. Objala jsem ho kolem krku a přitiskla se k němu. Podléhá jsem tomu vzrušení, co ve mě vzbudil a poddala se tomu pocitu. V tu chvíli mi bylo všechno jedno.

Jakmile se dotkl ústy mých prsou. Začala jsem hlasitě sténat.
Jeho ruce byly všude. A já cítila, jak pomalu prstem sjíždí k mým stehnům..

Zachvěla jsem se.. Věnovala jsem mu krátký polibek a uvolnila se..

,,Miluji tě,"

,,Já tebe," dodal a chytil mě za ruku.

Vláďa Kadlec❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat