Pohled Elis
Když už byla jeho káva hotová, nezbývalo mi nic jiného než mu ji odnést.
Šla jsem opravdu pomalým krokem,. Začal se mi zrychlovat puls a objevovaly se mi mžitky před očima.Elis uklidni se. Nic se neděje. Z hluboka se nadechni a pak vydechni a usměj se na něj.
Když jsem mu položila šálek na stůl, nasadil na svoji tvář ten jeho "sexy" výraz.
,,Můžete si ke mně na chvilku sednout?" těmito slovami mi vyrazil dech.
,,Ano ráda," přikývla jsem.
,,Když jsem vás po prvé uviděl..Něco mě na vás zaujalo. Mohl bych mít tu češt a pozvat vás na kávu? Třeba po práci?"
,,Dobře. Ehm tady máte tu knihu. A dobrou chuť vám přeji." usmála jsem se.
Svým pyšným krokem jsem si to mířila zpět k pokladně.. Do té doby než se mi podařilo zakopnout.
Elis? Už ti někdo řekl, že tvoje šikovnost je vážně ohromná?
,,Jste v oukeji?" neudržel smích ten kluk s krásným úsměvem.
,,Ano. Absolutně." Zvedla jsem se a dělala jako by se nic nestalo..
,,Tohle jste neviděl." Usmála jsem se na něj.
Otočila jsem a odešla zpět ke kase.
Mýma rukama dnes prošlo minimálně dvacet kelímku od Starbucks. Furt mi v hlavě koloval jediný obličej. A to byl ten jeho.
Několikrát jsem tu kávu i rozlila, ale vždy se mi to povedlo nějak zamaskovat.Když přišla Natála, oznámila mi že si tu práci bere za mě, abych už šla.
Já jsem s úsměvem souhlasila a šla se převléct.. Víte, že na mě čeká ten sexy klučina.
Sundala jsem ze sebe tu ošklivě zelenou zástěru, překontrolovala si účes, zhluboka se nadechla a vykročila pravou nohou.
On tam, ale nebyl...
Místo něho, tam ležel papírek opřený o jeho knihu.
Podívala jsem se na něj a bylo tam napsáno Vyjděte ze Stabucksu, venku najdete další indícii. Těším se na vás. A snad se najdeme!Dělá si ze mě srandu?
Hra začíná..Elis. Ještě se máš na co těšit..
ČTEŠ
Vláďa Kadlec❤
FanfictionOna ho znala On vůbec nevěděl, že existuje On je slavný YouTuber Ona prodává jen kávu Ona vždy toužila potom ho vidět a obejmout ho