Pohled *Pana neznámého*
Rozhodl jsem se, že si zajdu na kávu do zdejšího Starbuck. Samozřejmě ve skryté identivě, aby mě nikdo neotravoval. Dobrá nálada mi zůstala i poté, co jsem vyčekal celou frontu. Usmívala se na mě paní nebo slečna číšnice. Měla krásné hnědé vlasy, které měla spuštěné volně. NESMÍŠ SE NA NÍ KOUKAT. Oči se mi upřely k zemi, objednal jsem si Caramelové Macchiato a odešel jsem s úsměvem na místo. Když slečna číšnice přišla, klepala se jí ruka. Zlehka šálek položila na stůl a já si myslel, že si přisedne a začne se mnou mluvit, ale ona se roztomile otočila na svých bílých konverskách a šla zpět ke kase.
Hm.. Čas na sundání svých slunečnicových brýlí, abych nebyl za úplného debila. Konečně si můžu vychutnávat svojí kávu spolu s knihou od Johna Greena, který píše vždy skvěle. Po asi půl hodinovém čtení jsem si šel objednat ještě jednu kávu.,,Můžu poprosit ještě jednou." Usmál jsem se na tu servírku. Její tváře nabyly červené barvy. Je roztomilá.
,,Hned to bude." Upřela svůj pohled na mě, já ten svůj sklopil.
NEMŮŽU SE NA NÍ KOUKAT. POZNALA BY MĚ. NENÍ BLBÁ.Otočil jsem se na svých červených konverskách a odešel zpět na "své" místo v zadu u krbu..
Když mi tu kávu udělala, znovu ke mně přišla. Jak jinak že?
Šálek položila na stůl, pousmála se a zase odešla..Svojí kávu jsem vypil.
Hrníček jsem odnesl a vydal se ke kase zaplatit.
Roztomile se vrtěla a něco brblala kamarádce.,,Budete si přát ještě něco?" prohrábla si svoje krásný vlasy.
,,Ne děkuji. Zaplatím."
,,Bude to 110Kč." řekla nesměle.
,,120,- za milou obsluhu."
Velký klišé.. To ses ty pitomče nemohl zmoct aspoň na něco víc originálního?Podal jsem jí tu bankovku a ona mi 80 korun vrátila..
,,Ještě se uvidíme." s těmito slovy jsem odešel.
Vylezl jsem z kavárny a vydal se domů.
Cestou jsem potkal několik fanoušků, kteří mě i přes ty brýle poznaly.
Odemkl jsem dveře a vrhl se na stříhání videa.
Ty debile nechal si na stole ležet tu knížku.. Fakt potlesk. V tý knížce mám záložku se svojí nejoblíbenější youtuberkou.
Ještě jednou potlesk.
Jestli tu knihu najde bude si myslet, že je to tvoje holka. To si pěkně podělal..
ČTEŠ
Vláďa Kadlec❤
FanfictionOna ho znala On vůbec nevěděl, že existuje On je slavný YouTuber Ona prodává jen kávu Ona vždy toužila potom ho vidět a obejmout ho