-3-

309 92 7
                                    

-Ben geldiim.

-Hoşgeldin bitanem , nasil geçti ilk gunun?

Anneme Atakani anlatamazdim.Eger anlatirsam buyuk ihtimalle babamla birlikte okula gelirler ve Atakanin canini okurlardi.İlkokul cocugu gibi ailemin arkasina siginamazdim.Okuldakileri kendime guldurmektense , Atakanin sozlerini kayde almam daha iyi.

-Siradan bir okul gunu gibi işte annecigim. Calişmam gereken dersler var ve karnim tok.Yukardayim ben.

-Daha ilk gunden ne dersi Güneş? Bukadar yorma kendini.Ders calisman tabikide guzel birşey kizim ama sen bazen dozunu kaciriyorsun.

-Evrim , karişmasana benim kizima.Bilim kadini olacak o bilim kadinii.

-Aman kizinda sana benziyor.

Annemle babamin didişmeleri beni bazen cok gulduruyor bazende cok bunaltiyordu.Onlari seviyordum ve cok deger veriyordum.Benim icin espridende olsa tartişmalarini istemiyordum.

Odama ciktigimda Esin yatagima bir seksen uzanmiş yatiyordu.Kapiyi yavaşca kapatip cantami itinayla yere koydum.Yeşil paltomu çikarip askiya astiktan sonra okul etegimi ve gomlegimide gardolabima duzenli bir şekilde yerleştirdim.Daha sonra siyah tişörtümü ve siyah pantolonumu giydim.Bu ikiliye bayiliyordum.

-Güneş.

Uykulu sesiyle ve uykulu haliyle bile tatli olan kiz kardeşim acaba neden kendi odasinda degilde benim odamdaydi?

-Selam.İyimisin?

-Evet hemde cok iyiyim.Sana harika bir haberim var soylemek icin odanda bekliyordum , uyuyakalmişim.Babam kaydimi senin okuluna aldirdi.Bakarsinda ayni sinifa duşeriz diyecegim ama sen 11' din. Bir sene daha bekleseydin ne olurdu yani?

BENİM OKULUMA Mİ! Hayir ya hayirrr! Esinin Atakana sosyal medyada olan hayranligini biliyordum.Kesin Atakan icin geliyordu.

-Atakanla ayni okulda olacagim.Senin basaramadigini ben basaririm belki ha?

Sinsice guldugunde yataktaki kucuk pofuduk yastiklardan birini kafasina firlattim.

-Esin o cocuk tehlikeli birisi.Ondan uzak durmani rica ediyorum.Yakişikli biri olabilir,evet oyle de. Ama guvenecegin son kişi bile degil,inan bana.

-öff gercekten butun hevesimi kirdin.Yarin Okul formasini almaya gidicem.Sen okuldan ciktiktan sonra beraber gidelim mi? Hatta ben senin okul cikişina geleyim ha? Olur muu lutfenn.

-Peki tamam Esin.

-Odamdayim ben uyuma sakın gelicem birazdan.

Artik Atakandan korumam gereken sadece kendim degildim esinde buna dahil olmuştu.Bu kiz işleri fena kariştiracak.Gelme de diyememki şimdi.Yanliş anlar hemen,Atakani kiskandigimi düşünür. Ne kiskanacaksam onu.Efecaninda dedigi gibi kendini begenmiş piç kurusunun teki.O degilde Efecanin bugun dilşaha dedikleri aklimdan bir turlu cikmadi.Nasilda yuzu duşmuştu ama oh olsun.Odada kendi kendime gulmeye başladim.Sanirim deliriyordun.

Ayaga kalkip çalişma masamdan telefonumu aldim ve cantamdan kulakliklarimi cikarttim.Geri donup yataga kendimi attigimda kafama bir şey batti.ESİNİN TOKASİ! Tokayi elime alip oynamaya başladim.Lana Del Rey- Freak şarkisini oynattigimda bir kere daha bu kadinin sesine aşik oldum.Goruntu ve ses ancak bukadar mukemmel olabilirdi.

Şarki bittiginde efecana goruntulu bir opucuk mesaji yolladim.Tam Beş dakika sonra mesaj geldi.Oda bana elinde basketbol topuyla komik bir pozunu gonderdi.Bu çocuk beni krize sokuyordu.

Oyun oynadigini anladigim icin rahatsiz etmek istemedim.Esin gelene kadar biraz dinlenmek istiyordum.Kulakliklari cikartip yanimdaki kucuk pembe masanin ustune koydum.Telefonumu sessize alip yastigin altina sakladim.Kucuklugumden beri alişkanligim.Bana Esinden once telefon alindigi icin telefonumu kaptirmaktan korkuyordum.Esin biraz fazla kiskancti.Oyuzden hep telefonumu yastigin altina saklarim.

Yorgani kafama cektigimde aklima Atakanin yuzu geldi.Kollarimdan kavramiş nefesi yuzumu carparken konustugu an ki erkeksi kokusu.Ne diyordum ben ya? Gunes yat kizim en iyisi sen yat.

...

- Bu ne kizim boyle?

- Bu ne kizim boyle?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Saksafon.

-Aman ne komik.

-Atakan arkadaşim lutfen eşyalarimi ellemezmisin!

-Senin şu ucuz ve bi okadarda kalitesiz kalemligine kaldik sanki.Şuna bak ucunada panda takmiş.Nesin sen , ortaokul cocugumu?

Şeytan diyor kalk yapiştir elinin tersiyle.Şuanda tiksindigim cocukla resmen ayni sirada oturuyordum ve sekiz ders saati boyunca onunla oturacaktim.Yaşarken ölmek bu olsa gerek.

-Senin o ucuz ve kalitesiz dedigin kalemlik orjinal ve bir okadarda pahali . Herneyse bunun kavgasini etmeyecegim senin gibi bir cahille.

-Kapat çeneni.Sinirlari aşiyorsun.

-Beni korkutuyorsun Atakan.Sahiden tuylerim urperdi.

bir sonraki bolum Atakandan geleceek.Oylamayi ve yorum yapmayi unutmayin lutfen 💕

SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin