Drama dersi
-Güneş ve Atakan gelin bakalim.Çaliştiniz umarim.
Eyvah ! Tiyatro ödevi.Bu kazmayla ne çalışılırki hocam ya.
-Çalıştık tabi hocam.Güneş ne kadar kaytarmaya çalışsada...
Bana bakarak çarpik gulumsemesiyle sahneye , yanima geldi.Şeytan diyor tut ağzından çek iki yana yırtılsın.
-Hadi bakalim.
Hocanin sesiyle nefret dolu bakişlarimi Atakandan çekip sinifa döndüm.
-E evet biz başlayalim ozaman.
Ellerimi çırpip Atakana döndüm
-Dimi başlayalim Atakancigim.
Hiçbirşey çalişmamiştik ki.
Oda bana döndü ve kulagima yaklaşti.Nefesi saçlarıma çarpıp birkac telini kıpraştırırken kalbim saniyede 3500 atiyordu.Tamam abarttim 1500.
Fısıldayarak konuştu.
-Biraz leyla ol sadece.
Ney ?
Anlamayan bakişlarimi ona yoneltip dudaklarimi büzüşturdüm.
-Leylada kim?
Kahkaha attiginda geri çekilip sahte bir oksurmeyle sinifa döndü.
-Başliyoruz hocam.
Elimle pantolonunu çekiştirip daha deminki sıfatımla ona baktim.
-Leyla kim diyorum sana.
-Lütfen bana şaka yaptigini söyle.
Gozlerimi büyültüp ona baktigimda gerçektende anlamadigimi anlamişti.
-Leyla ile mecnun hani. Aşk , love?
-Haa anladim.Aman ne bileyim ben birsuru Leyla var.
Yine bir sahte oksurmeyle oyunun havasina girdi.Hadi canım.Ne yani çalışmışmıydi sahiden?
-Siz gordugum en guzel kızsınız.
-Neyim ney?
Gözlerini yerinden çıkaracak kadar açıp bana bakti.
-Haa evet teşekkurler.
-Gözleriniz gözlerimi farketsin istiyorum artık.Deli oldum güzelliginizden.Adinizi bilsem dünyalar benim olurdu belkide.
Okadar iyi rol yapiyorduki neredeyse inanacaktım.Leyla ile Mecnun bumuydu yani?
-Her geçene adımızı verseydikk ooo.
Elim belimde tam bir mahalle kadını tiplemesindeydim.Öyle ki butun sinif kahkaya boğuldu.Bu nasıl bir Leyla?
-Demeyin boyle.Herhangi biri olmak istemem sizin için.Ne guzel şeysiniz öyle. Sinirliyken bile apayri bir masumluk seyrediyorum yuzunuzde.
-Sahi mi?
Gözlerinde kendimi görecek kadar yakınlaşmıştık.
-Sahi ya.
İrademi kaybetmiş gibi davranıyordum.Nefesi yüzüme çarparken konuşmaya devam etti.
-Kokunuz.
Gözlerini kapatip saçlarımı kokladı.Tahrik olmadim...Tamam oldum.
-Vanilya gibi kokuyorsun.
kokuyorsun? KOKUYORSUNUZ demek istedin heralde.
Oyunu bozmamak için birşey demedim....Bozmak istemiyordum.Sanki midemde canavarlar tepişiyordu.Bogazima kadar doluştu canavarlar.
-Sizden daha çok sigara kokusu geliyor.
-Ozaman vanilyali sigara.
-Anlamadım??
Dudaklarımı çok sert bir şekilde dudaklarına bastırdığında sınıftan abartılı şekilde bir 'ooo' sesi ve yine abartılı bir alkış geldi.Eliyle belimi sımsıkı kavradıgında ellerim havada kalmıştı.Daha demin midemde olan canavarlar eminim şuan nefessizlikten ölmek üzeredir.Ellerimi hareketlendirip omuzlarindan itmeye çaliştigimda gozlerim hala kapaliydi.Ne kadar çok sert itsemde bu anın bitmesini okadar çok istemiyordum.Neler diyorum bende bilmiyorum ama kalbim degişik çarpiyor.Çok değişik.
-Bu kadar yeterli gençler.
Ahh! Hocayada rezil olmuştum.Hala bırakmıyordu dudaklarimi.
-Arkadaşlar bu kadar yeterlii!
OKUNMA SAYİSİ AZALDİGİNDAN BOLUMLERİ KİSA TUTACAGİM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ
Teen FictionOkulunda başarısıyla ve guzelligiyle dikkat çeken Güneş 3.sinifa (11) geçmiştir. Okulun psikopat ve aynı zamanda en yakışıklı çocuğu olarak bilinen Atakan , okul mudurunun sadece bu seneligine verdiği sınıf değişikliği kararıyla Güneşle aynı sınıfa...