-8-

228 74 0
                                    

Teneffus çaldiktan sonra kantine inmek için cantamdan cuzdanimi cikartirken telefonum titredi

Bilinmeyen Numara : Kantine gel.

-Bu kim şimdi ya?

Siradan kalkip cuzdanida almadan telaşla aşagiya indim.Atakanin bi oyunu olabilirmi diye duşundum.Numarami nereden bulmuştuki? Derse girmeyince ben onu gitti sanmiştim.Belkide gitmiştir , o degildir.Efecan numarasini degistirmistir belkide.Bunlari dusunurken merdivenleri ucer beser iniyordum.İki kere takildim az daha yere kapaklaniyordum.

Kantine indigimde etrafima bakindim.Son ders teneffusu oldugu icin birkac kisi vardi.Telefon tekrar titrediginde arka cebimden cikardim ve kilidi açtim.

Bilinmeyen Numara:Git otur bir yere . Geliyorum.

Telefonu kapatip tekrar cebime yerleştirdim.Mesaji atan kim bilmiyorum ama beni izledigine emindim.

Dedigini yapip boş bir masa bakindim.Sadece bir masa doluydu, zaten onlarda kalkmak uzerelerdi.Kalkmayin , beni burda yalniz birakamazsiniz! Neyseki kantin çalişanlari var.Kalkabilirsiniz , tamam.

Gozume en ortadaki masayi kestirip oturdum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gozume en ortadaki masayi kestirip oturdum.Surekli oturdugum yerde debeleniyordum. 5. kez arkama dondugumde Atakani gordum.Hemen dogrulup ayaga kalktim.

Kaşlarimi catip -Numarami nerden buldun? Beni buraya sen cagirdin biliyorum sakın inkar etmeye kalkma.

İşaret parmagimi ona salladigimda sırıtıyordu.

-Senden korktugum için inkar edecektim aslinda ama firsat vermedin.

-hahaha cok komiksin.Niye cagirdin beni buraya, ne istiyorsun? Ayran ve kumru kesmedi heralde seni.

Sesli bir şekilde guldugumde bana yaklaştigini farkettim.Gulmeyi kesip yuzumu eski haline aldim.

-Ne ?

O geldikce ben geriye gidiyordum.

-Sana ne var diyorum?

Hala bana dogru geliyordu.Arkami goremedigimden masalardan birine çarptim. Az daha got ustu yere cakiliyordum ki Atakan belimden tuttu.

Ne istiyordu bu benim belimden? En zayif noktam ve gercekten tahrik ediyordu.

-Kizim sen ne sakarsin ya.

Ellerini belimden cekip ittim.

-Ugraşma benimle uzak dur benden.Esinden de.

Arkami donup merdivenlere dogru koşar adimlarla yurudum.

-Canini yakacagim Guneş.

Duymamazliktan gelip merdivenlerden yukari cikmaya başladim.Canimi yakacakmiş!Yakar mi Yakar vallahi. Ah be güneş herşeyi dahada kotuye goturuyosun.Ne vardi yani susup dursaydin bulaşmasaydin.

SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin