-1-

459 98 3
                                    

hikaye tamamiyla bana aittir.İNSALLAH zevk alarak okursunuz . keyifli okumalar...

-Bakın müdür Bey siz beni anlamiyorsunuz sanirim.Ben o çocuk ve çetesiyle ayni sinifta okumam , okuyamam. Hayir yani ne için bu kadar inat ediyorsunuz anlayabilmiş degilim , altı üstü şubemi degiştireceksiniz.

-Güneşcigim dersinin başlamasina 10 dakika var güzel kizim.İlk gunden gec kalma hadi cik sinifina.

-Lutfen, rica ediyorum bakin.

-Güneeş!

Hay güneşine... Cildirtacak bu adam beni.

-Peki hocam peki.Peki sizin istediginizi anladim ben.Siz okulumuzun not ortalamasi düşsün istiyorsunuz. Tabi anladim peki.

-GÜNEŞ! Notlarinda herhangi bir düşme gorursem sana ogle teneffusunde ek ders aldiririm.

-Aslinda dusundumde ne varmis canim ayni siniftaysak? Zararsiz bir cocuk ya ben cok buyuttum sanirim.Aa neyse ben sinifa cikayim malum ilk gun gec kalmiyim.

...

Gunes ne yaptin be kizim , hemen yelkenleri suya indirdin.Ama ogle teneffusumude riske atamazdim.Of ne olacak şimdi?Onunla ayni sinifta olamam.

Bugun okula gelmesin diye dualar ederek sinifa girdigimde herkes ayri bir dunyadaydi.Kimi kulaginda kulaklik muzik dinliyor kimi yemek yiyo kimi de şimdiden gruplasmis kiz grubuna katilmak icin kenarlardan koselerden konusmayi dinliyordu.

En arka siraya geçtim. Siranin sag tarafinda siyah bi canta vardi.Sol taraf hep tersime geldiginden saga gecerek cantayi tersime gelen tarafa koydum.Ayip olur diye tereddut ederek cantayi kucagima aldim.Sira arkadasim geldiginde ona tikim oldugunu soyler cantayada o gelene kadar sahip cikmis gibi yaparsam belki o tarafta otururdu.

Kolumu kaldirip saate baktigimda dersin baslamasina 2-3 dakika kaldigini farkettim.Cantamdaki cubuk krakeri cikartip yemeye basladim.İkişer ucer tiktim bogazima sinirden.Onun gibi bir cocukla ayni sinifta olmak istemiyordum.Kesin dersi kaynatir,aptal aptal espriler yapardı. Butun senelerin oldugu gibi bu sene de cok onemliydi benim icin.Bir serseri yuzunden bu zamana kadarki didinmelerimi silip atamazdim.Daha sıkı sarilmam gerekiyordu derslerime.

Bunlari dusunurken cubuk krakerimin cogunu yemistim bile.Agzim tika basa doluydu.Arkama yasladigim cantamdan suyumu almak icin yeltendigimde etrafimin karardigini farkettim.Hafifce yuzumu yerden kaldirdigimda tek kasim havada karsimdakilere bakiyordum.Sag tarafimda Talat ,baran ve dilsah vardi.O serserinin çetesi.Onlarla gozgozeyken sol taraftan biri masaya vurdu oldugum yerde sicradim ve o yone dondum.ALLAH KAHRETSİN! ATAKAN!

-Selam guzelim cokmu begendin cantami? İcindekileride gormek istersen aksam bize gel ha ne dersin?

Bütün sınıf bizi dinliyordu.Daha demin kulaginda kulaklikla -eminimki son ses - şarki dinleyen kizlar butun dikkatlerini buraya vermislerdi.Atakanin dedikleriyle sag tarafimdaki cetesi kahkahalar atmaya başladi.Daha fazla tahammul edemeyip elimdeki cantayi açip icindekileri bosaltmaya basladim.Deli cesaretiydi bu benimkisi.Cantanin icinden sadece bir kalem ve bir cakmak cikti.Ne yaptigimi anlamamis ve afallamiş bir şekilde bana bakan sinifa döndüm.Gözümü asla Atakanla temasa geciremezdim , cunku ona bakarak konusursam sesim titrek cikardi ve sesimin titrek cikmasi da beni zayif gosterirdi.

-Evet arkadaşlar , gordugunuz gibi boş bir çanta.Tipki Atakanin kafasinin içindeki boş beyin gibi.

Ellerimi iki yana kaldirip yapacak bir şey yok der gibi gulumsedim.

Atakan durur mu hiç? Durmadi tabi.O sert elleriyle beni kolumdan tutup siradan cikardi.Kapiya dogru suruklediginde 'biraksana beni hayvan herif' diye bagiriyordum.En sonunda kolumu ondan kurtarabildim.

-Bana bak seni kucuk fare! Seni oyle bir yakarim ki küllerini dahi bulamazlar.

-Bono bok sono kocok foroo...O pis ellerinle birdaha bana dokunursan asıl ben seni yakarim.

Neler diyordum ben ya ? Bu cocuk dedigini yapardi.Agzimdan cikanlara ben bile inanamazken , Atakan bakislarindan anladigim kadariyla beni sanki guclu biri olarak gormeye baslamisti.Hayir , hayir! Kesinlikle degilim , hele senin düşmanın olacak bir gücüm hic yok.

Bana yaklaşarak iki eliyle kollarimi sıktı , nefesi yuzume carparken

-Kaşınıyomusun sen yoksa bana mi oyle geliyor?

Gozlerimi faltaşi gibi açmış onun koyu kahve gozlerine dikerken kokusunun ne kadarda agir oldugunu farkettim.Agir ve cekici bir koku.EYVAH! Baharatli cubuk kraker! Kahretsin! Birak onun kokusunu kizim asil sen bu kadar yakin mesafede nasil kokuyordun bir onu düşün.

ikinci bolum yarin geleceeek.Bakalim gunes atakandan nasil kurtulacak....

yorum ve oylamayi unutmayin lutfen 😊

SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin