-11-

209 46 1
                                    

Çıkış zili çaldiginda masanin ustundeki defterimi ve Atakanin dalga geçtigi fosforlu mavi kalemligimi çantama attim.Paltomuda ustume giyinerek siniftan ciktim.Sinif kapisinda Arzuyu gördüm.Tırnaklarıyla ugraştigi için çiktigimi farketmemişti.

-Beni mi bekliyorsun?

-Hah geldin mi , çikalim hadi.

-Direk Atakanlara gidiyoruz degil mi?

-Hayir tabikide.Bu kiyafetlerle gondericek degilim seni.

-Gonderecek degilim seni derken? Nasil yani , sen gelmiyormusun?

-Aa geliyorum tabikide Güneş.Yani beni illaki biliyosun degiştiririm.Hani senin içinde şey edi....

-Tamam tamamm.

Koluna girip gülümsedim ve koridorun sonuna yurumeye başladik.Merdivenlere geldigimizde duraksadi.

-Ücerli inelim mi? Eskisi gibi hani.

kafami olumluca salladigimda bana donup güldü.

Elele tutuşup ilkokul çocuklari gibi üçerli beşerli, hoplaya ziplaya indik merdivenlerden.Arzuyu seviyordum ve o beni mutlu ediyordu.Bende onu mutlu ediyordum , neşelendiriyordum tabiikide.Bunlari goz ardi edemez yani.

-Güneş.

-Efendim.

-Atakanın babasi hakkinda birşeyler duydun mu hiç?

-Aslında geçen sene bikaç şey konuşuluyordu ama biliyorsun beni pek ilgilenmem öyle şeylerle.

Bir anda duraksayip bana döndü.Bende yürümeyi kesip ayni şekilde ona baktim.

-Sana söyleyecegim şeyi asla unutma olur mu?

-Neyi?

-Atakan babasi gibi bir çocuk degil ve hiçbir zamanda olamaz.O her ne kadar vurdumduymaz , kavgaci ve itici bir tip olarak bilinsede görebilecegin en duygusal insan.Onu kırma olur mu?

ONU KIRMAMİ? EGER ONUN BANA YAPTİKLARİNİ KARDEŞİMLE OLAN İLİŞKİSİNİ BİLSENDE BUNLARDİ DERMİYDİN ACABA ARZU?!?!

-Hayir , kirmam.

Gerçekten içimden geçen sözleri söylememiştim.Ama şuan böyle konuşmak zorundaydim.Atakana öyle bir oyun oynamam lazimki kimsenin yuzune bakamasin , yanimdan geçemesin.Bunun içinde bazı şeylere katlanmam lazimdi.

...

-Bu ne kizim?

-Ya giy şunu!

-Arzu delirdin mi sen ? Hayat kadinina mi benzeteceksin beni ?

-Bu Atakanin en sevdigi renk.Mavi.

-Ya banane neyi seviyosa seviyor.Ben iyiyim boyle okul kiyafetleriyle.

-Güneeeş.

-Arzuuu.

-Ya lütfeeen hadi benim için lütfen.

Elinde tuttugu beyaz göğüs dekoltesiz ama mini olan elbiseyi çekip aldim.Sesli bir of çekerek odasindaki banyoya girdim ve ustumu degiştirdim.

-Oha!

-Ne? Ne oldu? Kötü mü olmuş? Ben sana bana böyle şeyler yakismiyor demiştim.

-Kızım iyimisin sen ya? Harika görünüyorsun.Şimdi makyajlada tamamlarsak Adriana lima two.

Dedikleri gerçekten komikti.Kahkaha atmaya başladigimda o çoktan gülmeyi kesip makyaj malzemelerini hazirlamaya başlamişti bile.

...

SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin