-10-

191 50 1
                                    

Sahilde yurumeyi seviyordum.İçimi denize boşaltiyordum sanki.Rahatlatiyordu beni , uzgun oldugum zamanlarda unutturuyordu herşeyi.

Kayaliklara oturup yol boyunca tuttugum gozyaşlarimi serbest biraktim.

Boyle birşeyle vuramazdi beni.Okadar kotu birisi olamazdi.Kardeşimi kullanarak bana oynayamazdi.Bu yaptigi acimasizlik , kalpsizlikti.Sadece kantindeki olaylar içinmiydi bu ? Gercekten sirf onun için mi bu kadar taş kalplilik gösterisi?

Telefonumu evde unutmamin getirdigi rahatlikla gozlerimi kapattim ve kendimi , kulaklarimi dalgalarin sesine odakladim.
Sahil sessizdi.Hava soguk olmadigindan ustume sadece hirkami almiştim.Saat 7 'ye gelmek uzereydi.En azindan hava kararana kadar burda olmak istiyordum.Oylede yaptim.

Arkami kayaliklara yaslayip hirkama iyice sarındım.Hirkamin şapkasini kafama gecirerek gözlerimi yumdum.Sadece düşünmemek istiyordum.

....

-Çildiracagim, nerede bu kiz?

-Sakin ol anne gelir birazdan.

-Esin , ablan hiç boyle birşey yapmaz bunu sende biliyorsun.Nasil sakin olayim? Saat 10'a geliyor.Bak bildigin birşey varsa soyle.

-Ya şey işte annecigim.Erkek meselesi hani.

-Ne erkegi? Erkek arkadaşimi var Güneş' in?

-E tabikide var anne . Okuldaki en populer kizlardanmiş ablam.Daha ilk gunlerden kavga falan etmiş bikaç kizla .Bende bugun duydum işte.Hoşlandigi çocugun kiz arkadaşiyla didişmişler.Onunda morali bozuktu tabi.Zor sakinleştirdim.

-Ya sabir , ya sabirr. Kavga ve güneş.En çelişkili ikili.Emin misin?

-Evet annecigim , emin olmasam neden boyle bir şey soyliyeyim?

...

Başim agriyordu.Saate bile bakmamiştim.Anahtari almadan ciktigim için zile basmak zorunda kaldim.

-Güneş!

Gözlerimi kirpiştirip anneme baktim.Bir anda adimi haykirip ustume atladi.

-Anne?

-Gir cabuk içeri.

Elimden tutup beni içeri aldi.Ardimdan kapiyi kapatip tekrar kollarimi kavrayip beni kendine çevirdi.

-Anlat bana . Kötü olan ne varsa bana anlatabilirsin kızım.Esin biraz çitlatti.Sana destek olurum , ben senin annenim.

-Ne diyorsun anne?Esin ne anlattı?

-Aa , annecigim halini gormuyormusun Güneşin? Hadi gel yukari çikalim bebegim.Biraz dinlen.

-Annem neyden bahsediyor Esin?

-Birşey yok kizim , tamam.Tamam hadi siz çıkın yukariya.

-Anne!Anlaticakmisin?

-Birşey yok diyorum sana güneş.Sen eve bu saatte gelince kotu birşeyler var sandim hadi iyi uykular.

Neler dönüyor burda bilmiyorum ama okadar uykum var ve okadar başagrisi çekiyorumki şuan bununla ilgilenemeyecegim.

....

Gozlerimi açtigimda dünkü kiyafetlerimle yataga girdigimi farkettim.Yatakta gerneşerek alarmin çalmasina firsat vermeden iptal tuşuna bastim.Ayaga kalkip banyoya yoneldim.

Hazirlandiktan sonra askidan paltomu alip ustume giydim.Servisin gelmesine daha bir saat vardi ama evde kalmak istemiyordum.Aşagiya indigimde herkes kahvalti sofrasindaydi.Babam gazetesine bakiyor , annem tabletle ugraşiyordu.Beni şaşirtan ise Esindi.Sanki dünkü olaylar hiç yaşanmamiş gibi rahat bi şekilde kahvaltisini ediyordu.

SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin